Ik heb telenet digitale tv maar geen telenet internet (belgacom adsl). Nu vroeg ik me af of ik niet via die aansluiting op het internet zou kunnen geraken. Gewoon als experiment...
Het mac adres van de digicorder gebruiken voor de pc bood geen soelaas.
internet via telenet digitale tv
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Gratis bedoel je ? Dat zou leuk zijnhadam schreef:Ik heb telenet digitale tv maar geen telenet internet (belgacom adsl). Nu vroeg ik me af of ik niet via die aansluiting op het internet zou kunnen geraken. Gewoon als experiment...
Het mac adres van de digicorder gebruiken voor de pc bood geen soelaas.
Als je een PC aansluit, dan zal je een IP adres krijgen van Telenet. Dit zal jouw toelaten om via jou - via het Internet aan te melden bij Telenet, en jouw verbinding on-line te activeren.
Meer dan dat (Telenet homepage) zal je niet kunnen doen vrees ik ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Telenet Digital TV heeft geen internet nodig.
De Digibox/Digicorder krijgt dan ook een intern IP zodat de servers kunnen bereikt worden die bij Telenet staan. Je zal met dat IP nummer dus niet op het internet geraken.
Verder als de self starter pagina zal je niet geraken volgens mij als je je pc gewoon aansluit.
De Digibox/Digicorder krijgt dan ook een intern IP zodat de servers kunnen bereikt worden die bij Telenet staan. Je zal met dat IP nummer dus niet op het internet geraken.
Verder als de self starter pagina zal je niet geraken volgens mij als je je pc gewoon aansluit.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Voegt geen meerwaarde tot het topic, maar ik zeg het maar. Numéricable laat de klant wel toe gratis te internetten via digitale televisie (300 Kbps).