Hallo,
ik kom terug van een week frankrijk en mijn belgacom adsl internet is traag, sommige sites werken niet, ik kan geen mails ontvangen, ... heb mijn router al aan en uitgezet etc niets werkt. ook al proberen bellen naar de support maar niemand pakt daar op, waarschijnlijk te druk. ik woon in west-vlaanderen, iemand anders dit probleem? of oplossingen?
ik kan nu voorlopig wel op userbase, maar vb niet op youtube en andere sites.
internet traag
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Toevallig had ik ook sedert gisteren avond een veel te lage snelheid (3 Mbps), nochtans sync van rond de 12Mbps. Heb zopas mdoem volledig gereset, en nu heb ik terug rond de 10 Mpbs.Lander007 schreef:Hallo,
ik kom terug van een week frankrijk en mijn belgacom adsl internet is traag, sommige sites werken niet, ik kan geen mails ontvangen, ... heb mijn router al aan en uitgezet etc niets werkt. ook al proberen bellen naar de support maar niemand pakt daar op, waarschijnlijk te druk. ik woon in west-vlaanderen, iemand anders dit probleem? of oplossingen?.
Ook West-vlaanderen (Waregem). Misschien puur toeval ? Of toch iets met Belgacom ?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Denk het wel. De telefonische support is ook de hele tijd bezet, waarschijnlijk nog klachten. Merci voor je antwoordphilippe.deleye schreef:Toevallig had ik ook sedert gisteren avond een veel te lage snelheid (3 Mbps), nochtans sync van rond de 12Mbps. Heb zopas mdoem volledig gereset, en nu heb ik terug rond de 10 Mpbs.Lander007 schreef:Hallo,
ik kom terug van een week frankrijk en mijn belgacom adsl internet is traag, sommige sites werken niet, ik kan geen mails ontvangen, ... heb mijn router al aan en uitgezet etc niets werkt. ook al proberen bellen naar de support maar niemand pakt daar op, waarschijnlijk te druk. ik woon in west-vlaanderen, iemand anders dit probleem? of oplossingen?.
Ook West-vlaanderen (Waregem). Misschien puur toeval ? Of toch iets met Belgacom ?

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Op dit ogenblik nog groter probleem bij belgacom: DNS ligt eruit
Geen enkele site te berieken (tenzij je het IP kent)
Gelukkig lukt het wel via de VPN van mijn werk ...
Philippe
[EDIT] 14.20 opgelost
Geen enkele site te berieken (tenzij je het IP kent)
Gelukkig lukt het wel via de VPN van mijn werk ...
Philippe
[EDIT] 14.20 opgelost
Laatst gewijzigd door philippe_d 03 aug 2009, 14:43, in totaal 2 gewijzigd.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.