Pagina 1 van 1
Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 25 okt 2009, 20:31
door meon
Volgens de site
http://www.techkot.be van ons member
neji is er in "Mijn Telenet"
een bug aanwezig waarbij gegevens van andere gebruikers zichtbaar/bruikbaar zijn.
Deze site heeft er net een onderhoudsbeurt van meer dan een dag op zitten, dus het is best mogelijk dat hier een veiligheidsprobleem de kop op steekt.
Kan iemand dit bevestigen of ontkennen bij zijn/haar "Mijn Telenet"?
Een screenshot van de bug is hier te zien.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 25 okt 2009, 20:58
door devilkin
Momenteel krijg ik de tekst
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 25 okt 2009, 21:56
door Patje
Net even gekeken, geen problemen ondervonden.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 09:39
door Astralon
Bug bestaat wel degelijk.
Ik ben niet de persoon die op onderstaande screen dump staat.
Fout is gemeld aan Telenet.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 10:10
door Astralon
Toch erger dan eerst gedacht.
Niet alleen het login wordt getoond, ook alle persoonlijke informatie wordt getoond.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 10:44
door ubremoved_539
Mmm... hier zie ik enkel mezelf.
Bij mijn contactgegevens vond ik wel een historiek van 10 jaar aan telefoonnummers (die al lang niet meer in gebruik of van toepassing zijn). Blijkbaar iedere keer als je een hen contacteerd voor een probleem neemt men je telefoonnummer op in hun database.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:01
door Astralon
r2504 schreef:Mmm... hier zie ik enkel mezelf.
Gewoon een paar keer proberen maar altijd met een nieuwe sessie, dus browser afsluiten!
Eens het "lukt", kan je gewoon de pagina refreshen en krijg je steeds een nieuwe naam te zien.
Als ik wil haal ik op die manier al de (privé) gegevens van al de Telenet klanten binnen

.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:07
door FunkStar
Astralon schreef:r2504 schreef:Mmm... hier zie ik enkel mezelf.
Gewoon een paar keer proberen maar altijd met een nieuwe sessie, dus browser afsluiten!
Eens het "lukt", kan je gewoon de pagina refreshen en krijg je steeds een nieuwe naam te zien.
Als ik wil haal ik op die manier al de (privé) gegevens van al de Telenet klanten binnen

.
Hehe doet mij denken aan het jaar waar we van PI (planet internet) naar scarlet werden gezet. Logde je ook gewoon in en na een refresh was je opeens een andere klant

.
Heeft toch ook denk ik 2-3maanden gewerkt!
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:09
door Astralon
r2504 schreef:Bij mijn contactgegevens vond ik wel een historiek van 10 jaar aan telefoonnummers (die al lang niet meer in gebruik of van toepassing zijn). Blijkbaar iedere keer als je een hen contacteerd voor een probleem neemt men je telefoonnummer op in hun database.
Is er bij jou een mail adres ingevuld in je contactgegevens? En zo ja klopt het?
Bij is er dus iets ingevuld maar ook weer van iemand anders bij Telenet

.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:14
door 320i
Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:19
door destertjes
Weer ne anekdote voor Het grote TN blunderboek

Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:19
door meon
En hoppa, jullie contacten hebben gewerkt:
Aanmelden voor Mijn Telenet
Mijn Telenet is momenteel niet beschikbaar.
Door een storing is Mijn Telenet momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Momenteel is aanloggen op Mijn Telenet niet mogelijk.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:22
door Astralon
320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.
Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld

.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:24
door Astralon
meon schreef:En hoppa, jullie contacten hebben gewerkt
Nog geen "officiele" bevestiging maar het probleem lijkt opgelost

Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:26
door meon
destertjes schreef:Weer ne anekdote voor Het grote TN blunderboek

Hoe groter en complexer uw organisatie, hoe meer kans dat je hebt dat je een blunderboek hebt en geen 'blunderblaadje' eh...
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:27
door 320i
Astralon schreef:320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.
Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld

.
Ik ben tot Director level gegaan (

).
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:28
door Muziekbos
320i schreef:Astralon schreef:320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.
Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld

.
Ik ben tot Director level gegaan (

).
Wie bied hoger? Wie bied meer?

Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:48
door ubremoved_539
Astralon schreef:Is er bij jou een mail adres ingevuld in je contactgegevens? En zo ja klopt het?
Staat inderdaad een E-mail adres, maar alles is correct.
Muziekbos schreef:Wie bied hoger? Wie bied meer?

Komaan jongens... naar de media... zou toch mooie titel zijn... "Telenet gooit eigenhandig klantengegevens op straat". Nu wist ik wel dat ze een duopolie hadden met BGC, maar dat ze zo jaloers zijn op elkaar slaat toch werkelijk alles

Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:51
door 320i
Muziekbos schreef:320i schreef:Astralon schreef:Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld

.
Ik ben tot Director level gegaan (

).
Wie bied hoger? Wie bied meer?

Is niet van wie bied hoger of meer, maar hoe hoger je kan gaan - zeker bij zo'n problematiek - en met hoeveel te meer mensen, des te beter...
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 11:56
door FunkStar
320i schreef:Astralon schreef:320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.
Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld

.
Ik ben tot Director level gegaan (

).
Wie bied hoger? Wie bied meer?
Juist Duco Silinghe - CEO Telenet aan de lijn gehad. Ze hopen dat het nu opgelost is
/end sarcasme mode
PS: Ik vrees dat je die aan de lijn krijgt! Maar die zou je eigenlijk moeten kunnen bereiken
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 12:00
door 320i
Duco is een van de weinige CEO's van grote bedrijven waarvan ik weet dat hij de moeite doet om te reageren en zaken aux serieux te nemen.
Maar voor zo iets ga je hem nu net nog niet gaan contacteren - vind ik persoonlijk.
Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 17:22
door sirWard
Heb via Twitter nog een berichtje gehad van @TelenetBlogt dat Mijn Telenet Offline is gehaald om de bug te herstellen. Ook melden ze er nog bij dat het door die bug mogelijk was dat er niet bruikbare informatie te zien was...
Of ze bruikbaar was of niet doet er niet toe maar mogelijk?! De vele screenshots zeggen genoeg me dunkt!

Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 19:30
door ubremoved_539
neji schreef:Ook melden ze er nog bij dat het door die bug mogelijk was dat er niet bruikbare informatie te zien was...
Zo zielig... het blijkt toch echt moeilijk te zijn om te erkennen dat men een fout heeft gemaakt

Re: Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
Geplaatst: 26 okt 2009, 19:41
door Muziekbos
320i schreef:Duco is een van de weinige CEO's van grote bedrijven waarvan ik weet dat hij de moeite doet om te reageren en zaken aux serieux te nemen.
Maar voor zo iets ga je hem nu net nog niet gaan contacteren - vind ik persoonlijk.
ons kent ons mentaliteit dus.