internet traag

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Lander007
Starter
Starter

Hallo,

ik kom terug van een week frankrijk en mijn belgacom adsl internet is traag, sommige sites werken niet, ik kan geen mails ontvangen, ... heb mijn router al aan en uitgezet etc niets werkt. ook al proberen bellen naar de support maar niemand pakt daar op, waarschijnlijk te druk. ik woon in west-vlaanderen, iemand anders dit probleem? of oplossingen?

ik kan nu voorlopig wel op userbase, maar vb niet op youtube en andere sites.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Provider

Lander007 schreef:Hallo,
ik kom terug van een week frankrijk en mijn belgacom adsl internet is traag, sommige sites werken niet, ik kan geen mails ontvangen, ... heb mijn router al aan en uitgezet etc niets werkt. ook al proberen bellen naar de support maar niemand pakt daar op, waarschijnlijk te druk. ik woon in west-vlaanderen, iemand anders dit probleem? of oplossingen?.
Toevallig had ik ook sedert gisteren avond een veel te lage snelheid (3 Mbps), nochtans sync van rond de 12Mbps. Heb zopas mdoem volledig gereset, en nu heb ik terug rond de 10 Mpbs.
Ook West-vlaanderen (Waregem). Misschien puur toeval ? Of toch iets met Belgacom ?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Lander007
Starter
Starter

philippe.deleye schreef:
Lander007 schreef:Hallo,
ik kom terug van een week frankrijk en mijn belgacom adsl internet is traag, sommige sites werken niet, ik kan geen mails ontvangen, ... heb mijn router al aan en uitgezet etc niets werkt. ook al proberen bellen naar de support maar niemand pakt daar op, waarschijnlijk te druk. ik woon in west-vlaanderen, iemand anders dit probleem? of oplossingen?.
Toevallig had ik ook sedert gisteren avond een veel te lage snelheid (3 Mbps), nochtans sync van rond de 12Mbps. Heb zopas mdoem volledig gereset, en nu heb ik terug rond de 10 Mpbs.
Ook West-vlaanderen (Waregem). Misschien puur toeval ? Of toch iets met Belgacom ?
Denk het wel. De telefonische support is ook de hele tijd bezet, waarschijnlijk nog klachten. Merci voor je antwoord :)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

(toevallig) hier ook problemen momenteel met dxadsl

15min geleden problemen met connectie te maken (physical up en kon geen ip krijgen). Nu soms lang wachten vooralleer sites beginnen te laden
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Provider

Op dit ogenblik nog groter probleem bij belgacom: DNS ligt eruit
Geen enkele site te berieken (tenzij je het IP kent)
Gelukkig lukt het wel via de VPN van mijn werk ...
Philippe
[EDIT] 14.20 opgelost
Laatst gewijzigd door philippe_d 03 aug 2009, 14:43, in totaal 2 gewijzigd.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Drewvt
Plus Member
Plus Member

Zelfde problemen in Kortrijk. Het is meer dan alleen een DNS probleem, want ik gebruik OpenDNS ipv Belgacoms eigen DNS.
Lander007
Starter
Starter

Denk dat het nu gefixed is, alles werkt weer bij mij..
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”