Raidsonic Icy Box IB-NAS4220-B te koop met 2 x 750 Gb ( Seagate Barracuda 7200.11 750GB S-ATA II 32Mb ).
De NAS zelf is +- 2 maand oud aangezien ik via RMA een nieuwe heb gekregen ( voeding stuk van toestel ), ik heb echter ondertussen een externe disk gekocht en heb deze NAS dus niet meer nodig.
Ik zou het toestel graag in zijn geheel verkopen met de 2 disks, de disks zijn +- 1 jaar oud.
Minimumprijs: € 150
Meeneemprijs: € 180
Af te halen in Leuven, of kan eventueel brengen in regio Leuven / Limburg.
[Te Koop] Raidsonic Icy Box IB-NAS4220-B
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
-
- Starter
nog steeds te koop? Begrijp ik het goerd dater iets defect is aan de voeding van de nas?
-
- Starter
Dit is wel een heel lage prijs. Inkoop staat ie 160€ zonder disks in belgie tenminste
En dan nog de 750GB SATA'S
Gelieve rekening te houden met de Seagate 7200.11 er zijn daar een aantal disk's die toch wel dringend een firmware nodig hebben
anders heb je de kans dat ze in lockdown gaan. Dan herkent zelfs je BIOS deze niet meer.
Meer contact op de site van seagate.
En dan nog de 750GB SATA'S
Gelieve rekening te houden met de Seagate 7200.11 er zijn daar een aantal disk's die toch wel dringend een firmware nodig hebben
anders heb je de kans dat ze in lockdown gaan. Dan herkent zelfs je BIOS deze niet meer.
Meer contact op de site van seagate.
-
- Elite Poster
Toestel is nog steeds te koop, toestel is niet defect. Het is volledig nieuw. Mijn vorige toestel had een kapotte voeding, via RMA heb ik dan een volledig nieuw toestel gekregen, maar ondertussen had ik al een andere NAS gekocht omdat ik dringend disk space nodig hadtwinkel245 schreef:nog steeds te koop? Begrijp ik het goerd dater iets defect is aan de voeding van de nas?

-
- Starter
Hallo Ditch
Ik wil de set kopen als je ook naar Nederland verstuurd. Er van uitgaand dat de gebruiksaanwijzing en installatiedisk aanwezig zijn.
Ik hoor het wel
Ik wil de set kopen als je ook naar Nederland verstuurd. Er van uitgaand dat de gebruiksaanwijzing en installatiedisk aanwezig zijn.
Ik hoor het wel
-
- Starter
Hallo Ditch
Ik begrijp niet waarom je niet reageert. Ik heb aangegeven geinteresseerd te zijn in de door jou aangeboden set. Kunnen we verder zaken doen?
Ik begrijp niet waarom je niet reageert. Ik heb aangegeven geinteresseerd te zijn in de door jou aangeboden set. Kunnen we verder zaken doen?
-
- Elite Poster
Sorry, wegens drukte niet kunnen reageren.
Euh verzenden is wel op eigen risico natuurlijk ...
Euh verzenden is wel op eigen risico natuurlijk ...
-
- Starter
Hallo Ditch
Als het goed verpakt wordt moet het toch mogelijk zijn? Ik las dat de minimumprijs 150 euro is. Als ik deze prijs + verzendkosten betaal is dat dan correct? Welk bedrag dien ik dan over te maken, wat mij betreft is het het eenvoudigst via PAYPAL. Ik hoor het wel.
Of stuur mij uw telefoonnummer b.v. naar mijn emailadres info [apestaartje] doosje.nl. Dan neem ik telefonisch contact met u op voor verdere afstemming.
Mod edit: mailadres wat minder spambaar gemaakt.
Als het goed verpakt wordt moet het toch mogelijk zijn? Ik las dat de minimumprijs 150 euro is. Als ik deze prijs + verzendkosten betaal is dat dan correct? Welk bedrag dien ik dan over te maken, wat mij betreft is het het eenvoudigst via PAYPAL. Ik hoor het wel.
Of stuur mij uw telefoonnummer b.v. naar mijn emailadres info [apestaartje] doosje.nl. Dan neem ik telefonisch contact met u op voor verdere afstemming.
Mod edit: mailadres wat minder spambaar gemaakt.
-
- Starter
in ieder geval bedankt voor de snelle reacties!!