Vraagje ivm de activatie van homeconnect.
Ik heb dus de homeconnect software geinstalleerd en zo mijn contract bekomen.
Dit dan ondertekend en opgestuurd naar dommel.
Eens ze de mail gelezen hebben (binnen het uur, wat ik toch snel vond) maken ze er een ticket van.
Ik zie dat ik me kan aanloggen in het klanten gedeelte en kan zien dat ze het contract aangekregen hebben en evenlater (2 uur later) zie ik dat het op getekend staat.
Ticket gaat dicht en dommel geeft geen verdere info...
Nu staat onder "proforma fakturen" niets en als ik naar "mijn pakketten" ga zien staat mijn adsl(2+) homeconnect op status actief
De Info van het paket laat echter dit zien (geen andere letter te zien buiten de I )
id : ***** type : adsl/adsl2+ homeconnect
please manage your homeconnect settings through the homelink software on your computer
Wel tof maar dan moet ik eerst die activatie code hebben die ze me gaan opsturen.
Als ik een mail naar dommel stuur zeggen ze dat ik mijn eerste betaling moet doen en dat ze dan voort gaan met de aansluiting. Ik zou bij mijn pakketten kunnen zien wanneer de aansluiting zal plaatsvinden.... (weet dat dit zo is bij de andere pakketten maar of het bij homeconnect ook zo is??)
Maar ik lees dan ergens op het forum dat ik moet afwachten tot ze de inlog gegevens opsturen naar mijn thuis adres.
Dus, wat is het nu
-Moet ik wachten tot dommel beslist mij een eerste factuur te sturen?
-Moet ik wachten tot dommel mij een brief stuurt met de inlog gegevens?
Dat ik moet wachten vind ik niet erg.
Maar wil gewoon niet binnen 3-4 weken tot de vaststelling komen dat ik eigenlijk een factuur had moeten betalen die dommel gewoon niet verstuurd heeft
Activatie van homeconnect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
beste,
dommel zal je je activatiecode normaal gezien toesturen nadat zij het contract gekregen hebben aangezien je lijn actief is. Het gebeurt ook dat wanneer je dommel bent de technische helpdesk je met plezier vooruit helpt en je activatiecode alvast kan geven. De eerste maand homeconnect is trouwens gratis, dus daarvoor zal je geen proforma ontvangen normaal gezien.
mag ik weten wanneer je homeconnect juist hebt aangevraagd?
dommel zal je je activatiecode normaal gezien toesturen nadat zij het contract gekregen hebben aangezien je lijn actief is. Het gebeurt ook dat wanneer je dommel bent de technische helpdesk je met plezier vooruit helpt en je activatiecode alvast kan geven. De eerste maand homeconnect is trouwens gratis, dus daarvoor zal je geen proforma ontvangen normaal gezien.
mag ik weten wanneer je homeconnect juist hebt aangevraagd?
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Starter
Ik heb homeconnect op 13/11 aangevraagd. (brief kan tot 10 werkdagen wegblijven dacht ik)
Maar ik zal eens een mailtje sturen naar de technische helpdesk en eens proberen achter de activation code te geraken.
iig weet ik nu dat ik gewoon moet wachten op de brief
Bedankt
Maar ik zal eens een mailtje sturen naar de technische helpdesk en eens proberen achter de activation code te geraken.
iig weet ik nu dat ik gewoon moet wachten op de brief
Bedankt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
het kan ook niet meteen van vandaag op morgen geregeld zijn natuurlijk. Indien de 23ste je papieren nog niet aangekomen zijn kan je best contact met de helpdesk opnemen via 011920000, kies 1, kies 2, laat de uitleg even doen, geef je telefoonnummer in en druk hekje zodat op drukke tijden de helpdesk je zelf terugbelt (wat ze bij mij meestal zo snel mogelijk doen) OF druk meteen hekje en kort erna heb je een helpdesker aan de lijn
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
-
- Starter
Dat weet ik. Zo tof zijn mocht dat waar zijn alles op 1 dag geregeld.
Maar ik zie wel en bel ze maandag middag/avond dan als ik nog niets gekregen heb.
Bedankt voor de info alvast
Maar ik zie wel en bel ze maandag middag/avond dan als ik nog niets gekregen heb.
Bedankt voor de info alvast