hallo,
ik heb cityconnect lite en een maximum limiet van 30 gb/maand
volgens de algemene voorwaarden als ik over mijn limiet ga,word mijn sleheid teruggeschroefd naar 64/64
ik ben over mijn volume gesukkeld,en kreeg een automatische mail van dommel dat ik op smalleband werd gezet,....
echt is dit niet waar ik bleef op bredband staan,en ze hebben gewoon zelf mijn volumemeter verhoogt van 30 GB naar 37 GB ...
ok dit is maar 30 cent per GB maar ik heb dit niet gevraagt,en ze passen dit zelf zomaar aan,kan dit wel?
Groetjes,
dommel cityconnect lite en download volume
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Zou het kunnen dat het hier om een fout gaat in hun automatisch administratief systeem? Normaal gezien word je op 64/64 gezet, en is het aan de klant om zelf te kiezen voor een uitbreidingspakket.
To download or not to download, that's the question.
Fireblade schreef:Zou het kunnen dat het hier om een fout gaat in hun automatisch administratief systeem? Normaal gezien word je op 64/64 gezet, en is het aan de klant om zelf te kiezen voor een uitbreidingspakket.
ik kreeg gewoon een mail dat ik op 64 kbits gezet gingen worden,maar dit is absoluut niet,ze verhogen gewoon mijn maandleijks volume ...
vind dit ook niet redelijk,...
in bijlage zal ik even een printscreen maken
- Bijlagen
-
- Naamloos.jpg
- (140.61 KiB) 26 keer gedownload
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 03 okt 2009, 21:14
- Contacteer:
amai, dan krijg je eens een cadeau, is het weer niet goed...boy 2000 schreef:ik kreeg gewoon een mail dat ik op 64 kbits gezet gingen worden,maar dit is absoluut niet,ze verhogen gewoon mijn maandleijks volume ...
vind dit ook niet redelijk,...
Mvg, Cabbymaster
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Een cadeau? Ik vermoed dat ze wel zo vriendelijk zullen zijn om het op de factuur bij te zetten. Zo niet, des te beter natuurlijk.Cabbymaster schreef:amai, dan krijg je eens een cadeau, is het weer niet goed...boy 2000 schreef:ik kreeg gewoon een mail dat ik op 64 kbits gezet gingen worden,maar dit is absoluut niet,ze verhogen gewoon mijn maandleijks volume ...
vind dit ook niet redelijk,...
Mvg, Cabbymaster
To download or not to download, that's the question.
ik kan zelf mijn volume maar verhogen van 30GB naar 40 GB enz steeds per 10GB maar ze hebben me zelf op 37 gezet,kan ik zelfs nog niet...éFireblade schreef:Een cadeau? Ik vermoed dat ze wel zo vriendelijk zullen zijn om het op de factuur bij te zetten. Zo niet, des te beter natuurlijk.Cabbymaster schreef:amai, dan krijg je eens een cadeau, is het weer niet goed...boy 2000 schreef:ik kreeg gewoon een mail dat ik op 64 kbits gezet gingen worden,maar dit is absoluut niet,ze verhogen gewoon mijn maandleijks volume ...
vind dit ook niet redelijk,...
Mvg, Cabbymaster
ik vind het niet kunnnen dat ze dit zomaar allemaal doen,en hun automatisch factureringssysteem zal het wel aanrekenen...
probeer dat weer maar eens te laten rechtzetten he!
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 03 okt 2009, 21:14
- Contacteer:
Ongevraagde volumepacks worden waarschijnlijk niet aangerekend.... Laat eens iets weten als je volgende factuur komtboy 2000 schreef:ik kan zelf mijn volume maar verhogen van 30GB naar 40 GB enz steeds per 10GB maar ze hebben me zelf op 37 gezet,kan ik zelfs nog niet...é
ik vind het niet kunnnen dat ze dit zomaar allemaal doen,en hun automatisch factureringssysteem zal het wel aanrekenen...
probeer dat weer maar eens te laten rechtzetten he!
euhm als ze niet zouden aangerekend worden? en je kan blijven verder surfen aan volle snelheid,waarom zou er dan nog iemand betalen voor extra volume?Cabbymaster schreef:Ongevraagde volumepacks worden waarschijnlijk niet aangerekend.... Laat eens iets weten als je volgende factuur komtboy 2000 schreef:ik kan zelf mijn volume maar verhogen van 30GB naar 40 GB enz steeds per 10GB maar ze hebben me zelf op 37 gezet,kan ik zelfs nog niet...é
ik vind het niet kunnnen dat ze dit zomaar allemaal doen,en hun automatisch factureringssysteem zal het wel aanrekenen...
probeer dat weer maar eens te laten rechtzetten he!
ik ben bijna 100% dat ze wel op de rekening zullen staan hoor
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Ach, je was toch al van plan niet meer te betalen.boy 2000 schreef:ik veronderstel na al wat ik al gedaan heb voor mijn 139 euro terug te krijgen,dommel mij niet weer eens gaat laten betalen hoor...
ik heb alles op de bank laten afsluiten en morgen ga ik een aanvraag doen bij een andere provider(die wel eerlijk is ten opzichtte van zijn klanten)
dommel= 1 grote hoop bende dieven!
ik heb genoeg beijwzen,aangetekende zendingen,tickets die ze zomaar zonder respons afsluiten...
ik heb voldoende bewijzen naar mijn mening,
Binnenkort zijn jullie van elkaar verlost.
Iedereen blij!
wat een antwoord is dit nu,1 ik moet niet betalen want ze hebben nog geld van me...Limburg schreef:Ach, je was toch al van plan niet meer te betalen.boy 2000 schreef:ik veronderstel na al wat ik al gedaan heb voor mijn 139 euro terug te krijgen,dommel mij niet weer eens gaat laten betalen hoor...
ik heb alles op de bank laten afsluiten en morgen ga ik een aanvraag doen bij een andere provider(die wel eerlijk is ten opzichtte van zijn klanten)
dommel= 1 grote hoop bende dieven!
ik heb genoeg beijwzen,aangetekende zendingen,tickets die ze zomaar zonder respons afsluiten...
ik heb voldoende bewijzen naar mijn mening,
Binnenkort zijn jullie van elkaar verlost.
Iedereen blij!
2 ze leven hun contractvoorwaarden niet na...
Enige verheldering, tot op vandaag wordt je NIETS aangerekend mocht je over je limiet gaan.
Ik had het voor op een Cityconnect LITE (30gb) lijn en op een gewone cityconnect (100gb) lijn, voor beide lijnen bleef de volledige snelheid behouden wanneer de limiet overschreden werd, verder werd dat dus niet aangerekend op de komende factuur.
Met vriendelijke groet,
Greg
Ik had het voor op een Cityconnect LITE (30gb) lijn en op een gewone cityconnect (100gb) lijn, voor beide lijnen bleef de volledige snelheid behouden wanneer de limiet overschreden werd, verder werd dat dus niet aangerekend op de komende factuur.
Met vriendelijke groet,
Greg
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Als dat zo is, dan is er in feite geen enkel verschil tussen een Cityconnect Lite en een Cityconnect Plus abonnement. Met uitzondering van de inbegrepen nieuwsgroepen bij Cityconnect en Cityconnect Plus.
De "smallband" snelheid bij Cityconnect is echter wel 4096/512 Kbps, dus misschien merkte je het helemaal niet dat je snelheid beperkt werd? Of had je het ook voor dat je maandelijks volume werd aangepast naargelang je gebruik? (Ook per 7GB of...?)
Ik ken natuurlijk de historie van boy 2000 met Dommel niet, maar ik weet wel dat de beste resultaten worden bereikt door de helpdesk telefonisch te contacteren, desnoods tot meerdere malen toe.
Ten slotte wil ik nog zeggen dat de ISP's met de beste helpdesks dxADSL en EDPnet zijn. Moest je nog zoeken naar een "eerlijke" provider.
De "smallband" snelheid bij Cityconnect is echter wel 4096/512 Kbps, dus misschien merkte je het helemaal niet dat je snelheid beperkt werd? Of had je het ook voor dat je maandelijks volume werd aangepast naargelang je gebruik? (Ook per 7GB of...?)
Ik ken natuurlijk de historie van boy 2000 met Dommel niet, maar ik weet wel dat de beste resultaten worden bereikt door de helpdesk telefonisch te contacteren, desnoods tot meerdere malen toe.
Ten slotte wil ik nog zeggen dat de ISP's met de beste helpdesks dxADSL en EDPnet zijn. Moest je nog zoeken naar een "eerlijke" provider.