wanneer terug 12mb

zues
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jun 2009, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

al enkele weken op 4mb gezet alhoewel ik 12mbhec al een vraag via email gesteld .
maar al hebben ze geantwoord dat ze binnen 5 werkdagen iets zouden laten weten nog altijd niets gezien.
zijn er nog leden die dit hebben of waar het is opgelost graag een reaktie
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Ik heb sinds 8 april 12MB aangevraagd maar er zijn blijkbaar problemen. Het zou opgelost zijn tegen eind deze maand maar denk dat je dat met een emmer zout moet nemen. Helpdesk zegt iedere maand dat het volgende maand opgelost is.

320i heeft een eerlijker antwoord gegeven. Volgens hem is het nog niet geweten wanneer het opgelost zal zijn en dat heb ik liever dan steeds zeggen volgende maand.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Vanaf 10 juni ben ik terug gezet naar 5 Mbps ipv 12 Mbps, toen ik vorige week voor een ander probleem belde, meldde de helpdeskmedewerker mij dat het probleem verholpen was en men mij terug op 12 Mbps kon zetten.
Dit gebeurde enkele minuten later, nog geen 10 minuten later kon ik bellen om me terug op 5 Mbps te laten zetten wilde ik een fatsoenlijke verbinding hebben.
Alles zou komen omdat mijn verbinding niet de nodige upload zou aankunnen (wat die verbinding dus 8 maanden wel kon, de connectie via nieuwe ISP kan het trouwens ook aan), probleem ligt dus duidelijk niet bij mijn bekabeling maar bij Tele2.
Intussen betaal je dan wel voor een 12 Mbps aansluiting terwijl dit in feite maar een veredelde 4 Mbps is, daar ga ik dus alvast eens een hartig woordje over spreken met de commerciële/facturatie dienst van Tele2.

Sleept dus al meer dan een maand aan zonder dat ik ooit echt een antwoord gekregen heb, laat staan oplossing.

Er is reeds een internetconnectie opgeleverd door een andere ISP, de Tele2 connectie wordt voorlopig gebruikt door de huurder onder mij voor wie snelheid niet echt belangrijk is en bij einde van het eerste jaar geen oplossing, is het gedaan ermee.
zues
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jun 2009, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik vind de uitleg van 320i wel oke maar ik vraag me dan wel af waarom er dan nog altijd reclame wordt gemaakt om iets dat ze niet kunnen leveren.
ik vind dat je iets niet kunt waarmaken dat je er ook geen klanten ermee moet ronselen.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

zues schreef:ik vind de uitleg van 320i wel oke maar ik vraag me dan wel af waarom er dan nog altijd reclame wordt gemaakt om iets dat ze niet kunnen leveren.
ik vind dat je iets niet kunt waarmaken dat je er ook geen klanten ermee moet ronselen.
Dat klopt, echte elke ADSL-provider maakt zich hier min of meer schuldig aan (alleen al te kijken naar het snelheidsvermindering door afstand).
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Ik ga hier eventjes op inspelen.
Er zijn verschillen die in acht genomen moeten worden:

bestaande 4M klanten op broba hebben problemen om over te gaan naar 12M (bvb HANs).
nieuwe klanten op broba krijgen de 12M wel opgeleverd.
op bruo kan 12M al langer, maar zijn er de gekende problemen (bvb ispwatch).
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

@320i ... denk je dat het opgelost zal zijn tegen eind juli?
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

HANs schreef:@320i ... denk je dat het opgelost zal zijn tegen eind juli?
Zoals reeds gezegd durf ik daar geen uitspraak over doen...
zues
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jun 2009, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

oke 320i u zegt dat bestaande klanten moeilijkheden ondervinden om op 12mb te gaan .maar hoe komt het dan dat
ik dus verschillende maanden op 12mb gedraaid heb en dat het nu ongeveer 3weken plots niet meer gaat.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

320i schreef: op bruo kan 12M al langer, maar zijn er de gekende problemen (bvb ispwatch).
Betekent dat ik nog moet wachten om bij Tele2 te komen omdat er problemen zijn om de 12M te halen?
Zou wel interesse hebben in de Trio formule.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

1 augustus en nog steeds niks 12mb, zelfs geen telefoon meer nu. Ik veronderstel dat het september zal zijn.
zues
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jun 2009, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik denk dat het nog lang gaat duren.had een mail gestuurd naar de technise dienst met de vraag hoe het kwam dat ik nu geen
12 mb meer had.twee weken later telefoon gehad en daar zij men mij dat de lijn niet goed meer was en nooit goed geweest was.
dus ik denk dat het niet zo vlug of nooit in orde komt.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

zues schreef:oke 320i u zegt dat bestaande klanten moeilijkheden ondervinden om op 12mb te gaan .maar hoe komt het dan dat
ik dus verschillende maanden op 12mb gedraaid heb en dat het nu ongeveer 3weken plots niet meer gaat.
Op hun website staat dat 12MB voor iedereen beschikbaar is. Is Tele2 leugens aan het verkopen?
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Muziekbos schreef:
zues schreef:oke 320i u zegt dat bestaande klanten moeilijkheden ondervinden om op 12mb te gaan .maar hoe komt het dan dat
ik dus verschillende maanden op 12mb gedraaid heb en dat het nu ongeveer 3weken plots niet meer gaat.
Op hun website staat dat 12MB voor iedereen beschikbaar is. Is Tele2 leugens aan het verkopen?
Ze zijn niet van de snelste in het aanpassen van de inhoud van de website aan de werkelijkheid (volgens de technische info werken de nieuwsgroepen trouwens nog).

Alle providers maken zich daar ergens schuldig aan, maar bij Tele2 kan je inderdaad een bloemlezing vinden van hoe het niet hoort.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

zues schreef:oke 320i u zegt dat bestaande klanten moeilijkheden ondervinden om op 12mb te gaan .maar hoe komt het dan dat
ik dus verschillende maanden op 12mb gedraaid heb en dat het nu ongeveer 3weken plots niet meer gaat.
Ik ga het proberen te verduidelijken.

Bestaande 4M klanten op Broba: omschakeling naar 12M blijft (erg lang intussen) duren (bvb van mede-ub'ers: HANs)
Bestaande klanten 4M op Bruo: omschakeling zou normaal zonder probleem moeten gaan, echter geeft 12M op bruo problemen (bvb ISPwatch)
Nieuwe klanten (dus klanten die naar T2 zijn gekomen) en direct besteld hebben op 12M en op Broba zitten: geen probleem.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

320i schreef: Bestaande 4M klanten op Broba: omschakeling naar 12M blijft (erg lang intussen) duren (bvb van mede-ub'ers: HANs)
Kunnen jullie dan geen SLA met Belgacom afsluiten?
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Dfrog schreef:
320i schreef: Bestaande 4M klanten op Broba: omschakeling naar 12M blijft (erg lang intussen) duren (bvb van mede-ub'ers: HANs)
Kunnen jullie dan geen SLA met Belgacom afsluiten?
Het probleem ligt iets delicater als dat...
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

320i schreef:
Dfrog schreef:
320i schreef: Bestaande 4M klanten op Broba: omschakeling naar 12M blijft (erg lang intussen) duren (bvb van mede-ub'ers: HANs)
Kunnen jullie dan geen SLA met Belgacom afsluiten?
Het probleem ligt iets delicater als dat...
Is dit probleem classified of niet? Als de mensen de oorzaak van het probleem kennen, kan er misschien meer begrip voor komen.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Dfrog schreef:Is dit probleem classified of niet? Als de mensen de oorzaak van het probleem kennen, kan er misschien meer begrip voor komen.
Bof, wat is classified. Probleem is dat de communicatie tussen de systemen van alle partijen niet loopt zoals het zou moeten lopen, waardoor de wijzigingen niet door lopen.
Nu, wat ik wel kan zeggen is dat ze er nog steeds aan een oplossing gewerkt wordt. Ik hoop nog steeds op een oplossing, maar moet respect opbrengen voor de klanten die al zo lang wachten en het nog kunnen volhouden om te wachten ook.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

ik voel me aangesproken door je laatste zin 320i, maar ik moet bekennen dat ik gisteren zat te denken om dit via de ombudsdienst telecommunicatie te spelen. Ik zou het jammer vinden moest dit op deze manier moeten verlopen. Ik wacht nu reeds sinds 8 maart (reeds 5 maand) en er is nog geen licht aan het eind van de tunnel. Ik weet echt niet hoe het verder moet. Als klant sta je met je rug tegen de muur. Als morgen mijn buur TELE2 neemt krijgt hij direkt 12mb en staat hij me vierkant uit te lachen. Dit kan toch niet! :-( :cry:
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

HANs schreef:ik voel me aangesproken door je laatste zin 320i, maar ik moet bekennen dat ik gisteren zat te denken om dit via de ombudsdienst telecommunicatie te spelen. Ik zou het jammer vinden moest dit op deze manier moeten verlopen. Ik wacht nu reeds sinds 8 maart (reeds 5 maand) en er is nog geen licht aan het eind van de tunnel. Ik weet echt niet hoe het verder moet. Als klant sta je met je rug tegen de muur. Als morgen mijn buur TELE2 neemt krijgt hij direkt 12mb en staat hij me vierkant uit te lachen. Dit kan toch niet! :-( :cry:
Heel simpel hoor, Tele2 lacht jouw vierkant uit. Zolang je braafjes alles betaald is er voor hen niets aan de hand en zal je betalen voor wat je niet krijgt. De twee enige en meest correcte signalen dat je aan dat bedrijf kan geven is ofwel alles opzeggen ofwel per direct contact opnemen met de ombudsdienst communicatie.

Als je dit niet doet zal je mogen verder blijven klagen, verder betalen want voor dit bedrijf is er niets aan de hand. Ondanks alle bla bla bla dat die mannen hier proberen te verkopen aan jou. Ze verkopen een dienst die ze niet kunnen waarmaken en jij als klant bent daar de dupe van.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Zambo schreef:
Heel simpel hoor, Tele2 lacht jouw vierkant uit. Zolang je braafjes alles betaald is er voor hen niets aan de hand en zal je betalen voor wat je niet krijgt. De twee enige en meest correcte signalen dat je aan dat bedrijf kan geven is ofwel alles opzeggen ofwel per direct contact opnemen met de ombudsdienst communicatie.

Als je dit niet doet zal je mogen verder blijven klagen, verder betalen want voor dit bedrijf is er niets aan de hand. Ondanks alle bla bla bla dat die mannen hier proberen te verkopen aan jou. Ze verkopen een dienst die ze niet kunnen waarmaken en jij als klant bent daar de dupe van.
Ik heb dus die 12 Mbps wel gehad hoor, waarom op een gegeven ogenblik dat niet meer mogelijk was heeft i320 hier een tip van de sluier opgelicht, maar als klant maakt mij dat niet uit dat Tele2 en BGC issues hebben, ik betaal vanaf nu op een geblokkeerde rekening in plaats van direct aan Tele2 totdat het probleem opgelost is en om de volgende redenen (per aangetekend schrijven aan Tele2 meegedeeld)

Betalen voor een connectie 12 Mbps terwijl er maar 5 Mbps opgeleverd wordt, terwijl er wel degelijk een hogere snelheid mogelijk is maar niet gehaald kan worden omdat Tele2 en BGC issues hebben geeft Tele2 niet het recht zich te verschuilen achter 'lijn wordt opgeleverd met een maximale capaciteit van 12 Mbps maar snelheid wordt niet gegarandeerd', gezien dit probleem nu reeds 2 maanden aansleept en er maar geen schot in de zaak blijkt te komen zie ik mij dan ook genoodzaakt over te gaan tot het betalen van het abonnementsgeld op geblokkeerde rekening xxx-xxxxxxx-xx tot het probleem opgelost is.
Ik sta open voor ieder tegenvoorstel van Uw kant.

Tot op heden nog geen antwoord gehad, wel een factuur om opnieuw te betalen voor die 12 Mbps, is betaald dus, maar op een geblokkeerde rekening.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

@HANs: klacht indienen gaat spijtig genoeg niet helpen... Is niet dat we voor 1 individueel meer kunnen gedaan krijgen dan voor de hele "meute" om het zo te zeggen.
@ispwatch: jij zit op Bruo en dat is inderdaad weer andere problematiek. Wanneer heb jij jou aangetekende zending gestuurd als ik vragen mag?
@Zambo: zijt gij ni die oelewapper dat hier al meer als 1 keer de idioot zijt komen uit hangen en zelfs geen klant meer is??
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

320i schreef:@HANs: klacht indienen gaat spijtig genoeg niet helpen... Is niet dat we voor 1 individueel meer kunnen gedaan krijgen dan voor de hele "meute" om het zo te zeggen.
@ispwatch: jij zit op Bruo en dat is inderdaad weer andere problematiek. Wanneer heb jij jou aangetekende zending gestuurd als ik vragen mag?
@Zambo: zijt gij ni die oelewapper dat hier al meer als 1 keer de idioot zijt komen uit hangen en zelfs geen klant meer is??
Is hier de deur uitgegaan 03/08/2009, heb juli telefonisch contact gehad en daar mijn opmerking gemaakt over die 12 Mbps-5 Mbps en dat ik niet echt bereid was te betalen voor een 12 Mbps, men zou het bekijken.

Nadat dus opnieuw een factuur voor 12 Mbps binnenkwam heb ik het aangetekend schrijven verstuurd op bovenvermelde datum.

En zambo, tja, voorstellen hoeft niet meer, gewoon afwachten op de volgende ISP waar hij een dispuut mee heeft.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

ispwatch schreef: zie ik mij dan ook genoodzaakt over te gaan tot het betalen van het abonnementsgeld op geblokkeerde rekening xxx-xxxxxxx-xx
Kan je eens uitleggen hoe dit concreet werkt en wat de praktische gevolgen hiervan zijn?
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

320i schreef: @Zambo: zijt gij ni die oelewapper dat hier al meer als 1 keer de idioot zijt komen uit hangen en zelfs geen klant meer is??
Ooit klant geweest, maar doordat jullie de 12Mbits pure adsl niet kon leveren en ook geen uitleg konden geven werd ik niet geholpen. Daar jullie dus het bestelde product niet konden leveren dan maar opgezegd. Wat mijn goed recht is als klant. Daar ik mijn bedenkingen heb bij dat handelen is ook mijn goed recht als klant. Zoals ik hier kan lezen is het probleem dat jullie toen hadden na meer dan een jaar nog altijd niet opgelost en kunnen jullie na meer dan een jaar jullie eigen klanten nog altijd niet helpen.

Daar u mij als "oelewapper" aanspreekt getuigt van uw eigen onmacht en onkunde omtrent de geleverde producten van uw bedrijf. Lijkt mij ver weg van een professioneel handelen van uwentwege.

Wat waren de problemen bij het Pure' ADSL 12 product? Telefoon viel uit tijdens het bellen, 1000den FEC errors, kon niet gebeld worden, werd overgeplaatst op 5Mbits omdat men zelf niets kon doen en men wist dat het probleem bij het product zelf lag. ... Als klant verwacht ik op dat moment ofwel duidelijke antwoorden en een product die gewoon werkt. Niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden horen daar niet bij.

Op dit forum verschijnen de laatste maanden nog tal van telefoon en internet problemen bij jullie bestaande klanten. Waar ik gewoon uit kan concluderen dat er iets grondig mis zit bij het bedrijf.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Dfrog schreef:
ispwatch schreef: zie ik mij dan ook genoodzaakt over te gaan tot het betalen van het abonnementsgeld op geblokkeerde rekening xxx-xxxxxxx-xx
Kan je eens uitleggen hoe dit concreet werkt en wat de praktische gevolgen hiervan zijn?
De practische gevolgen zijn dat Tele2 niet over het abonnementsgeld kan beschikken, zij kunnen je wel een brief sturen dat je je abonnementsgeld niet voldaan hebt, de rechtbank echter (als Tele2 het al zover zou laten komen) zal hen erop wijzen dat er wel betaald werd en zij hiervan op de hoogte gesteld werden, maw ze kunnen je niet in gebreke stellen omwille van het abonnementsgeld hoewel zij het niet op hun rekening krijgen.
Gezien het om een geblokkeerde rekening gaat kan jij er ook niet meer aan, wat voor jou in feite geen verschil maakt, het abonnementsgeld ben je sowieso verschuldigd.
Rekening wordt dan vrijgegeven indien beide partijen akkoord zijn of bij beslissing van de rechtbank.

Voor mij heeft deze manier het voordeel dat Tele2 onmiddellijk merkt dat het menens is terwijl je tegelijkertijd aangeeft samen met hen naar een oplossing te willen komen zonder inmenging van derden, en ervaringen uit het verleden leren mij dat dit productiever is dan heel den santenboetiek van de ombudsman.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Zambo schreef:
320i schreef: @Zambo: zijt gij ni die oelewapper dat hier al meer als 1 keer de idioot zijt komen uit hangen en zelfs geen klant meer is??
Ooit klant geweest, maar doordat jullie de 12Mbits pure adsl niet kon leveren en ook geen uitleg konden geven werd ik niet geholpen. Daar jullie dus het bestelde product niet konden leveren dan maar opgezegd. Wat mijn goed recht is als klant. Daar ik mijn bedenkingen heb bij dat handelen is ook mijn goed recht als klant. Zoals ik hier kan lezen is het probleem dat jullie toen hadden na meer dan een jaar nog altijd niet opgelost en kunnen jullie na meer dan een jaar jullie eigen klanten nog altijd niet helpen.

Daar u mij als "oelewapper" aanspreekt getuigt van uw eigen onmacht en onkunde omtrent de geleverde producten van uw bedrijf. Lijkt mij ver weg van een professioneel handelen van uwentwege.

Wat waren de problemen bij het Pure' ADSL 12 product? Telefoon viel uit tijdens het bellen, 1000den FEC errors, kon niet gebeld worden, werd overgeplaatst op 5Mbits omdat men zelf niets kon doen en men wist dat het probleem bij het product zelf lag. ... Als klant verwacht ik op dat moment ofwel duidelijke antwoorden en een product die gewoon werkt. Niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden horen daar niet bij.

Op dit forum verschijnen de laatste maanden nog tal van telefoon en internet problemen bij jullie bestaande klanten. Waar ik gewoon uit kan concluderen dat er iets grondig mis zit bij het bedrijf.
En nu ga ik echt grof beginnen worden:

Kijk eh stom kieken: IK ZIT HIER NIET PROFESSIONEEL, maar doe dit om bij mensen - die het wel waarderen - een helpende hand te zijn waar mogelijk.
Als je nu is zou leren die grijze klonter in uwe kop te gebruiken, dan zou je de steen die je o zo graag werpt eerst naar uwen eigen appel kletsen, want Pure ADSL = PUUR ADSL dus van telefonische is geen sprake!
Er is u destijds meermaals gewezen op het moeten toe houden van uw klep, want iets constructief komt er toch nooit uit, wel, ik herhaal het nog is. Ga terug naar de speeltuin.

Dus resumé: ik ben hier niet professioneel, ik moet de producten van mijn werkgever hier niet verdedigen, en jij bent eigelijk geen tijd en aandacht waard!
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

320i schreef:Nu, wat ik wel kan zeggen is dat ze er nog steeds aan een oplossing gewerkt wordt. Ik hoop nog steeds op een oplossing, maar moet respect opbrengen voor de klanten die al zo lang wachten en het nog kunnen volhouden om te wachten ook.
Awel, ik voel me door deze zin ook aangesproken.. :-) Ik wacht net als HANs al sinds begin maart op een omschakeling van 4 naar 12 MB. Ik weet ondertussen dat dit een werkje van lange adem is, waar 320i ook niks aan kan doen. We mogen best wel blij zijn dat iemand uit persoonlijk standpunt iets wil doen om mensen verder te helpen!
Dit neemt natuurlijk de frustratie niet weg dat het zo lang moet duren vooraleer een oplevering zal gebeuren...
Btw, het laatste nieuws dat ik eergisteren (woensdag) heb vernomen is dat de 'laatste' aanvraag al 9 dagen in behandeling is, terwijl alle vorige pogingen na een 2 of 3-tal dagen een rejected status kregen.. Er is dus misschien een sprankeltje hoop? :-)
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Rke schreef:
320i schreef:Nu, wat ik wel kan zeggen is dat ze er nog steeds aan een oplossing gewerkt wordt. Ik hoop nog steeds op een oplossing, maar moet respect opbrengen voor de klanten die al zo lang wachten en het nog kunnen volhouden om te wachten ook.
Awel, ik voel me door deze zin ook aangesproken.. :-) Ik wacht net als HANs al sinds begin maart op een omschakeling van 4 naar 12 MB. Ik weet ondertussen dat dit een werkje van lange adem is, waar 320i ook niks aan kan doen. We mogen best wel blij zijn dat iemand uit persoonlijk standpunt iets wil doen om mensen verder te helpen!
Dit neemt natuurlijk de frustratie niet weg dat het zo lang moet duren vooraleer een oplevering zal gebeuren...
Btw, het laatste nieuws dat ik eergisteren (woensdag) heb vernomen is dat de 'laatste' aanvraag al 9 dagen in behandeling is, terwijl alle vorige pogingen na een 2 of 3-tal dagen een rejected status kregen.. Er is dus misschien een sprankeltje hoop? :-)
Voor jou spijtig genoeg niet Rke :(
De verzwakking op de lijn is te groot.
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ai, dus terug een reject? En deze keer definitief? :cry:
Kan mijn nieuw jaarcontract dat inging in maart dan ook geannuleerd worden? Moet niet bijtekenen voor iets dat ik niet krijg natuurlijk :wink:
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Rke schreef:Ai, dus terug een reject? En deze keer definitief? :cry:
Kan mijn nieuw jaarcontract dat inging in maart dan ook geannuleerd worden? Moet niet bijtekenen voor iets dat ik niet krijg natuurlijk :wink:
Uiteraard!
We hadden toen al geprobeerd om te forceren door de afstand hé... en nu is het definitief dus jah :? I'm sorry!
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Kan jij niks aan doen he ;-)
In ieder geval van harte bedankt voor de moeite en inzet die je hebt gedaan!!

EDIT:
ik heb net voor de nieuwsgierigheid de websites van dommel en belgacom nog eens bekeken... De mogelijke snelheid bij dommel via ADSL2+ is daar ook aangepast naar 6mbps ipv de 10 of 12 die enkele maanden geleden beschikbaar waren. Wat wel sinds nu is aangepast is dat ik aansluitbaar ben op vdsl2 bij dommel en belgacom... Dit was tot vorige week niet mogelijk volgens hun websites!
Komt die vdsl2 ook nog beschikbaar bij tele2? Als dit het geval is kan ik natuurlijk nog effe afwachten en later alsnog de hogere snelheid halen, maar dan via vdsl2 uiteraard.
iNFERNiS
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 okt 2004, 18:32

sinds eergisteren mijn lijn volledig plat, geen telefoon of internet.

Bel er naartoe, ze zeggen om bedrading te veranderen, doe het, werkt nog niet. Ik vraag of dit met de upgrade te maken heeft, en em zegt dat volgens hun systeem mijn upgrade nog niet uitgevoerd is. Ze gingen technieker langsturen dag erachter, wat niet doorgegaan is, nu blijkt die maar dingsdag te kunnen komen.

Daarnet check ik mijn mail:

-------

Op 11-06-2009 vroeg u ons om uw surfsnelheid te veranderen van 4 Mbps naar 12 Mbps. Vanaf vandaag is uw nieuwe snelheid geactiveerd.

Geniet ervan met volle teugen.

-------

:roll:

edit: modem nog eens gereset, internet werkt terug, telefoon nog steeds niet, downloadsnelheid max 250Kb/s, nog erger dan 4mbit.

da wa wijze feature maat.
Afbeelding
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

werkt alles ondertussen?
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

@320i : hey, tot zo ver je vakantiestemming (Zambo reaktie), maar inderdaad je reaktie is volkomen begrijpelijk. Laat je niet afstoppen : jouw input is nog steeds, en dat al jaren lang, één van de lichtpunten op dit forum. Dat wil niet zeggen dat ik het altijd met je eens ben, maar dat hoeft ook niet om jouw hier te appriciëren.

@Rke : klinkt zuur, maar _had ik het niet zelf meerdre keren voorspeld_ ? VDSL2 bij T2 of Base of wat het ook zal zijn binnen dit en de eerste komende weken/maanden lijkt me weinig waarschijnlijk. Ik zelf wacht nu nog het aanbod van Scarlet's nieuwe OneTV af, en dan maak ik de keuze tussen ofwel Dommel's VDSL2 Speedconnect of Scarlet's VDSL2-based OneTV. Ik heb ruim 2 jaar lang op verbetering gewacht bij T2, en dat lijkt me inmiddels lang genoeg : vooral ook omdat het me niet waarschijnlijk lijkt dat T2 binnen de 12 maanden de mogelijkheden zal hebben om VDSL2 aan te bieden, nu BGC niet meer in de verplichting is om VDSL2 open te stellen voor de Olo's.

@iNFERNIS : dat zuigt maar is inmiddels wel een beetje bekend verhaal vrees ik. Kijk eens naar je modem status ivm je hoeveelheid transmissiefouten ?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

kaween schreef:@320i : hey, tot zo ver je vakantiestemming (Zambo reaktie), maar inderdaad je reaktie is volkomen begrijpelijk. Laat je niet afstoppen : jouw input is nog steeds, en dat al jaren lang, één van de lichtpunten op dit forum. Dat wil niet zeggen dat ik het altijd met je eens ben, maar dat hoeft ook niet om jouw hier te appriciëren.
2nd that.
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Je had inderdaad gelijk Kaween! Maar ik ben ne positieve mens: ik blijf erin geloven totdat het bewijs geleverd is dat het effectief niet mogelijk is :lol:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

positieve eigenschap, houden zo. (zonder enig sarcasme)
Gebruikersavatar
Marcske
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 feb 2007, 21:01
Locatie: Peer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

meon schreef:
kaween schreef:@320i : hey, tot zo ver je vakantiestemming (Zambo reaktie), maar inderdaad je reaktie is volkomen begrijpelijk. Laat je niet afstoppen : jouw input is nog steeds, en dat al jaren lang, één van de lichtpunten op dit forum. Dat wil niet zeggen dat ik het altijd met je eens ben, maar dat hoeft ook niet om jouw hier te appriciëren.
2nd that.
Volledig akkoord , 320 I tracht tenminste iets te doen waar hij kan (en doet dat ook effectief want daarkan ik zelf van meespreken) en niet zoals die ZAMBO die niets anders doet dan alles en iedereen afbreken.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”