hallo,
mijn voedingskabel van mijn ups naar m'n pc ben ik kwijt....
dit is een speciale kabel ....
niet met een stekker,maar een speciale fiche voor in de ups te pluggen....
heeft er toevallig nog iemand zo een kabel want ik de pc winkel zijn die dus niet apart te vinden...
grtzzz
voedingskabel pc
jeps jeps deze kabel is het...Opexx schreef:Bedoel je zo een kabel?
Tones verkoopt deze dus, Alternate ook.
Als het deze is moet deze wel zeer makkelijk te vinden zijn. Kost ongeveer 5euro.
bij mediamarkt,saturn enz is deze niet te vinden...
ik ben van de regio antwerpen(hoboken).....
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dan zal je eens tot in Mechelen moeten rijden zekerben2660 schreef:bij mediamarkt,saturn enz is deze niet te vinden...
ik ben van de regio antwerpen(hoboken).....
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Elke PC-boer heeft dit liggen. Zo uit het hoofd is Forcom (Edegem) een mogelijkse kandidaat.ben2660 schreef:ik ben van de regio antwerpen(hoboken).....
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Digita (Deurne): http://www.digita.be/index.php?page=kab ... hKeywords=
Forcom (Edegem/Merksem) vind ik het niet online, maar daar kan je altijd eens langstgaan.
En anders gewoon bestellen en laten opsturen (ebay ofzo), al kan dat wel duur zijn voor zo'n stomme kabel
Forcom (Edegem/Merksem) vind ik het niet online, maar daar kan je altijd eens langstgaan.
En anders gewoon bestellen en laten opsturen (ebay ofzo), al kan dat wel duur zijn voor zo'n stomme kabel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
.... een gewone male/female industriestekker.
Iedere electrozaak of doe-het-zelver op de BoomseSteenweg die naam waardig zou je daar aan moeten helpen (of het zou IEL Aerigch gesteld moeten zijn daar tegenwoordig).
Iedere electrozaak of doe-het-zelver op de BoomseSteenweg die naam waardig zou je daar aan moeten helpen (of het zou IEL Aerigch gesteld moeten zijn daar tegenwoordig).
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
dat soort kabel heeft men zelfs in de carrefour .. ik zie niet in waarom men ineens een hele lijst speciaal zaken moet beginnen opnoemen, elke elektro zaak heeft dit .. zelfs degene die op geen zak trekt heeft dat, ..