Promo juli2009, 3x€12 korting

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Bestel vandaag het ADSL Home abonnement van EDPnet en ontvang een fikse korting van €36!

U betaalt de eerste 3 maanden slechts €17,95 per maand ipv €29,95 per maand (promotie geldig van 01/07/09 tot en met 31/07/09)!

Met het ADSL Home abonnement geniet u van een maximale downloadsnelheid van 24 Mbps en 100 GB trafiek per maand. Klik hier voor meer informatie http://nl.edpnet.net/BE/Producten/Inter ... /ADSL-Home

Profiteer van onze koopjes! Kijk, vergelijk en stap vandaag over naar EDPnet ...
Van die 36 euro schieten er nog 11 over na de activatiekosten. Fikse korting noemen ze dat. :twisted:
Radix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 jan 2006, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Zou graag willen overstappen maar wat is de stabiliteit bij EDPnet? Want bij Scarlet varieert de snelheid naargelang de bezettingsgraad.

Zit momenteel bij Dommel en daar krijg ik geen ADSL2+ (uigesteld tot nader order) & VDSL is een dure investering.
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Radix schreef:Zou graag willen overstappen maar wat is de stabiliteit bij EDPnet? Want bij Scarlet varieert de snelheid naargelang de bezettingsgraad.
Ik denk dat het moeilijk is om daar algemene conclusies over te trekken aangezien de situatie waarschijnlijk lokaal kan variëren.

Ikzelf heb ADSL Home 10M/740k en deze is super stabiel wat betreft connectie en snelheid.
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Dfrog schreef:Van die 36 euro schieten er nog 11 over na de activatiekosten. Fikse korting noemen ze dat. :twisted:
Bwa, tis toch beter dan niks, ik zit nog steeds op Max12 en moet elke maand zien dat ik niet over de 60GB ga, tis dus de moment voor mij om over te schakelen, met 100GB kom ik zeker toe en uiteindelijk betaal ik nog 5€ minder per maand ook.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

MJ schreef:
Dfrog schreef:Van die 36 euro schieten er nog 11 over na de activatiekosten. Fikse korting noemen ze dat. :twisted:
Bwa, tis toch beter dan niks, ik zit nog steeds op Max12 en moet elke maand zien dat ik niet over de 60GB ga, tis dus de moment voor mij om over te schakelen, met 100GB kom ik zeker toe en uiteindelijk betaal ik nog 5€ minder per maand ook.
Dat is de consument letterlijk bedriegen er hem erop leggen.
Pluis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jun 2007, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

x
Laatst gewijzigd door Pluis 20 jul 2009, 14:38, in totaal 1 gewijzigd.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Pluis schreef:Ben vorige week overgeschakeld, in de tussentijd heb ik me geabonneerd (of tenminste de eerste stappen ondernomen) op een softwarepakket, en gisteren nog op een abonnement van HardwareInfo Magazine......

.... Kom ik vandaag tot de conclusie dat EDPnet tijdens m'n overschakeling op de nieuwe formule plezantweg gewoon al m"n mailboxxen in de vuilbak heeft gekieperd.......

Dus nogmaals mensen, denk niet 2 maar 4x na alvorens verder met deze kwakkelprovider in zee te gaan. :bang:
Beter eerst een ticket openen vooraleer ze af te schrijven.
Pluis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jun 2007, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

cptKangaroo schreef: Beter eerst een ticket openen vooraleer ze af te schrijven.
OK, een beetje een paniekreactie, heb een ticket geopend en zie dat EDPnet ze aan het terugzetten is,
hopelijk zijn de inkomende mails in die tussentijd niet verloren.
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Morgen gaan ze mij overzetten, ik hoop dat alles vlekkeloos verloopt...
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Met een paar dagen vertraging ben ik vandaag dan toch overgeschakeld, snelheid is automatisch mee omhoog gegaan naar 15Mbit down 700kbit up en dat is natuurlijk mooi meegenomen, momenteel downloaden @ 1,4 Mbyte/sec :banana:

Dank u EDPnet, ik ben een tevreden klant!
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”