Bug in 'Mijn Telenet'? - Graag bevestiging

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Volgens de site http://www.techkot.be van ons member neji is er in "Mijn Telenet" een bug aanwezig waarbij gegevens van andere gebruikers zichtbaar/bruikbaar zijn.
Deze site heeft er net een onderhoudsbeurt van meer dan een dag op zitten, dus het is best mogelijk dat hier een veiligheidsprobleem de kop op steekt.

Kan iemand dit bevestigen of ontkennen bij zijn/haar "Mijn Telenet"? Een screenshot van de bug is hier te zien.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:
Provider

Momenteel krijg ik de tekst
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer
Provider

Net even gekeken, geen problemen ondervonden.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Bug bestaat wel degelijk.
Ik ben niet de persoon die op onderstaande screen dump staat.

Fout is gemeld aan Telenet.
Bijlagen
Telenet_Webruimte_Bug_02.jpg
(62.06 KiB) 1491 keer gedownload
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Toch erger dan eerst gedacht.
Niet alleen het login wordt getoond, ook alle persoonlijke informatie wordt getoond.
Bijlagen
Telenet_Webruimte_Bug_05.jpg
(76.22 KiB) 1470 keer gedownload
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Mmm... hier zie ik enkel mezelf.

Bij mijn contactgegevens vond ik wel een historiek van 10 jaar aan telefoonnummers (die al lang niet meer in gebruik of van toepassing zijn). Blijkbaar iedere keer als je een hen contacteerd voor een probleem neemt men je telefoonnummer op in hun database.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

r2504 schreef:Mmm... hier zie ik enkel mezelf.
Gewoon een paar keer proberen maar altijd met een nieuwe sessie, dus browser afsluiten!
Eens het "lukt", kan je gewoon de pagina refreshen en krijg je steeds een nieuwe naam te zien.

Als ik wil haal ik op die manier al de (privé) gegevens van al de Telenet klanten binnen :eek: .
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer
Provider

Astralon schreef:
r2504 schreef:Mmm... hier zie ik enkel mezelf.
Gewoon een paar keer proberen maar altijd met een nieuwe sessie, dus browser afsluiten!
Eens het "lukt", kan je gewoon de pagina refreshen en krijg je steeds een nieuwe naam te zien.

Als ik wil haal ik op die manier al de (privé) gegevens van al de Telenet klanten binnen :eek: .
Hehe doet mij denken aan het jaar waar we van PI (planet internet) naar scarlet werden gezet. Logde je ook gewoon in en na een refresh was je opeens een andere klant :-D.

Heeft toch ook denk ik 2-3maanden gewerkt!
Afbeelding
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

r2504 schreef:Bij mijn contactgegevens vond ik wel een historiek van 10 jaar aan telefoonnummers (die al lang niet meer in gebruik of van toepassing zijn). Blijkbaar iedere keer als je een hen contacteerd voor een probleem neemt men je telefoonnummer op in hun database.
Is er bij jou een mail adres ingevuld in je contactgegevens? En zo ja klopt het?
Bij is er dus iets ingevuld maar ook weer van iemand anders bij Telenet :eek:.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35
Provider

Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.
destertjes
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17
Provider

Weer ne anekdote voor Het grote TN blunderboek :wink:
Laatst gewijzigd door destertjes 26 okt 2009, 11:19, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

En hoppa, jullie contacten hebben gewerkt:
Aanmelden voor Mijn Telenet
Mijn Telenet is momenteel niet beschikbaar.
Door een storing is Mijn Telenet momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Momenteel is aanloggen op Mijn Telenet niet mogelijk.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.
Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld :wink:.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

meon schreef:En hoppa, jullie contacten hebben gewerkt
Nog geen "officiele" bevestiging maar het probleem lijkt opgelost :P
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

destertjes schreef:Weer ne anekdote voor Het grote TN blunderboek :wink:
Hoe groter en complexer uw organisatie, hoe meer kans dat je hebt dat je een blunderboek hebt en geen 'blunderblaadje' eh...
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35
Provider

Astralon schreef:
320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.
Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld :wink:.
Ik ben tot Director level gegaan ( :oops: ).
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer
Provider

320i schreef:
Astralon schreef:
320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.
Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld :wink:.
Ik ben tot Director level gegaan ( :oops: ).
Wie bied hoger? Wie bied meer? :bang: :lol:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Astralon schreef:Is er bij jou een mail adres ingevuld in je contactgegevens? En zo ja klopt het?
Staat inderdaad een E-mail adres, maar alles is correct.
Muziekbos schreef:Wie bied hoger? Wie bied meer? :bang: :lol:
Komaan jongens... naar de media... zou toch mooie titel zijn... "Telenet gooit eigenhandig klantengegevens op straat". Nu wist ik wel dat ze een duopolie hadden met BGC, maar dat ze zo jaloers zijn op elkaar slaat toch werkelijk alles :lol:
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35
Provider

Muziekbos schreef:
320i schreef:
Astralon schreef:Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld :wink:.
Ik ben tot Director level gegaan ( :oops: ).
Wie bied hoger? Wie bied meer? :bang: :lol:
Is niet van wie bied hoger of meer, maar hoe hoger je kan gaan - zeker bij zo'n problematiek - en met hoeveel te meer mensen, des te beter...
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer
Provider

320i schreef:
Astralon schreef:
320i schreef:Bij mij ook probleem... heb het - dankzij professionele contacten - wel even hogerhand gejaagd.
Ik heb het rechtstreeks aan een 2nd level supervisor doorgebeld :wink:.
Ik ben tot Director level gegaan ( :oops: ).
Wie bied hoger? Wie bied meer? :bang: :lol:

Juist Duco Silinghe - CEO Telenet aan de lijn gehad. Ze hopen dat het nu opgelost is


/end sarcasme mode :angel: :beerchug:

PS: Ik vrees dat je die aan de lijn krijgt! Maar die zou je eigenlijk moeten kunnen bereiken
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35
Provider

Duco is een van de weinige CEO's van grote bedrijven waarvan ik weet dat hij de moeite doet om te reageren en zaken aux serieux te nemen.
Maar voor zo iets ga je hem nu net nog niet gaan contacteren - vind ik persoonlijk.
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer
Provider

Heb via Twitter nog een berichtje gehad van @TelenetBlogt dat Mijn Telenet Offline is gehaald om de bug te herstellen. Ook melden ze er nog bij dat het door die bug mogelijk was dat er niet bruikbare informatie te zien was...

Of ze bruikbaar was of niet doet er niet toe maar mogelijk?! De vele screenshots zeggen genoeg me dunkt! :angel:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

neji schreef:Ook melden ze er nog bij dat het door die bug mogelijk was dat er niet bruikbare informatie te zien was...
Zo zielig... het blijkt toch echt moeilijk te zijn om te erkennen dat men een fout heeft gemaakt :roll:
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer
Provider

320i schreef:Duco is een van de weinige CEO's van grote bedrijven waarvan ik weet dat hij de moeite doet om te reageren en zaken aux serieux te nemen.
Maar voor zo iets ga je hem nu net nog niet gaan contacteren - vind ik persoonlijk.
ons kent ons mentaliteit dus.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”