Telenet ,discovery channel

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

hoi

Gisteren zat ik te kijken naar een aflevering van ultimate survival maar de ondertitels liepen serieus mis (1min voor op de spraak)
Kan ik ergens een melding maken hiervan bij de bevoegde persoon?
Ik heb dan liever dat ze die uit zetten kan ik tenminste volgen in het engels!!!
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster

Denk niet dat je hier echt bij iemand voor terecht kan.
Gezien het een 3rd party is dat de ondertitels doet.

Nu die zijn nogal vaak foutief (lopen achter, 1ste halve minuut na reclame geen ondertitel, lopen voor, schrijf fouten, ...) Dus moest er melding van gemaakt kunnen worden zou het wel positief zijn. Echter op tn.be vind ik niet onmiddellijk waar je bvb melding kan maken.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster

ik heb zelf zitten zoeken de avond erna en op discovery benelux ben ik de "bevoegde persoon" tegengekomen die volgens mij dit probleem best onder handen kon nemen.
Rene_Andreasi-Bassi [aan] discovery-europe [puntje] com

van deze persoon kreeg ik vandaag een mailtje terug
Beste M

Hartelijk dank voor de mededeling. Wij zullen dit aan de juiste personen doorgeven.
Laatst gewijzigd door meon 17 nov 2009, 17:45, in totaal 2 gewijzigd.
Reden: Mailadres beetje minder spambaar gemaakt
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster

q-tec schreef:ik heb zelf zitten zoeken de avond erna en op discovery benelux ben ik de "bevoegde persoon" tegengekomen die volgens mij dit probleem best onder handen kon nemen.
Rene_Andreasi-Bassi [aan] discovery-europe [puntje] com

van deze persoon kreeg ik vandaag een mailtje terug
Beste M

Hartelijk dank voor de mededeling. Wij zullen dit aan de juiste personen doorgeven.
:thumbsup: !
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Het is al lang niet meer de eerste keer dat ik bij verschillende Discovery kanalen niet-gesyncte ondertitels zie.

Wat je ook vaak ziet, is dat net na de break er een stuk onderstitel opkomt die daar minuten te vroeg is of niks met die aflevering te maken heeft.

Wat mij betreft kunnen ze hun ondertitels even goed afschaffen van op Engelstalige programma's....
q-tec
Elite Poster
Elite Poster

TomG schreef:Het is al lang niet meer de eerste keer dat ik bij verschillende Discovery kanalen niet-gesyncte ondertitels zie.

Wat je ook vaak ziet, is dat net na de break er een stuk onderstitel opkomt die daar minuten te vroeg is of niks met die aflevering te maken heeft.

Wat mij betreft kunnen ze hun ondertitels even goed afschaffen van op Engelstalige programma's....
het is mij pas nu de eerste keer opgevallen. Maar inderdaad als ze niet juist lopen kijk ik ook liever zonder mist ze geen onverstaanbaar Engels dialect spreken.
is het eigenlijk niet mogelijk om engelse sattv te bestellen en deze gewoon hier te gebruiken (op naam van vriend in uk)
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Hier kijken we nog analoog en een tijd terug was dit probleem ook hier, ook bij Ultimate survival, waarschijnlijk bij dezelfde aflevering.
het zal wel van discovery channel zijn die fout.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”