De wedstrijd betreft twee vragen en een schiftingsvraag.
Echter, als ik het wedstrijdformulier wil verzenden lukt dit niet

waardoor de DoSubmit knop niet werkt.<td valign="top"><input name="customer_BECONnumber" type="text" value="" size="50" </td>
Zambo haat alles wat groter is dan zichzelf. Die reageert natuurlijk altijd gepikeerd op andere providers die het beter (willen) doen.ispwatch schreef:De zeur is er ook weer.
Met welke provider lig je nu in de clinch, Zambo?
Verzenden werkt nog niet.cptKangaroo schreef:Er ontbreekt een > in deze lijn:waardoor de DoSubmit knop niet werkt.<td valign="top"><input name="customer_BECONnumber" type="text" value="" size="50" </td>
Ook doet de flash op de homepagina een beetje raar: die blijft hangen op een 'missing photo' stukje tot je Escape indrukt:
Maar of dat de enigste fout is, weet ik niet.<td valign="top"><input name="customer_BECONnumber" type="text" value="" size="50" /></td>
IE6 werkte goed. Maar het is algemeen geweten: wat in FF niet werkt kan in IE7 kans hebben op falen, maar in IE8 zeker... (gezien MS nu de codes iets juister laat verschijnen dan het heeft gedaan tot en met IE7).lacer schreef:Inderdaad, bij Firefox werkt de verzendknop niet. Van IE6, 7 of 8 wist ik het niet