2de tv toestel-digibox-geen coax voorziening

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
pbraspenninjg
Starter
Starter
Provider

Hallo,

Ik heb een vraag: Ik wil boven een tv plaatsen en een digibox aansluiten. Beneden in de living hebben we een tv + digicorder - coax en ethernet komt uit de garage simple gaatje door de muur geboord. Boven heb ik geen coax is er een mogelijkheid om zonder boren en kabeltrekkerij boven tv te hebben. interactief (ethernet) hoeft echt niet. Als de digibox werkt ben ik al tevreden. Kan ik in het slechtse geval op 1 of andere manier analoog kijken boven zonder die digitale aansluiting? Hoe lang is er nog analoge tv? Alvast bedankt om te antwoorden als je eventueel een oplossing kent.

Groetjes

Philippe
Laatst gewijzigd door meon 30 okt 2009, 15:31, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Rode kleur mag enkel door moderators gebruikt worden.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Voor alle gevallen heb je op z'n minst coax nodig. Zowel voor analoog als voor digitaal. Ethernet (netwerk) is inderdaad geen vereiste.
Er bestaan draadloze oplossingen om videobeelden door te sturen, maar die zijn niet geschikt voor jouw situatie denk ik.
The Conquer
Plus Member
Plus Member
Contacteer:
Provider

Er bestaan van die zender/ontvangers die beeld, geluid en IR afstandsbediening draadloos doorsturen.
De kwaliteit ervan varieert nogal en is vooral afhankelijk van de afstand en de materialen tss zender en ontvanger. Als je betonnen gewelven hebt ertussen is de kans op storingen reëel.
Met dergelijke set zou je eventueel de digibox in de garage kunnen plaatsen waar je coax en ethernet hebt.

Zoals bv http://www.elektrozine.be/ez/producten.php?scat=142
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

The Conquer schreef:De kwaliteit ervan varieert nogal
... en is meestal slecht, en heeft ook geen ondersteuning voor HD.

Eén advies... afblijven... en toch een coax leggen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”