mailconversie tele2 - base

Plaats reactie
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:
Provider

Is het n.a.v. die mailconversie ook niet nodig om de modemsettings, in het bijzonder je accountnaam [email protected], te wijzigen in base.be
of is dat niet nodig.
In de mails heeft men het alleen over de mailconfiguraties ... ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
The Conquer
Plus Member
Plus Member
Contacteer:
Provider

Die zijn toch al veranderd? Allee, bij mij toch...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

Bij mij staat er [email protected] . Je gaat daar hoogstwaarschijnlijk niets voor moeten doen. Zo'n naamswijzigingen zijn meestal ook enkel voor de buitenwereld bedoeld.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

ok, ik wacht wel met veranderen. Zal het wel merken op 1 oktober en kan het dan wijzigen moest dat nodig zijn.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Ik kàn het niet eens instellen in de modem. En ik heb nog @versateladsl.be :)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer
Provider

Van de nood een deugd makende ... voor mij het ideale moment om zowiezo alle mailadressen bij T2 op non-actief te zetten. Gmail en consoorten vanaf nu : geen bindingen meer met één ISP, en een stuk makkelijk wanneer je wil omschakelen naar een andere provider.
iNFERNiS
Member
Member
Provider

Snap niet waarom ze het gewoon niet houden. Zoals met telenet @pandora.be, gebruik het al jaaaaren.
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Ze zijn de naam kwijt eh. Eigenlijk mogen ze die merknaam niet meer gebruiken. Zelfde reden waarom Orange Base geworden is.
filipi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Provider

kaween schreef:Van de nood een deugd makende ... voor mij het ideale moment om zowiezo alle mailadressen bij T2 op non-actief te zetten. Gmail en consoorten vanaf nu : geen bindingen meer met één ISP, en een stuk makkelijk wanneer je wil omschakelen naar een andere provider.
Yep, en een forwardje instellen naar je Gmail. Je Tele2 fakturen kan je immers enkel naar een Tele2 adres laten sturen.
Dat werkt al jaren als een trein hier.
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer
Provider

filipi schreef: Yep, en een forwardje instellen naar je Gmail. Je Tele2 fakturen kan je immers enkel naar een Tele2 adres laten sturen.
Idem voor mij, en je spam blijft verstrikt in de filters van Gmail, wat een verademing :-)
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

lacer schreef:
filipi schreef: Yep, en een forwardje instellen naar je Gmail. Je Tele2 fakturen kan je immers enkel naar een Tele2 adres laten sturen.
Idem voor mij, en je spam blijft verstrikt in de filters van Gmail, wat een verademing :-)
Tele2 heeft toch ook spamfilters ? Ik heb in elk geval geen last van spam op mijn t2 adressen. Bij fulladsl kreeg ik er op het einde soms 80 per dag.
En Gmail, dat is Google mail hé, heel letterlijk te nemen in hun geval. Niet uw mailbox maar hun mail die jij 'toevallig' ook mag lezen :lol:
Ze houden inderdaad alles netjes bij in databanken. Als je ermee kan leven dat ze zowat alles over jou weten EN die gegevens ook nog eens doorverkopen is Gmail een prima oplossing.

Wat de facturen betreft: die zenden ze toch ook naar huis ? Als ze dat niet doen betaal ik ook niet.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer
Provider

Als je ermee kan leven dat ze zowat alles over jou weten EN die gegevens ook nog eens doorverkopen...
Zeker niet aan te raden voor bedrijven!
Toch zijn er die dat gebruiken, maar wat denk jij als een 'bedrijf' je een mail stuurt via gmail, hoe 'professioneel'? Meestal ook oplichters...

Beste is eigen mailserver+domain...

Wat de facturen betreft: die zenden ze toch ook naar huis ?
Ja maar zonder telefoniegesprekken details (als je all-in hebt, ik dus niet meer), voor de rest is het zowat hetzelfde dacht ik.
Je kan het ook makkelijker copy pasten uit je mail(is HTML, geen PDF) als je niet via domiciliering werkt bv.
De mail komt ook altijd eerst aan.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”