even wat leeswerk voor jullie
ik heb een probleem met mijn b-box2 ivm poorten die plotseling worden geblokkeerd.
Maandag 2 weken terug heeft Belgacom een nieuwe lijn gelegd bij mij.
Alles werkte perfect tot 2 uur na de installatie ik niet meer op mijn spel World Of Warcraft kon komen.
Er werd echter mijn connectie met het spel geblokkeerd. ik keek naar mijn Security log en zag deze message staan...
Code: Selecteer alles
Nov 14 23:57:15 2009 Outbound Traffic Blocked - NAT out failed First packet in connection is not a SYN packet: TCP 192.168.1.2:50185->65.55.102.118:80 on ppp0 [repeated 4 times, last time on Nov 14 23:57:15 2009]
ik had alvast op internet gekeken voor de poorten zelf open te zetten. ik had volgende poorten gekregen die ik normaal moest open zetten...
Code: Selecteer alles
if you are using a firewall, ports 6112, 3724, and 6881 through 6999 must be open in order for the Blizzard Downloader to connect correctly. If you are using a router, you may also need to set up port forwarding for these ports. Refer to your firewall/router's documentation for instructions on opening ports and setting up port forwarding.
Om even verder te gaan... ik had dus die poorten toegevoegd maar ik kreeg nog steeds dezelfde fout in mijn Security log. Ook al zette ik bijde firewalls uit (pc & router) werd het nog steeds geblokkeerd.
Ik zit nu al 2 weken met dit probleem en het is niet voor het spel te spelen dat ik dit wil oplossen maar gewoon omdat ik er niet tegen kan dat deze "nest" (om het crue te zeggen) zichzelf manipuleert.
Ik hoop dat jullie de eerste zijn die me met dit probleem kunnen helpen (sinds zelf belgacom me niet wil/kan helpen met dit probleem).
alvast bedankt,
se7en