Ik ben van plan om een alarm installatie te laten installeren bij ons thuis. Op 2 weken tijd aardig wat vreemde dingen gezien rond ons huis.
Mijn idee; een standaard afschrik alarm (dus niet met uitbellen) met sensoren die een hond (den onze) niet doet afgaan.
Zijn er mensen die tips hebben over wat wel en wat niet te laten installeren?
Thx alvast!
Alarm installatie hoe en wat?
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
We hebben het er al uitgebreid over gehad hier: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ilit=alarm
Wij hebben zelf 2 katten en onze sensoren negeren die. Maar je hebt wel hond en hond
. Een kefferke tegenover een klein paard...
Ik zou persoonlijk wel laten uitbellen, dat moet daarom niet naar een centrale zijn! Je kan bijvoorbeeld ook laten uitbellen via een prepaid kaart naar eender welke GSM. Je laat die dan uitbellen naar jouw GSM en die van je eventuele partner.
Wij hebben zelf 2 katten en onze sensoren negeren die. Maar je hebt wel hond en hond

Ik zou persoonlijk wel laten uitbellen, dat moet daarom niet naar een centrale zijn! Je kan bijvoorbeeld ook laten uitbellen via een prepaid kaart naar eender welke GSM. Je laat die dan uitbellen naar jouw GSM en die van je eventuele partner.