Ik heb nu een smile together. In 't weekend gratis 600 min naar alle vaste en gsm nummers. Ik bel op zat 25 juli 2009 (15 uur) naar mijn schoonbroer (heeft proximus - pay&go). Die was toen toevallig in Maastricht (Ned) en nu blijkt dat die 600 min NIET tellen ???
Graag een reactie,
mvg
Polle
Tarief bellen ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
das vrij logisch dat al die gratis minuten niet gelden in buitenland. Daarom zijn er internationale packspolle schreef:Ik heb nu een smile together. In 't weekend gratis 600 min naar alle vaste en gsm nummers. Ik bel op zat 25 juli 2009 (15 uur) naar mijn schoonbroer (heeft proximus - pay&go). Die was toen toevallig in Maastricht (Ned) en nu blijkt dat die 600 min NIET tellen ???
Graag een reactie,
mvg
Polle
http://customer.proximus.be/nl/Together ... anent.htmlSmile Together 10-, 20- of 35-klanten genieten elke maand 600 belminuten gratis naar Proximus-nummers en alle vaste lijnen in België (uitgezonderd speciale nummers), op zaterdag, zondag en feestdagen.
Ook onderaan
http://customer.proximus.be/nl/Together_Postpaid/
* Prijzen inclusief btw. Oproepen, sms'en en mms'en op alle Belgische netwerken in België, met uitzondering van speciale nummers (voting, 0900, enz.).
Je aangehaalde citaten zijn volledig correct, doch ik wist niet dat mijn schoonbroer zich op dat moment in Maastricht bevond. Hij is Belg en heeft een Belgische provider (0475 XXXXXX ook proximus) Dus Ik heb juist gehandeld en is Proximus in de fout gegaan.liger schreef:das vrij logisch dat al die gratis minuten niet gelden in buitenland. Daarom zijn er internationale packspolle schreef:Ik heb nu een smile together. In 't weekend gratis 600 min naar alle vaste en gsm nummers. Ik bel op zat 25 juli 2009 (15 uur) naar mijn schoonbroer (heeft proximus - pay&go). Die was toen toevallig in Maastricht (Ned) en nu blijkt dat die 600 min NIET tellen ???
Graag een reactie,
mvg
Polle
http://customer.proximus.be/nl/Together ... _PermanentSmile Together 10-, 20- of 35-klanten genieten elke maand 600 belminuten gratis naar Proximus-nummers en alle vaste lijnen in België (uitgezonderd speciale nummers), op zaterdag, zondag en feestdagen.
Volgens mij is dit misleidende informatie, EN moeten ze dit aanpassen: Alle toestellen moeten zich op Belgisch grondgebied bevinden
Ook onderaan
http://customer.proximus.be/nl/Together_Postpaid/* Prijzen inclusief btw. Oproepen, sms'en en mms'en op alle Belgische netwerken in België, met uitzondering van speciale nummers (voting, 0900, enz.).
Volgens mij MOET proximus dan een waarschuwing geven, vooralleer de verbinding tot stand te brengen.
Vandaag ga ik naar de klantendienst bellen, en indien hun antwoord mij niet bevalt de ombudsman dit "probleem" eens voorleggen.
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
- Locatie: Veerle
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
Principe is dat ge zelf niet kunt weten dat de andere in het buitenland zit. Voor hem zal er +- 22 cent op zijn factuur per gebelde minuut komen te staan. Hij had u immers kunnen verwittigen dat hij in het buitenland zat.
Stel dat ge zelf vanuit het buitenland gebeld had, dan waren deze minuten niet gratis (tenzij ge nog juist proximus had in plaats van het netwerk van de lokale operator).
Steven
Stel dat ge zelf vanuit het buitenland gebeld had, dan waren deze minuten niet gratis (tenzij ge nog juist proximus had in plaats van het netwerk van de lokale operator).
Steven
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Gaat u broer dan de volledige rekening ontvangen? Das ook wa scheef.polle schreef:Ik heb naar de klantendienst gebeld. Als iemand zich in het buitenland bevind, is het dat nummer dat de rekening ontvangt. De 600 gratis minuten blijven geldig als ik die persoon opbel.
PS: had niet begrepen dat het ging over waarchuwing over bellen naar buitenland.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ja, maar nu begrijpen je niet meer ...polle schreef:Ik heb naar de klantendienst gebeld. Als iemand zich in het buitenland bevind, is het dat nummer dat de rekening ontvangt. De 600 gratis minuten blijven geldig als ik die persoon opbel.
In je eerste post schreef je zelf: "Die was toen toevallig in Maastricht (Ned) en nu blijkt dat die 600 min NIET tellen". Waar had je de info toen gehaald om te beweren dat de 600 gratis min NIET tellen ???
In ieder geval: zoals iedereen het al zei: die gratis minuten blijven natuurlijk geldig als je een belgische GSM belt ... waar die zich ook bevindt. Je schoonbroer in Maastricht zal de normale roaming kosten betaald hebben, zoals iedereen die in het buitenland telefoon krijgt ...
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.