Nog mensen die bot vingen om hun no limit om te zetten naar deze nieuwe abonnementsformule omdat plaatselijk BelgacomTV niet verkrijgbaar is in HD ?
Kreeg een foutmelding tijdens het registratieprocess dat het product niet automatisch kon worden opgeleverd en ik de helpdesk moest bellen. Daar wist men eerst niet wat men moest doen en de tweede keer dat ik belde kreeg ik het antwoord dat het waarschijnlijk niet kon omdat er geen HD beschikbaar was en ze de kwaliteit niet konden waarborgen.
Maar dat vind ik zo raar want heb hier wel buren met BelgacomTV (weliswaar geen HD dat klopt) dus technisch is dat toch mogelijk ?
Vermoed dat het eerder gaat over het niet of wel aanwezig zijn van VDSL en daar kan ik nog lang op wachten lijkt mij als ze tegen 2011 mikken op een dekking van 80%.
Geen BelgacomTV in HD, geen Scarlet ONETV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Ik ben verleden week opgebeld door Scarlet,ze komen mijn modem vervangen,dit zou met zich meebrengen een verhoging van de internet snelheid (van 6 MBPS naar 12 MBPS).
Ik had ook een zeer irritante tik in de telefoon,en dat zou dan ook opgelost zijn.
Aangezien ik nog een 'oude' klant ben van Scarlet heb ik gevraagd om over te schakelen op het nieuwe abbo,(met dig. TV bij),is voor mij zeer intressant omdat ik dan ook mijn 100 gb volume kan behouden.
Maar de Dig. TV van Scarlet (of laat ons zeggen Belgacom) is bij mij hier ook nog niet te krijgen,het 'het zal nog wel een tijd duren' kreeg ik als antwoord.
Ter info,ik woon in de zone 09,kanaalzone Gent,Regio Wachtebeke,Zaffelaere,Sint Kruis Winkel.
Ik vind dan ook dat Scarlet weer in dezelfde ziekte van vroeger hervalt,(een snelheid van 24 MBPS weet je nog,alleen bijna niemand kon daarvan genieten).
Ik had ook een zeer irritante tik in de telefoon,en dat zou dan ook opgelost zijn.
Aangezien ik nog een 'oude' klant ben van Scarlet heb ik gevraagd om over te schakelen op het nieuwe abbo,(met dig. TV bij),is voor mij zeer intressant omdat ik dan ook mijn 100 gb volume kan behouden.
Maar de Dig. TV van Scarlet (of laat ons zeggen Belgacom) is bij mij hier ook nog niet te krijgen,het 'het zal nog wel een tijd duren' kreeg ik als antwoord.
Ter info,ik woon in de zone 09,kanaalzone Gent,Regio Wachtebeke,Zaffelaere,Sint Kruis Winkel.
Ik vind dan ook dat Scarlet weer in dezelfde ziekte van vroeger hervalt,(een snelheid van 24 MBPS weet je nog,alleen bijna niemand kon daarvan genieten).