als scarlet nu van BC is hoe zit het dan met de abbo's?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Weslee
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 mei 2007, 06:01

Als ik me nie vergis is scarlet gekocht door BC?

Is het nu een kwestie van tijd voor de scarlet abbo's zoals de "no limit" formule hun beste tijd gehad hebben?
AKA gaat belgacom de scarlet formules terugschroeven naar hun standaards? (adsl go 25GB etc etc)

hoe zit dat nu juist allemaal :|
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Simpel,als u al een jaar klant bent van Scarlet mag u de limieten (bijvoorbeeld de 100 gb bij het vroegere One abbo,voor 50€)gewoon behouden,u mag dan wel niet overstappen naar zo een nieuw (goedkopere, 40€ abbo) ,anders zijt ge uw 100 gb voor altijd kwijt.
Als u als oude Scarlet one klant overstapt naar het nieuwe abbo. met dig.tv (ook voor 50€),dan mag u echter wel uw 100 gb houden.
Weslee
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 mei 2007, 06:01

heb momenteel "BC adslgo go 25GB"
nu zou ik graag "scarlet no limit" willen nemen

maar sinds hun nu allemaal hetzelfde bedrijf is waarom zou belgacom die "no limit" blijven aanbieden?
is dat niet hun adsl go formule verprutsen?

ik wil niet overstappen en dan een jaar later terug in een adsl go situatie zitten moest BC beslissen om de no limit formule op peil te brengen tov hun adsl go formule

man man wat een miserie
de internetmarkt is echt zo verschrikkelijk hier
RL
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 okt 2008, 23:28
Contacteer:

@ fluppie: Als je op de pagina van Scarlet kijkt op Facebook zie je de volgende vraag van een Scarlet-klant:

W.P.
Beste Scarlet,

Ik heb nu Scarlet One met 100GB download voor +- 50€/maand.
Blijkbaar krijg je er voor dezelfde prijs nu ook digitale tv bij, en kost enkel internet en telefonie nu slechts 40€/maand. Welliswaar slechts 30GB downloadlimiet in beide gevallen...
Ik wil absoluut die 100GB limiet behouden. Maar digitale tv spreekt mij ook wel aan. Evenals een prijsverlaging van 10 euro. Wat zijn de opties?... Lees meer

Groeten,
15 september om 11:19


Antwoord erop van (naar ik vermoed) iemand bij Scarlet:

T.D.
@W.: Als reeds bestaande klant blijf je de 100GB behouden. Als je ook belt naar vaste lijnen overdag zal het weliswaar slechts 5 euro/maand zijn dat je kan besparen.
21 september om 15:34

http://www.facebook.com/search/?q=scarl ... ref=search
Modbreak:
Owv. privacy namen verwijderd
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Het is niet iemand van scarlet zelf hoor want ergens anders schrijft hij op deze mededeling
Scarlet Today is the day...07 september om 8:50 via Selective Twitter Status · Bekijk Feedback (7)Feedback verbergen (7)

T.D.: today is the day of what?
Modbreak:
Owv. privacy namen verwijderd
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Introductie van de nieuwe abonnementen. Zoals herhaaldelijk herhaald is geweest: de FUP verdwijnt en voor 20 euro per maand (+10 euro raw copper) komt er 30 GB aan 12/1 Mbps.
Weslee
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 mei 2007, 06:01

Lord Utopia schreef:Introductie van de nieuwe abonnementen. Zoals herhaaldelijk herhaald is geweest: de FUP verdwijnt en voor 20 euro per maand (+10 euro raw copper) komt er 30 GB aan 12/1 Mbps.
WTF!!!
hoe is die verkoop ooit goedgekeurd door de anti monopolie waakhonden?
30GB is weeral twee keer niks den dag van vandaag

wat een fiasco
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Inderdaad,daarom was iedereen hier op het forum immers tegen de overname van Scarlet door Belgacom.
Quikie verklaarde nadien op de TV dat Belgie op zoek moet gaat naar een derde,grote provider,wat hij blijkbaar niet besefte was, dat dit eigenlijk Scarlet was,die nu overgenomen is door Belgacom.
Die 10€ voor het raw copper vind ik er trouwens flink over.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”