trage download,upload normaal

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Ik zit met een probleem,ik heb adsl2fit small genomen,en ik heb speedtests gedaan,en men download is dus veel te traag.ik haal gemiddeld een snelheid van 200kbyte/sec met download,en men upload gemiddeld 38kbyte/sec.
dit is echt vervelend,want als ik games host,heb ik een constante lag die elke 3 seconde het scherm laat bevrieze(ik speel met console online,is dus ni een pc game).hosten gaat,maar hier is ook iets raar mee,soms geen enkel probleem,maar dan opeens krijge mense die gejoined hebbe megalag,en de game lagt gewoon uit...
in ieder geval,men download moet dus veel hoger zijn.mss kan het zijn dat het aan iets anders kan liggen dan men trage download als ik games join,maar ik zou ni wete wat het anders kan zijn,ik heb geen virusses,en ik verwijder elkde dag spyware.
Weet iemand hoe ik dit kan oplosse?
Bedankt bij voorbaat
Davy_117
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

200kbyte/s down traag ?
Allez dan, alweer iets bijgeleerd vandaag !

Had je trouwens wat meer gelezen op het forum hier, dan had je ook gelezen dat 200KB/s down héél normaal is voor A2F abo's (ja, zelfs voor de 8mbits lijnen).

Trouwens, heeft lag niet meer te maken met ping-tijden als met down-/uploadsnelheden ?
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Dit heeft inderdaad met pingtijden te maken, als ge weet dat 2Mbit veeeeel meer is dan welk game ook nodig heeft om te gamen. Uw upload/download is goed genoeg, 't zijn uw pingtijden die den boosdoener zijn.
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

ok,dan zijn het men pingtijded,heb vandaag trouwens nog is gecheckt voor men download,en die was maar 15kbyte/sec,heb de test zo'n 10 keer gedaan en altijd rond de 15kbyte/sec.
en ik denk toch dat als je download zo traag is,je dan ook hoge pings krijgt...(en moest me download goed zijn,waarom slechte pings?)in ieder geval,2 of 3 van de 10 games die ik host,crashen,en als ik join heb ik costant lag.is dus niet normaal...
maar wat kan ik dan doen om de ping normaal te houde?ligt het aan men pc?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Wel, om te beginnen kan je al eens pingen naar belnet en PC's van je kameraden. Ook google vb kan je eens pingen.

Je pingt iemand ofwel op domeinnaam ofwel op IPadres. Je opent een opdrachtenprompt en geeft daar in "ping www.belnet.be" of "ping 195.238.2.21" ofzo. Vraag aan je vrienden hun IP-adres, dan kun je hen pingen. Desnoods kan je ook een tracert doen (tracert www.google.be) dan zie je alle tussenstations dat je moet afleggen om bij de bestemmeling te geraken en hun pingtijden. Zo kan je eventueel vertragingen vaststellen.

Cheers
Afbeelding
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

de pings lijken normaal,overal gemiddeld een ping tusse 30 a 60...(alhoewel iemand nu een ping heeft van 60+,toen die toen ik skynet had,een ping van 30 a 40 had)
wat ook blijkt is dat als ik host dat er veel delay op is.dat zegge ze toch,echt raar. :? maar ook als ik games join,en men ping blijft stabiel,heb ik overal dezelfde soort lag. :cry:
Laatst gewijzigd door Davy_117 op 08 feb 2004, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

http://www.userbase.be/forum/portal.php ... w&sub=ping

Het kan ook zijn dat het niet aan jou ligt, maar aan de mensen die bij jou komen spelen (maar dat betwijfel ik).
Een UDP ping zou nog een veel beter beeld geven, maar die is wat moeilijker te doen :(
NuKeM
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

NuKeM schreef:http://www.userbase.be/forum/portal.php?show=tut&cat=softw&sub=ping

Het kan ook zijn dat het niet aan jou ligt, maar aan de mensen die bij jou komen spelen (maar dat betwijfel ik).
Een UDP ping zou nog een veel beter beeld geven, maar die is wat moeilijker te doen :(

nah,het ligt echt wel aan mij,niet aan men vriende :wink:
ik kan er echt ni aan uit hoe dit komt;mischien moet ik men pc maar is formatere...
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Misschien een domme vraag, maar voor hoeveel mensen host je dan een game ofzo? Want je moet natuurlijk niet beginnen met 20 man ofzo he. Want dat zal je lijntje echt niet kunnen trekken en krijg je automatisch lag. Ondertussen ook best P2P-programma's afzetten en effe stoppen met downloaden.

Cheers
Afbeelding
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

ik host max 6 man,en heb ook geen p2p-programmas openstaan en download ook niets als ik aan het hosten ben...
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Een vriend van me heeft ook A2F en die host zonder problemen games op zijn Xbox (van 8 tot max 16 man).
NuKeM
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

NuKeM schreef:Een vriend van me heeft ook A2F en die host zonder problemen games op zijn Xbox (van 8 tot max 16 man).

indeed,ik ben er zeker van dat ik met de upload die ik heb,gemakkelijk 8 man of zelfs 10 kan hoste.maar het werkt dus echt ni,als ik een game host,en niemand last heeft van lag,klage ze wel van een slechte delay.kan ik nog wel mee leven...maar dat ik geen games kan joine zonder lag,dat gaat te ver(ik heb zelfs op een t1 server gespeeld,en zelfs daar had ik lag,dezelfde lag die ik in elke game heb als ik join)
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

En je lijn, is die in orde?
Anders moet je die eens laten uitmeten... het probleem zou ook daar kunnen liggen.
NuKeM
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

NuKeM schreef:En je lijn, is die in orde?
Anders moet je die eens laten uitmeten... het probleem zou ook daar kunnen liggen.

daar ga ik morge voor belle(in het weekend is adsl2fit blijkbaar niet bereikbaar).
toch bedankt allemaal voor de raad,en nu maar hope dat het in orde komt
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Davy_117,

ik zou toch nog eens nakijken of de pc waarop het game gehost wordt genoeg over resources heeft. (mem / cpu ...) als ik van jou was zou ik statistieken trekken zonder en met game en dan vergelijken.
Een a2f verbinding is goed genoeg om (beperkt) een game te hosten.
Uit ervaring zou ik vooral de I/O in je systeem onder de loupe nemen (is de HD druk bezig (of met bursts) als je game aan het draaien is?

Mmhh ok stupido, ik lees net dat het over een console gaat...
Hangt je console rechstreeks op het net of ga je via tunnelsoftware of een router? (xbconnect voor xbox?) Hoogstwaarschijnlijk wel want ik zou niet meteen inzien hoe een console een pppoe kan opzetten. In dat geval toch maar eens de stats bekijken.

Hope this helps,
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

men xbox is aangeslote op men pc via lan,en ik gebruik xbconnect ja.maar het probleem ligt volgens mij aan men download,want die is echt traag,ik haal nergens meer dan 30k.en je download is volgens mij toch belangrijk als je games joined(ik speel halo online,dit is normaal niet gemaakt voor online te spele,en gebruikt hiervoor een programma,genaamd xbconnect,dat ervoor zorgt dat je xbox denkt dat je over LAN speelt),en aangezien halo toch wel zeker breedband nodig heeft om te kunne spele,denk ik dat het probleem bij men download ligt.ik heb vandaag al de hele dag proberen te bellen naar adl2fit,maar is blijkbaar ni bereikbaar(stom engels antwoordapp. :x ).
anyway styno,wat bedoel je met stats nazien?(ik ben complete noob op pc gebied).
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik heb je post gefixed.

Wat die x-box betreft kan ik je niet helpen. Maar 30kbyte/s lijkt me toch veel voor een game. De meeste online games verbruiken maar 4-5kbyte/s ofzo. Het mag er dan nog niet voor gemaakt zijn, 30k lijkt me toch veel.

En op maandag zijn ze bij A2F gesloten. Morgen (straks dus) zijn ze opnieuw open en kan je opnieuw proberen. Je kan ook proberen mailen, hier heb je misschien meer geluk. Daar antwoorden ze meestal sneller op (ook in het weekend enzo dacht ik).

Cheers
Afbeelding
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

mja,dat van 30k meer dan genoeg om games te joine zal wel zo zijn,ook al is deze game ni gemaakt voor online te game.maar hoe komt het dan toch dat ik altijd dezelfde lag heb in elke game die ik join?elke second een hapering...
Hoste kan ik,(gebeurt nog wel regelmatig dat het begint te lagge en disconnect),maar het is het joine van games waar ik echt probleme mee heb. :cry:
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

Heb je al eens met een ander spel geprobeerd? Ik begin zo te denken dat het aan Halo ligt, dus aan het spel, en niet aan je verbinding.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Davy_117, with al do respect, maar als je zelf zegt dat je een complete n00b bent op computer gebied, zou je dan niet beter de raad van een paar mensen hier op volgen ipv bij uw 'hyptothese' van trage download te blijven?

1Mbit/s is meer dan genoeg voor een game te spelen online en uw ping zal niet drastisch wijzigen of ge nu download aan 1MBps of 3MBps.

Met stats wordt door Styno bedoelt: cpu load eens in de gaten houden, network traffic eens bekijken. Als je bvb. continu zit te uploaden via kazaa of andere zaken kan dat idd problemen geven. Als je cpu aan 100% zit om de moment dat je gamed kan dat ook problemen geven. Maw: controleer dat allemaal eens en kill evt zoveel mogelijk rand zaken die niet nodig zijn.

Maar als je nu via xboxed aant gamen zijt, ja, dan gaat ge toch eens moeten zien of er nergens anders traffic wordt veroorzaakt. En wat geeft het hosten voor 1/2 personen?
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Of RTFM!

quote uit de xbconnect faq: http://www.xbchelp.com/

WHEN I HOST, WHY DOES MY GAME LAG FOR OTHERS?
As a general guideline for quality games you need 128K upload BW per XBox.
You have other internet software running like IM programs or p2p programs using your bandwidth.
Be sure you select the option to "Auto disconnect from global chat"
If you have other computers on your local lan, make sure they are not using your internet connection.
Try to get players with the lowest ping possible.


Maar heb je nu zelf lag of is er lag bij de anderen die bij jou komen spelen of bij allemaal? be specific !

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Styno schreef:Maar heb je nu zelf lag of is er lag bij de anderen die bij jou komen spelen of bij allemaal? be specific !

Styno

Als ik host,gebeurt het dikwijls dat het begint te laggen,en dit is voor mij,en de andere die op men host spele.
Maar zoals ik al zei,het probleem ligt em vooral bij het joine van games.Ik zei toen dat ik in elke room,dezelfde soort lag heb(elke second hapert het),en ik heb dit dikwijls getest,zelfs bij iemand met een 10mbit upload lijn.Maar oeveral hetzelfde probleem.Dus aangezien men download niet stabiel is,en een mod op xbconnect zegt dat je tenminste 500kbps download nodig hebt om te spele,denk ik dat het daaraan ligt.Ik heb vandaag vernome dat men verbinding vanaf 6 februari actief was,maar nog niet "officieel" :| ,en ik het een paar dage moest geve.Snap wel ni goed wat ze bedoele,maar zal hopelijk binne enkele dage toch in orde komen.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Pfff,

Die uitleg van nog niet officieel is zever in pakskes. Ofwel heb je connectie en synch op uw lijn ofwel niet. Maar er is niet zoiets ertussen! Dat het onstabiel kan zijn, hoor je mij niet zeggen, maar volgens mij met de capacity die je hebt moet je het perfect kunnen spelen.

Volgens mij lopen er nog andere zaken op uw lijn die voor traffic zorgen. Bekijk uw stats eens, installeer eens iets als Dumeter en kijk eens naar die graphs als je 'niets aan het doen bent' wat dat geeft. Kan zijn dat er in de background lekker véél geupload of gedownload wordt.
I love it when a plan comes together!
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Heb dumater gedownload,en er is dus niks in de achtergrond aan het downloaden of uploaden.Ik heb vandaag nog speedtest gedaan bij dslreports, dslreports-test
:roll:
Dus dat van het dat officieel maken is dus een leugen? :?
edit:ah ja,pc games kan ik wel perfect spele,maar op men xbox kan ik ni spele,aangezien halo veel meer download nodig heeft om te kunne spele(min.500kbps,heeft mod op xbc forum vertelt).
btw;die du-meter,ik heb die bekeken toen ik aan het game was,en toen ik hoste,zakte men upload naar 0 en dan weer terug omhoog als ik lag had,en als ik games join,was men download ni stabiel.

[mod="The Oddity"]
Link aangepast, zodat de layout niet verknoeid wordt.[/mod]
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Je snelheid op deze test is wel extreem ondermaats. Misschien toch beter even bellen voor een lijntest of het één en ander nakijken.

Nu, ik dacht dat je minstens 1 à 2 Mbps haalde.. maar nu blijk je slechts een paar honderd Kbps te halen. Ik zou uw installatie eens checken of ge nergens problemen hebt en evt eens A2F bellen.

Een leugen.. hmm das moeilijk te zeggen. Ze zeggen dat het beter zal gaan als het officieel is.. ik geloof daar niet. Ofwel is de lijn opgeleverd ofwel niet. Als je kan surfen is ze opgeleverd en dan is het volgens mij officieel (tenzij ze bedoelen dat je bij hen nog niet actief staat, maar dan kan je niet surfen). Enfin ja.. kan wel zijn dat er nog een storing is op de lijn en dat ze daarmee gezegd hebben nog niet officieel en dat het pas officieel wordt nadat storing opgelost wordt... (dit is giswerk: bel A2F).

Die 500Kbyte/s lijkt mij wel véél voor een game.. minder moet ook lukken.. maar 500Kbit/s is wel té weinig.
I love it when a plan comes together!
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Voor snelheidstest kun je beter een server dichter bij huis kiezen.
Via A2F krijg ik hier ook 350-450 kbit/s download via dslreports.
Het valt me op dat upload wel 425 is.
Met Telenet op datzelfde moment 3500 kbits/s van dslreports (geen proxy)
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

The Oddity schreef:Die 500Kbyte/s lijkt mij wel véél voor een game.. minder moet ook lukken.. maar 500Kbit/s is wel té weinig.

het is kbit :P
men lijn was van gistere al opgeleverd,maar nog altijd het zelfde probleem :cry:
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Blijkbaar nog geen verandering in men download,op speedtest.nl
96.9 KByte/sec
(=775 kbps)
:x
crapiecorn.

mja ik had vroeger ook problemen met snelheid gewoon omdat cpu load te hoog lag, voornamelijk door winxp.
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

crapiecorn. schreef:mja ik had vroeger ook problemen met snelheid gewoon omdat cpu load te hoog lag, voornamelijk door winxp.

Hoe kan ik dit dan oplossen?
Gastje

Hedde de post van Styno al gelezen ?
Be sure you select the option to "Auto disconnect from global chat"

Kijk daar es naar...

Greetz
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Gastje schreef:Hedde de post van Styno al gelezen ?
Be sure you select the option to "Auto disconnect from global chat"

Kijk daar es naar...

Greetz

Ja,dat heb ik gelezen,en die optie is aangevinkt.Ik gebruik xbconnect al een jaar,en nooit problemen mee gehad toen ik nog bij skynet was,totdat ik adsl2fit heb.Zal gewoon moete afwachte tot ze men lijn komen uitmeten,zit niks anders op...
crapiecorn.

Davy_117 schreef:
crapiecorn. schreef:mja ik had vroeger ook problemen met snelheid gewoon omdat cpu load te hoog lag, voornamelijk door winxp.

Hoe kan ik dit dan oplossen?


als je xp op een te oude pc draait deze vervangen door een iets lichtere os naar keuze
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

crapiecorn, dat je zo'n slechte snelheid hebt van 1000Kbits naar 100Kbits dat gaat niet aan het OS liggen hoor. Zeker niet als hij een tijdje ervoor prima werkt met Skynet.

Trouwens wat zeg jij daar van gisteren opgeleverd?? Als je kan surfen is je lijn al opgeleverd. Dus kan je lijn gisteren niet opgeleverd zijn, want je bent al een week ofzo aant surfen volgens deze thread...

Of via wat surf jij? Even lijntestje laten doen voor je slechte snelheid kan een storing ofzo zijn en indien je snelheid toch boven de 1000Kbit/s komt, dan zou dat toch al beter moeten werken hoor die game. Met enkele 100Kbit/s is het idd wel misschien té véél gevraagd.
I love it when a plan comes together!
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

The Oddity schreef:
Trouwens wat zeg jij daar van gisteren opgeleverd?? Als je kan surfen is je lijn al opgeleverd. Dus kan je lijn gisteren niet opgeleverd zijn, want je bent al een week ofzo aant surfen volgens deze thread...

Ze zeide me dat men lijn was opgeleverd sinds donderdag,maar ik kon al online sinds de vrijdag daarvoor,maar toch is men lijn even slecht gebleven.Dan is het gewoon BS dat ze me vertellen als ik ze bel.Ze kwamen men lijn opmeten,maar dit is nog altijd ni gebeurd.
The Oddity schreef: indien je snelheid toch boven de 1000Kbit/s komt, dan zou dat toch al beter moeten werken hoor die game. Met enkele 100Kbit/s is het idd wel misschien té véél gevraagd.

Voor de game die ik speel heb ik echt wel breedband nodig,het valt echt niet meer te spelen.hosten ging wel,maar de laatste dagen gaat zelfs dit niet meer.aaaargh
btw,als ik snelheidstest doe op dslreports,dan komt men dl nooit boven de 500kbits per seconde,en als ik dit doe op speedtest.nl,dan is men download de ene keer 1200kbps,de andere keer 500kbps,schommelt gewoon heel hard.Welke test is dan eigenlijk het meest betrouwbare?

(ps:was er eergistere ingelaagd om 11 man te hosten.niemand had lag.als ik dit nu altijd kon,was er weer een gelukkige ads2fit-klant bijgekomen)
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

(ps:was er eergistere ingelaagd om 11 man te hosten.niemand had lag.als ik dit nu altijd kon,was er weer een gelukkige ads2fit-klant bijgekomen)


11 (ELF!!) man op je breedband @ home... are you out of your mind??

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Styno schreef:
(ps:was er eergistere ingelaagd om 11 man te hosten.niemand had lag.als ik dit nu altijd kon,was er weer een gelukkige ads2fit-klant bijgekomen)


11 (ELF!!) man op je breedband @ home... are you out of your mind??

Styno

ja 11 man,is dat dan zo een wonder?ik heb zelfs al op iemand zen host gepeeld die maar 256upload heeft,en toen speelden we met 9 man en ik had geen lag....
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik ken iemand die adsl2fit heeft en die host een 20 man counter-strike server.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ja, ok, maar CS is een PC game. Het gaat hier over games op de Xbox. Deze zullen wel minder geoptimaliseerd zijn om online te gamen dan CS zou ik durven stellen. Bij CS moet je online spelen en wordt er dan ook alles aan gedaan om die bw zo laag mogelijk te houden. Bij de Xbox zal er waarschijnlijk minder naar gekeken worden.

Cheers
Afbeelding
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

is wel waar sub zero.Halo is niet gemaakt om online te spele,daarom dat het zo veel download en upload nodig heeft om te kunne spelen.maar sinds xbox live zijn er ook spellen die ervoor gemaakt zijn om online te spelen.CS is nu ook op xbox live enabled,en dit heeft niet zo veel dl en ul nodig.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”