Gratis 10 GB : alweer opgelicht door Belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Hoi,


Ik ben reeds drie jaar trouwe klant voor tv en Adsl bij Belgacom.
Begin juli 2009 mailke gekregen en mocht kiezen uit 3 kadookes en ik koos tenslotte voor de gratis 10 Gb en kreeg een mailke als bevestiging en ik zou er kunnen van genieten vanaf augustus 2009 :banana:
Heel toevallig heb ik vanmorgen mijn limiet (30 Gb ) als beurstrader overschreden en werd ik op 64 k gezet.Ik dacht geen probleem, heb nog die 10Gb gratis en logde in via de site Bill viewer, internet , volume en niets van 10 GB te bespeuren.
Ik kon bijkomend volume kopen... :roll: niet dat die 5 euro voor extra volume mij teveel is , maar ik ben toch weer eens goed bedrogen door Belgacom N.V. :evil:
Ik zal dan ook mijn abonnement opzeggen volgende maand.
Nog slachtoffers ?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat wil ik zien dat gij uw Belgacom-internet gaat opzeggen. :D
Als ge denkt over te stappen naar Telenet, die geven u zelfs geen 10 GB gratis.

Contacteer Belgacom eens en vraag naar info.
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

25.00 + 10.00 GB left

Ik heb mijn 10 GB gekregen.
Thanks Belgacom :banana:
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik kan het niet echt zien. Ik zit met 30 GB (25 GB + 5 GB van de optie 'Multy and security').

Daarnaast zit ik nog met 6 volume packs waarbij er niet bijstaat hoe groot die zijn. Daarbij zal ook dat 10 GB volume pack zitten, vermoed ik.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Zeuske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2009, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 6 keer

ik denk wel da jij het gekregen hebt maar da ze het niet hebben aangepast op hun site :)

ik heb op mijn pc een teller staan en die stond gisteren op 94 GB, en ik heb er 85 GB en ik zat nogaltijd op VSDL2 lsnelheid)
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Ik heb de mijne gekregen aan het begin van de maand zonder problemen.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

rowan schreef:25.00 + 10.00 GB left

Ik heb mijn 10 GB gekregen.
Thanks Belgacom :banana:
Is dat er niet een beetje over? Dit apenland is zowat het enigste dat überhaupt nog limieten heeft.
Diegenen die nu blij zijn met die schamele 10 GB moeten mss eens overwegen om over te stappen want dat wil zeggen dat ze niet toekomen met hetgeen wat hun provider hen nu geeft.

Ik viel bijna van mijn stoel als ik las wie er klaagde over BGC: de grootse BGC fanboy van weleer :-D
Afbeelding
Stefken01
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Troost u ik zit met hetzelfde probleem, ook had ik toen de 10 gig extra gekozen,maar toen ik op smalband ston wist ik dat het me niet is toegekend om een of andere reden :|

Ik heb de de klantendiens gebeld en ze gaven mij een oplossing om 2x 5gig te bestelen en de mail die ik had gekregen van die actie af te printen en door te sturen naar Belgacom Brussel om deze in mindering te brengen op men factuur.

Dit laatste is nog afwachten,raar is het wel dat zo'n bedrijf toch nog in de fout gaat :nono:
Afbeelding
Stefken01
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Ik heb dus zoals afgesproken (lies bovenstaande) de brief verzonden nu zie ik op men laatste factuur dat ze die 2x 5gig toch hebben bijgeteld dus 10 euro aan mijn been wat eigenlijk een cadeau zo moeten geweest zijn :-(
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Troost u, bij mij is de meter in z'n geheel verdwenen!
Stefken01
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Even melden: Dat Belgalom een creditnota heeft aangemaakt van 10 euro (de waarde van 2x 5gig)

die ik van men factuur mag aftrekken :-)

Alle dus toch nog in orde gebracht !

Thx Belgacom :-)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”