emule geeft laag id nummer

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
filter
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 dec 2002, 20:24
Contacteer:

"emule en edonkey geven laag id nummer" Dat komt omdat ze proxy.skynet.be ( 80.200.248.203 )zien als mijn ip. Zou ook kunnen komen door te weinig upload of shared files maar dat is met 18 en 6.5 gb niet het geval. Suggesties? (gebruik mod tarod 10b )
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm persoonlijk ken ik niet veel van emule en edonkey, te veel adware en spyware naar horen zeggen in edonkey. Soit, staat de proxy server van skynet ingesteld in Internet Explorer of en emule of edonkey? Indien ja, vink deze dan eens uit, dat zal al heel wat beter zijn, want ik versta niet hoe zij het ip nummer van de proxy van skynet zien, indien je hem niet zou gebruiken. Skynet ADSL is véél beter zonder de proxy, en véél sneller! ;-)

Tja verder kan ik je niet veel helpen, ken de programma's te weinig, kweet wat je ermee kan doen, maar heb er geen persoonlijke ervaring mee, dusja. Nob zal je maybe wel verder kunnen helpen. Ik dacht dat hij van edonkey en emule beter op de hoogte was!
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

nog op emule mee de limieten ? amaai mijn voeten haal maar boven die eurokes :mrgreen:
Registered Linux user #286313
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Als je het in het oog houd kan je tuurlijk nog op emule ed. Moet he t alleen in het oog houden vb met een telerke met en auto-disconnect wanneer te veel gedowned... ofwel heb je gewoon veel geld en kunnen die limieten je niet echt schelen :-)
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
xjs678qr
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 dec 2002, 19:24

Wie gebruikt er nu de Proxy van Skynet? Je hebt die helemaal niet nodig!
=> Gewoon de proxy voor emul/edonkey niet instellen


btw. heb daarstrax ff emule gerund op een universiteitsnetwerk: 2.5MBs ul is niet slecht moet'k zeggen :)
Ik gebruik het spul ook nog af en toe op mijn skynet connectie, gewoon alles optellen wat je dl en dan x2 doen, dat komt ongeveer uit :)
-----
Founder of Couillon Inc.
http://www.couillon.be
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Idd de proxy server van Skynet is niet alles en laat je dus beter weg uit alle configuraties, zowel die van Internet Explorer als die van alle andere internet appz zoals emule..

Laat ons weten of het je probleem oplost, filter
I love it when a plan comes together!
filter
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 dec 2002, 20:24
Contacteer:

Thanks allemaal, was compleet vergeten dat ik in mozilla proxies aanstaan had. Ben dat zo gewoon om die proxy settings te controleren in internet explorer door mijn werk. Kijk dat daarna, zie niks staan en denk dat het aan emule ligt. Dan lees ik dat hier en valt mijn ineens mijne frank. Zo te horen zal de kerstman in mij ergens naar toe moeten. Stom dat 'k zo lang gewacht heb, ben van wacht en moet via 28kbit lijntje inbellen. Het alternatief is vpn op mijn adsl maar die checkpoint weigert natuurlijk dienst "please disable ipforwarding". Nogmaals bedankt
Checkpoint blijft btw die melding geven, vermoedelijk komt dit van een internet connection sharing die ooit actief is geweest is.
Laatst gewijzigd door filter 15 dec 2002, 17:31, in totaal 1 gewijzigd.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Geen enkel probleem filter, always here to help others!
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”