hoi
Gisteren zat ik te kijken naar een aflevering van ultimate survival maar de ondertitels liepen serieus mis (1min voor op de spraak)
Kan ik ergens een melding maken hiervan bij de bevoegde persoon?
Ik heb dan liever dat ze die uit zetten kan ik tenminste volgen in het engels!!!
Telenet ,discovery channel
Denk niet dat je hier echt bij iemand voor terecht kan.
Gezien het een 3rd party is dat de ondertitels doet.
Nu die zijn nogal vaak foutief (lopen achter, 1ste halve minuut na reclame geen ondertitel, lopen voor, schrijf fouten, ...) Dus moest er melding van gemaakt kunnen worden zou het wel positief zijn. Echter op tn.be vind ik niet onmiddellijk waar je bvb melding kan maken.
Gezien het een 3rd party is dat de ondertitels doet.
Nu die zijn nogal vaak foutief (lopen achter, 1ste halve minuut na reclame geen ondertitel, lopen voor, schrijf fouten, ...) Dus moest er melding van gemaakt kunnen worden zou het wel positief zijn. Echter op tn.be vind ik niet onmiddellijk waar je bvb melding kan maken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
ik heb zelf zitten zoeken de avond erna en op discovery benelux ben ik de "bevoegde persoon" tegengekomen die volgens mij dit probleem best onder handen kon nemen.
Rene_Andreasi-Bassi [aan] discovery-europe [puntje] com
van deze persoon kreeg ik vandaag een mailtje terug
van deze persoon kreeg ik vandaag een mailtje terug
Beste M
Hartelijk dank voor de mededeling. Wij zullen dit aan de juiste personen doorgeven.
Laatst gewijzigd door meon 17 nov 2009, 17:45, in totaal 2 gewijzigd.
Reden: Mailadres beetje minder spambaar gemaakt
Reden: Mailadres beetje minder spambaar gemaakt
!q-tec schreef:ik heb zelf zitten zoeken de avond erna en op discovery benelux ben ik de "bevoegde persoon" tegengekomen die volgens mij dit probleem best onder handen kon nemen.
van deze persoon kreeg ik vandaag een mailtje terugBeste M
Hartelijk dank voor de mededeling. Wij zullen dit aan de juiste personen doorgeven.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Het is al lang niet meer de eerste keer dat ik bij verschillende Discovery kanalen niet-gesyncte ondertitels zie.
Wat je ook vaak ziet, is dat net na de break er een stuk onderstitel opkomt die daar minuten te vroeg is of niks met die aflevering te maken heeft.
Wat mij betreft kunnen ze hun ondertitels even goed afschaffen van op Engelstalige programma's....
Wat je ook vaak ziet, is dat net na de break er een stuk onderstitel opkomt die daar minuten te vroeg is of niks met die aflevering te maken heeft.
Wat mij betreft kunnen ze hun ondertitels even goed afschaffen van op Engelstalige programma's....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
het is mij pas nu de eerste keer opgevallen. Maar inderdaad als ze niet juist lopen kijk ik ook liever zonder mist ze geen onverstaanbaar Engels dialect spreken.TomG schreef:Het is al lang niet meer de eerste keer dat ik bij verschillende Discovery kanalen niet-gesyncte ondertitels zie.
is het eigenlijk niet mogelijk om engelse sattv te bestellen en deze gewoon hier te gebruiken (op naam van vriend in uk)
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Hier kijken we nog analoog en een tijd terug was dit probleem ook hier, ook bij Ultimate survival, waarschijnlijk bij dezelfde aflevering.
het zal wel van discovery channel zijn die fout.
het zal wel van discovery channel zijn die fout.