Sinds gistermiddag kan ik niet meer konnekteren met internet. Lichtjes 'Power' en 'XDSL' branden op de modem, maar niet dat van 'Online'.
Kabels gecheckt maar geen verandering.
Wanneer ik een nieuwe netwerkverbinding aanmaak zegt Windows vreemd genoeg dat username of passwoord ongeldig zijn. Hetzelfde als ik de modem reset. En als ik de modemsettings check, zie ik bij VC1 PPPPoe dat IP op 'Down' staat.
Heb geprobeerd Dommel te bellen (011/920000) maar hoor niks:
Wanneer ik op '1' druk om te vervolgen in het Nederlands hoor ik gedurende zo'n 20sec dat hij aan het connecteren is, daarna zo'n 10sec bezettoon en dan hoor ik niets meer....is dat normaal ?? Moet je normaal geen stem horen die zegt dat je in een wachtrij staat ofzo ?
Iemand die raad weet ?
Kan niet connecteren met internet !
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Zelfde probleem als in een topic hieronder gemeld door Silver_Rain.
Mijn vriendin in Aarschot heeft hetzelfde probleem met haar NetConnect Lite abonnenement: ADSL synchroniseert maar de authenticatie mislukt. Dit weekend heeft het ff gewerkt, en na een reboot van de modem/router terug niets meer, zelfs na een paar keer power-down/power-up.
Serieus vervelend !
Mijn vriendin in Aarschot heeft hetzelfde probleem met haar NetConnect Lite abonnenement: ADSL synchroniseert maar de authenticatie mislukt. Dit weekend heeft het ff gewerkt, en na een reboot van de modem/router terug niets meer, zelfs na een paar keer power-down/power-up.
Serieus vervelend !
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ik heb al een week sommige dagen, dat men router soms een uur of 2 uur faalt om in te loggen op netconnect, en vandaag weeral en toen ik na 2 uur volgend router successfully connected was, kon ik nog altijd niet surfen , pas 20 minuten later gingen de sites weer. Vrij zeker dat het aan dommel ligt.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Heb het ook al 3 weken achter elkaar gehad.
2 dagen internet , 2 dagen geen.
Echt om gek van te worden !
Het probleem zou hier liggen, maar zonder enige verandering gaat het weer.
Tot nu toe (hout vasthouden ) geen problemen meer gehad.
Hopelijk lost het probleem bij jullie zich ook snel op !
Want je betaalt er ook voor dus het moet werken !
2 dagen internet , 2 dagen geen.
Echt om gek van te worden !
Het probleem zou hier liggen, maar zonder enige verandering gaat het weer.
Tot nu toe (hout vasthouden ) geen problemen meer gehad.
Hopelijk lost het probleem bij jullie zich ook snel op !
Want je betaalt er ook voor dus het moet werken !
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Probleem opgelost. Bleek dat het lag aan de betaling van de vorige maand: ik had die betaling reeds uitgevoerd maar had echter vergeten de mededeling code te vermelden.
Gevolg: betaling niet geregistreerd en internet automatisch afgesloten !
Ze hadden toch wel eerst eens een verwittiging mogen sturen, nu zat ik daar als een gek al mijn kabels, modem,... te checken, lol.
Dit gezegd zijnde, het probleem met de telefoon is noch steeds niet van de baan: heb vandaag zonder probleem via mijn vaders telefoon Dommel kunnen bereiken, maar met mijn eigen telefoon blijf ik steken bij "Druk op 1 om in het Nederlands verder te gaan.". Precies of hij niet in staat is om te connecteren met Dommel's 'binnendienst' (administratie, technisch, billing,...).
Gevolg: betaling niet geregistreerd en internet automatisch afgesloten !
Ze hadden toch wel eerst eens een verwittiging mogen sturen, nu zat ik daar als een gek al mijn kabels, modem,... te checken, lol.
Dit gezegd zijnde, het probleem met de telefoon is noch steeds niet van de baan: heb vandaag zonder probleem via mijn vaders telefoon Dommel kunnen bereiken, maar met mijn eigen telefoon blijf ik steken bij "Druk op 1 om in het Nederlands verder te gaan.". Precies of hij niet in staat is om te connecteren met Dommel's 'binnendienst' (administratie, technisch, billing,...).