Snelheid homepage Skynet traag!

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Homepage Skynet traag bij het downloaden!
Er schijnt een probleem te zijn met het downloaden van hun Homepage, vooral het nieuws (Belga) gaat uiterst traag.
Op de status van de diensten wordt daar niets over geschreven, wel over pop3

Waarschijnlijk hebben ze ook last van malafide zaken... :???:
Afbeelding
stephan
Elite Poster
Elite Poster

dit gebeurt wel meer...
sinds kerstmis ongeveer is volgens mij de skynet site of de users.skynet.be nooit langer dan 3 dagen stabiel snel geweest...

rare jongens die BGC'ers

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Is Skynet opnieuw down :???:
Heb telefonisch contact gehad met de helpdesk op het gratis Tel. Nr. 0800-23451 dat hebben zij daar bevestigt.

Het is toch wel een ramp de laatste tijd, het gaat terug enorm traag… :-(
Had iemand aan de lijn van Belgacom,...de operator diende zich telefonisch te informeren bij Skynet...wel raar wie is wie en wat is wat? Heeft Belgacom nu volledig de touwtjes in handen, mij om het even als het heel binnenkort maar stabiel blijft :?
Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Het lijkt er wel op alsof ze terug down zijn. Ik weet het in alle geval ook niet meer of het nu BGC of SKynet of BGC Skynet is. De vraag is : Weten ze het zelf wel? Het is waarschijnlijk een of andere truk van de boekhouders enzo. Het komt in alle geval de transparantie die er moet zijn bij een bedrijf niet ten goede.

Cheers
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Ik stel zo even vast dat het downloaden op de homepage van Skynet nu optimaal is, hoop dat dit nu zo blijft... :-D

Het heeft wel even geduurt, maar nu :thumbs:
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Alle internetdiensten en bijhorende zaken op gebied van techniek enzo zijn overgeheveld naar Belgacom. Het enige wat van Skynet behouden blijft is de naam van de provider van Belgacom met name Skynet en de portal van Skynet.

De portaal site die je vindt op www.skynet.be is nog onafhankelijk van Belgacom en wordt door skynet beheerd. Maw: als die server ook niet binnen Belgacom daarvoor staat kan dat perfect zijn dat ze zich moeten informeren.

Nuja, bellen voor de portal die down is.. zou ik niet direct doen.. zoals eerder gezegd, een site kan altijd eens down gaan, dat heeft geen effect op de dienstverlening van uw lijn ofzo.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”