Ik heb een jaar op kot gezeten in leuven waar ik cityconnect had, eenjaar geen enkel probleem gehad ermee. Nu de snelheid was gewoon perfect en het onlimited download limiet ook. Ik dacht dat ik nooit aan 1 terabyte per maand zou geraken maar de 3 maand was het zover 1 terabyte gedownload.
Met mijn iMac kan ik blu ray films afspelen en daarom was het ineens de lucht ingesprongen. Maarja nu zit ik terug thuis en hier hebben we adslGO 25 gig en 4 mbit wat mij echt serieus wild aan het maken is. Nu heb ik al gebeld voor cityconnect gaat hier niet speedconnect gaat hier niet Alleen netconnect en dan zou ik netconnect plus moeten nemen maar geen unlimited download limiet :s. Nu zie ik wel dat je bij homeconnect unlimited hebt en tussen de 12 of 24 mbit. Maar ik hoef geen telefonie erbij gewoon het internet. Heeft iemand ervaring met de snelheid? En is het unlimited
Dommel Homeconnect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Homeconnected max snelheid is 12mb in jouw situatie! maar met een 6mb zou je ook al blij mogen zijn hangt er vanaf hoever je van de centrale woont en als je nu al maar 4mb hebt zal je niet veel meer halen denk ik.
en met geen limiet bedoelen ze ook geen limiet! heb al eens aan 900Gb gezeten in 1maandje :o nu nog een 300/400 de maand denk ik.
ik zou doen in jouw geval
vaste kosten
netconnected => 29€ de maand voor het eerste jaar + gratis activatie
Boost pack bijnemen = 6€ de maand bijbetalen (met deze heb je geen limiet meer)
komt dus op 35€ de maand voor het eerste jaar
vanaf het 2de jaar kom je op 42€ de maand
éénmalige kosten
-speedpack éénmalig activeren = 30€
Boostpack activeren = 10€
als je nu al een telefoonlijn hebt blijft het bij bovenstaande kosten anders moet je nog maandelijks een raw copper bijbetalen
en met geen limiet bedoelen ze ook geen limiet! heb al eens aan 900Gb gezeten in 1maandje :o nu nog een 300/400 de maand denk ik.
ik zou doen in jouw geval
vaste kosten
netconnected => 29€ de maand voor het eerste jaar + gratis activatie
Boost pack bijnemen = 6€ de maand bijbetalen (met deze heb je geen limiet meer)
komt dus op 35€ de maand voor het eerste jaar
vanaf het 2de jaar kom je op 42€ de maand
éénmalige kosten
-speedpack éénmalig activeren = 30€
Boostpack activeren = 10€
als je nu al een telefoonlijn hebt blijft het bij bovenstaande kosten anders moet je nog maandelijks een raw copper bijbetalen
Bedankt voor de reactie ik ga voor de zekerheid morge eens bellen. En mijn internet lijn is perfect hoor, 4mbit is wat we hebben en dat haal ik ook altijd, dus ik gebruik het max uit mijn lijn. Dus als ik de 6mbit zou nemen dan haal ik daar ook het max uit.