Volgens de site http://www.techkot.be van ons member neji is er in "Mijn Telenet" een bug aanwezig waarbij gegevens van andere gebruikers zichtbaar/bruikbaar zijn.
Deze site heeft er net een onderhoudsbeurt van meer dan een dag op zitten, dus het is best mogelijk dat hier een veiligheidsprobleem de kop op steekt.
Kan iemand dit bevestigen of ontkennen bij zijn/haar "Mijn Telenet"? Een screenshot van de bug is hier te zien.
Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Momenteel krijg ik de tekst
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Net even gekeken, geen problemen ondervonden.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Bug bestaat wel degelijk.
Ik ben niet de persoon die op onderstaande screen dump staat.
Fout is gemeld aan Telenet.
Ik ben niet de persoon die op onderstaande screen dump staat.
Fout is gemeld aan Telenet.
- Bijlagen
-
- Telenet_Webruimte_Bug_02.jpg
- (62.06 KiB) 1491 keer gedownload
-
- Elite Poster
Toch erger dan eerst gedacht.
Niet alleen het login wordt getoond, ook alle persoonlijke informatie wordt getoond.
Niet alleen het login wordt getoond, ook alle persoonlijke informatie wordt getoond.
- Bijlagen
-
- Telenet_Webruimte_Bug_05.jpg
- (76.22 KiB) 1470 keer gedownload
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Mmm... hier zie ik enkel mezelf.
Bij mijn contactgegevens vond ik wel een historiek van 10 jaar aan telefoonnummers (die al lang niet meer in gebruik of van toepassing zijn). Blijkbaar iedere keer als je een hen contacteerd voor een probleem neemt men je telefoonnummer op in hun database.
Bij mijn contactgegevens vond ik wel een historiek van 10 jaar aan telefoonnummers (die al lang niet meer in gebruik of van toepassing zijn). Blijkbaar iedere keer als je een hen contacteerd voor een probleem neemt men je telefoonnummer op in hun database.
-
- Elite Poster
Gewoon een paar keer proberen maar altijd met een nieuwe sessie, dus browser afsluiten!r2504 schreef:Mmm... hier zie ik enkel mezelf.
Eens het "lukt", kan je gewoon de pagina refreshen en krijg je steeds een nieuwe naam te zien.
Als ik wil haal ik op die manier al de (privé) gegevens van al de Telenet klanten binnen

- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Hehe doet mij denken aan het jaar waar we van PI (planet internet) naar scarlet werden gezet. Logde je ook gewoon in en na een refresh was je opeens een andere klantAstralon schreef:Gewoon een paar keer proberen maar altijd met een nieuwe sessie, dus browser afsluiten!r2504 schreef:Mmm... hier zie ik enkel mezelf.
Eens het "lukt", kan je gewoon de pagina refreshen en krijg je steeds een nieuwe naam te zien.
Als ik wil haal ik op die manier al de (privé) gegevens van al de Telenet klanten binnen.

Heeft toch ook denk ik 2-3maanden gewerkt!
-
- Elite Poster
Is er bij jou een mail adres ingevuld in je contactgegevens? En zo ja klopt het?r2504 schreef:Bij mijn contactgegevens vond ik wel een historiek van 10 jaar aan telefoonnummers (die al lang niet meer in gebruik of van toepassing zijn). Blijkbaar iedere keer als je een hen contacteerd voor een probleem neemt men je telefoonnummer op in hun database.
Bij is er dus iets ingevuld maar ook weer van iemand anders bij Telenet

-
- Member
Weer ne anekdote voor Het grote TN blunderboek 

Laatst gewijzigd door destertjes 26 okt 2009, 11:19, in totaal 1 gewijzigd.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
En hoppa, jullie contacten hebben gewerkt:
Aanmelden voor Mijn Telenet
Mijn Telenet is momenteel niet beschikbaar.
Door een storing is Mijn Telenet momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Momenteel is aanloggen op Mijn Telenet niet mogelijk.
-
- Elite Poster
Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Hoe groter en complexer uw organisatie, hoe meer kans dat je hebt dat je een blunderboek hebt en geen 'blunderblaadje' eh...destertjes schreef:Weer ne anekdote voor Het grote TN blunderboek
Ik ben tot Director level gegaan (Astralon schreef:Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd..

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Wie bied hoger? Wie bied meer?320i schreef:Ik ben tot Director level gegaan (Astralon schreef:Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd..
).

-
- Deel van't meubilair
Staat inderdaad een E-mail adres, maar alles is correct.Astralon schreef:Is er bij jou een mail adres ingevuld in je contactgegevens? En zo ja klopt het?
Komaan jongens... naar de media... zou toch mooie titel zijn... "Telenet gooit eigenhandig klantengegevens op straat". Nu wist ik wel dat ze een duopolie hadden met BGC, maar dat ze zo jaloers zijn op elkaar slaat toch werkelijk allesMuziekbos schreef:Wie bied hoger? Wie bied meer?![]()

Is niet van wie bied hoger of meer, maar hoe hoger je kan gaan - zeker bij zo'n problematiek - en met hoeveel te meer mensen, des te beter...Muziekbos schreef:Wie bied hoger? Wie bied meer?320i schreef:Ik ben tot Director level gegaan (Astralon schreef:Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld.
).
![]()
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Wie bied hoger? Wie bied meer?320i schreef:Ik ben tot Director level gegaan (Astralon schreef:Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd..
).

Juist Duco Silinghe - CEO Telenet aan de lijn gehad. Ze hopen dat het nu opgelost is
/end sarcasme mode

PS: Ik vrees dat je die aan de lijn krijgt! Maar die zou je eigenlijk moeten kunnen bereiken
Duco is een van de weinige CEO's van grote bedrijven waarvan ik weet dat hij de moeite doet om te reageren en zaken aux serieux te nemen.
Maar voor zo iets ga je hem nu net nog niet gaan contacteren - vind ik persoonlijk.
Maar voor zo iets ga je hem nu net nog niet gaan contacteren - vind ik persoonlijk.
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Heb via Twitter nog een berichtje gehad van @TelenetBlogt dat Mijn Telenet Offline is gehaald om de bug te herstellen. Ook melden ze er nog bij dat het door die bug mogelijk was dat er niet bruikbare informatie te zien was...
Of ze bruikbaar was of niet doet er niet toe maar mogelijk?! De vele screenshots zeggen genoeg me dunkt!
Of ze bruikbaar was of niet doet er niet toe maar mogelijk?! De vele screenshots zeggen genoeg me dunkt!

-
- Deel van't meubilair
Zo zielig... het blijkt toch echt moeilijk te zijn om te erkennen dat men een fout heeft gemaaktneji schreef:Ook melden ze er nog bij dat het door die bug mogelijk was dat er niet bruikbare informatie te zien was...

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
ons kent ons mentaliteit dus.320i schreef:Duco is een van de weinige CEO's van grote bedrijven waarvan ik weet dat hij de moeite doet om te reageren en zaken aux serieux te nemen.