Ik heb al jaren een adsl-abonnement bij Scarlet (pi) maar ik heb nu een andere telefoonlijn. Signaal kan niet gewoon overgezet worden want telefoonlijnen staan niet alle2 op zelfde naam. Dus men adsl moet opnieuw aangevraagd worden op de nieuwe telefoonlijn. Ik heb al enkele keren met Scarlet gebeld en ze zeggen mij dat dit een 4-tal weken kan duren wegens drukte en veel nieuwe aanvragen.
Uit nieuwsgierigheid heb ik dan even naar Skynet gebeld en daar duurt het (uiteraard) minder lang, dus ik ben nu overgestapt naar Skynet en kan vanaf volgende week terug online. (ongeveer 6-7 dagen dus)
Altijd tevreden geweest van Scarlet maar ik ben dus genoodzaakt om over te stappen.. Ik zit al meer dan een week offline thuis en nog eens 4 weken erbij is me wat te lang.
Ik weet dat de andere providers hun aanvragen zowiezo via Belgacom moeten gaan voor de activatie op de lijn zelf waardoor het uiteraard langer duurt dus veel is er niet aan te doen.
Zijn er nog mensen die zo'n lange wachttijden hebben gehad? en zijn er mensen die goeie ervaringen hebben met Skynet? Met Scarlet heb ik nooit echt problemen gehad qua snelheid of verbinding.
Wachttijden adsl-abo
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Je bent niet de enige. De gemiddelde wachttijd is 4 weken. BGC speelt het spelletje erg smerig voor de moment. Ze geven eigen klanten voorrang en proberen er alles aan te doen om de overstap zo veel mogelijk te vertragen. Ik heb thuis Skynet adsl en ik heb er geen klagen over. Stabiele snelheid, goeie ping, verbinding valt nooit uit, ... Ik heb er geen klagen over en ben eigenlijk best wel tevreden.
Cheers
Cheers
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Zoals Sub Zero reeds zei. Hier in deze topi bevestiging van de vertragingen bij Belgacom.
Ik ben persoonlijk héél tevreden bij Belgacom. Toch van de service ivm aansluiten van de lijnen. Heb deze week nog even gebeld voor een interventie.. klant kreeg maar geen synch op de lijn, terwijl oplevering beloofd was op 23/01, nadat hij overstapte van Scarlet naar Skynet.. bleek dat Scarlet iets verkeerd had doorgegeven. Probleem was binnen de 27min opgelost. En Belgacom heeft me teruggebeld om te confirmeren. Als ik dat vergelijk met de contacten die ik voordien met Scarlet had... een groot verschil. (Troubleticket was daar gesloten met reden: "klant meldt dat er geen probs meer zijn aan field technieker", field technieker nooit gezien, gehoord of wat dan ook...)
Enfin ja.. rekening houden met vertraging en dat de bedrijven het niet serieus spelen onder elkaar. Als je overstapt van Scarlet naar Skynet kan een tel. misschien geen kwaad naar Skynet als je nog steeds geen synch hebt op de beloofde dag van Belgacom. normaal zijn ze vrij stipt voor zich zelf .
Ik ben persoonlijk héél tevreden bij Belgacom. Toch van de service ivm aansluiten van de lijnen. Heb deze week nog even gebeld voor een interventie.. klant kreeg maar geen synch op de lijn, terwijl oplevering beloofd was op 23/01, nadat hij overstapte van Scarlet naar Skynet.. bleek dat Scarlet iets verkeerd had doorgegeven. Probleem was binnen de 27min opgelost. En Belgacom heeft me teruggebeld om te confirmeren. Als ik dat vergelijk met de contacten die ik voordien met Scarlet had... een groot verschil. (Troubleticket was daar gesloten met reden: "klant meldt dat er geen probs meer zijn aan field technieker", field technieker nooit gezien, gehoord of wat dan ook...)
Enfin ja.. rekening houden met vertraging en dat de bedrijven het niet serieus spelen onder elkaar. Als je overstapt van Scarlet naar Skynet kan een tel. misschien geen kwaad naar Skynet als je nog steeds geen synch hebt op de beloofde dag van Belgacom. normaal zijn ze vrij stipt voor zich zelf .
I love it when a plan comes together!