scarlet via siemens sx762

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb dommel (homeconnect) opgezegd en ben nu bij scarlet. Nu was van de ene dag op de andere, m'n dommel afgesloten en had ik signaal van scarlet op m'n router.
Nu heb ik dus de gegevens van scarlet ingegeven en zoals ik dacht, kan ik nu op internet via de router maar ook telefoneren. Ik dacht dat dommel die gegevens in de siemens stak voor de voip maar blijkbaar werkt scarlet dus ook via de siemens.

Is dit nu normaal of toch maar vreemd ?
dmi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 28 aug 2009, 08:16

als alles werkt is er niets aan da hand toch :p
kamagurka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jul 2006, 15:12

De voip gegevens van Dommel blijven werken tot zij die uit hun servers verwijderen.
Je kan gewoon verder blijven bellen op kosten van Dommel tot ze dit zelf doorhebben.
Als ze dan nog een faktuur sturen, gewoon weigeren te betalen en verwijzen naar je opzegbrief.
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

ik had nog geen tijd gehad om een opzeg brief te sturen. Ik dacht dat ik moest wachten tot scarlet effectief opgeleverd was maar van de ene op de andere dag, was dommel afgesloten (geen internet meer) dit zou komen door de nummer overdracht.

Zou ik nu dus best toch nog een opzegbrief sturen ?
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

ja anders blijft je abo bij dommel gewoon doorlopen :P
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Dat zou ik wel straf vinden aangezien ik niet meer kan internetten via m'n dommel gebruikersnaam en paswoord. Ik ga er dus vanuit dat ik al afgelsloten ben en zodoende niet meer moet betalen.

Nu voor alle zekerheid zal ik nog een opzegbrief zenden.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”