Hallo allemaal
Ben sinds dag 1 telenet klant geweest met altijd het hoogste abo beschikbaar (nu Turbo XL) maar was die limiet beu.
Ben nu dommel klant geworden, woensdag komen ze installeren.
Ik heb een speedconnect plus, zonder limiet volgens de site.
Hoever is dit echt zonder limiet?
Wat is jullie maximum dat jullie al gedownload hebben per maand zonder dat er klachten kwamen van dommel?
Bedankt
SiX
Echt ongelimiteerd?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
hmm ik denk dat ik wel zonder probs iets van een 500GB Per maand heb verzet..
Echter weet ik van een kameraad die iets van 15MBits /sec haalt dat hij daar ver boven zat..
btw na een tijdje zakt dit toch weer weg, omdat je niet meer de mentaliteit hebt van.. ik moet mijn X GB limiet op krijgen want ik betaal daar voor
Echter weet ik van een kameraad die iets van 15MBits /sec haalt dat hij daar ver boven zat..
btw na een tijdje zakt dit toch weer weg, omdat je niet meer de mentaliteit hebt van.. ik moet mijn X GB limiet op krijgen want ik betaal daar voor
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
echt ongelimiteerd , bergen data hier verzet al , nooit iets gehad van mail ofzo
maar echt , na een tijdje ga je pak minder downloaden als het nieuw eraf is ze
maar echt , na een tijdje ga je pak minder downloaden als het nieuw eraf is ze
The eternal and true pessimist
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
downloaden om maar te downloaden doe ik niet aan mee.... maar het is wel zalig om je geen zorgen te moeten maken voor tegen een limiet aan te lopen
Nu moet ik zeggen, ik kom van scarlet one waar ik 20 gb had en daarna 100 gb ... als ik mijn meter controleerde had ik altijd 'medelijden' met telenet of belgacom klanten want over de 10 gb geraken is echt niet moeilijk in een gezin met 6
Nu heb ik geen volumemeter meer maar ik denk dat het verbruik nog fors is toegenomen :s
Nu moet ik zeggen, ik kom van scarlet one waar ik 20 gb had en daarna 100 gb ... als ik mijn meter controleerde had ik altijd 'medelijden' met telenet of belgacom klanten want over de 10 gb geraken is echt niet moeilijk in een gezin met 6
Nu heb ik geen volumemeter meer maar ik denk dat het verbruik nog fors is toegenomen :s
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- brooklyn
- Elite Poster
100 procent ongelimiteerd
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user