Trio formule is van de website verdwenen (tele2)

Plaats reactie
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Ik ben het internet landschap aan het bekijken om eventueel te veranderen en wat zie ik vandaag dat Tele 2 hun Trio (internet + vaste en mobiele telefonie) van hun website is verdwenen.

1. is dit definitief?
2. Wat is de eventuele reden?
3. komt er een alternatieve formule (op basis van VDSL2?)
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Had mij ingeschreven op 10/07/2009 op Tele2trio, vandaag te horen gekregen dat Tele2Trio niet meer bestond ondanks dat het nog op hun site stond. Hebben de site om +/- 18U30 aangepast, hadden te veel problemen met nummer overdracht van GSM. Heb wel een nieuw modem gekregen en een sim kaart van Tele2 en zit al 10 dagen zonder telefoon :bang:
Ze gingen het Tele2Trio contract laten vervallen en het oude Tele2allin contract behouden.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Tele2 is een traditie aan het opbouwen van producten die korte tijd na lancering niet blijken te werken. Of uit de markt gehaald worden. Eerder al hun geflopte 'Pure' gamma en nu hun Trio product. (Pure is terug op de markt heb ik gezien - zijn er nog problemen mee?)
Het is toch wel raar dat ze problemen ondervinden voor hun nummer overdracht. Ze vliegen toch onder de vleugels van Base? Of zou er nog een andere reden zijn die ze ons niet willen vertellen?
Hoe dan ook hun prijs was enorm laag voor (vast + mobiel + internet).
Een gezond en goed product zou Tele2 deugd doen.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Tele2 is een traditie aan het opbouwen van producten die korte tijd na lancering niet blijken te werken.


.., of eerder diensten onder de producten die niet meer werken zoals internet uitval van paar dagen geleden, websites die niet meer werken (zie viewtopic.php?f=90&t=23692), 12MB mislukkingen, niet meer werkende news server, enzovoort!

Of zou er nog een andere reden zijn die ze ons niet willen vertellen?

Tele2 houd nogal veel dingen geheim, zoals hun voip info waardoor het niet mogelijk is (op de normale manier) om uw eigen SIP phone / softphone / eigen voip modem(eerlijk gezegd, die ST706 modem is cheap ass crap)

Ik neem nooit meer telefonie van tele2!
Gebruikersavatar
Marcske
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 feb 2007, 21:01
Locatie: Peer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Er is wel degelijk iets op til met Mobile van tele2. Ik heb dit vorige week aan den lijve ondervonden. Ik had een SWAP SIM aangevraagd via de TELE2 Website, maar toen deze toekwam bleek deze niet te werken. Ze hebben me uiteindelijk (op advies van 320 i ) maar naar een ALLO telecom winkel gestuurd. Deze kregen ze ook niet geactiveerd. De dame in de winkel heeft toen gebeld en zei me even later dat ik spijtig genoeg moest wachten tot SEPTEMBER want dan werden alle nummers terug gemigreerd naar BASE ! ????.Er waren inderdaad te veel problemen in EIGEN (tele2)huis , want blijkbaar regelde Tele2 alles zelf en gebruikten ze alleen het BASE netwerk.
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met mijn TRIO abo, want dit was kwa prijs wel interressant vind ik .
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Marcske schreef:Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met mijn TRIO abo, want dit was kwa prijs wel interressant vind ik .


De formule leek heel interessant
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”