Ik heb een probleem met msn
In de werkbalk zijn alle tabs (bestand, contactpersonen, ..., help) wit i.p.v. het gebruikelijke grijs. Ik heb al geherinstalleerd, de config van mijn videokaart aangepast en geconntroleerd op virussen, maar niets helpt. Daarenboven doet het probleem zich bij meer en meer programma's voor.
Zou mij iemand kunnen helpen
greetz
Defender
E-mail: [email protected]
msn
Misschien kan je eens zien bij Symantec, daar vind je Informatie hoe je kan vaststellen wat je niet mag vinden zie hier
Zie vooral bij removal tool,
Het zou dus wel kunnen dat je een virus binnengehaald hebt, daar je schrijft dat het erger en erger wordt.
Zie vooral bij removal tool,
Het zou dus wel kunnen dat je een virus binnengehaald hebt, daar je schrijft dat het erger en erger wordt.
defender II schreef:Daarenboven doet het probleem zich bij meer en meer programma's voor.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 03 feb 2004, 09:33, in totaal 1 gewijzigd.
Jammer,...dat het niet gelukt is.
Vandaag 3 Feb 2004 is er een kleine automatische update voor WindowsXP binnengekomen.
Indien dit bij U niet op automatsch staat, kan je eens proberen deze manueel binnen te halen op de voorziene site van Microsoft om je updates te downloaden.
Succes met het zoekwerk...
Vandaag 3 Feb 2004 is er een kleine automatische update voor WindowsXP binnengekomen.
Indien dit bij U niet op automatsch staat, kan je eens proberen deze manueel binnen te halen op de voorziene site van Microsoft om je updates te downloaden.
Succes met het zoekwerk...
als de rest van je systeem ok is kan het niet aan je videokaart liggen denk ik.
en als je zegt "herinstalleren", heb je dan ook eerst alles verwijderd?
haal msn er volledig af en begin van 0 af aan...
ciao
stephan
en als je zegt "herinstalleren", heb je dan ook eerst alles verwijderd?
haal msn er volledig af en begin van 0 af aan...
ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets
stephan bedankt voor de aanwijzing, maar voor dat ik herinstalleerde zijn alle mappen van MSN en register entries ervan gedelete geweest.
Het is wel opmerkelijk dat het probleem zich (tot nu toe) enkel voordoet bij programma's die via webinstallatie zijn geïnstalleerd (of copies van de originelen).
Het is wel opmerkelijk dat het probleem zich (tot nu toe) enkel voordoet bij programma's die via webinstallatie zijn geïnstalleerd (of copies van de originelen).
misschien stom (maar meestal liggen zulke problemen aan stomme dingen )
heb je toen je herinstalleerde dezelfde .exe of .zip gebruikt?
probeer hem eens opnieuw te downloaden, desnoods van een andere site of in het nederlands (andere taal dus)
wie weet ligt het probleem gewoon aan een slecht installatiepakket...
ciao
stephan
heb je toen je herinstalleerde dezelfde .exe of .zip gebruikt?
probeer hem eens opnieuw te downloaden, desnoods van een andere site of in het nederlands (andere taal dus)
wie weet ligt het probleem gewoon aan een slecht installatiepakket...
ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets