Nummer Weergave op Phone

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Hey,

Wie kan mij een goede draadloze phone aanbevelen, waar de nummer weergave voor een homeconnect user wel voor de volle 100% op werkt.
Heb nu een Twist 355 en soms werkt het maar meestal komt er niks op of een zeer lange nr waar je niks uit kan maken.
Technieker van dommel melde me dat er zeker een clip functie op moet staan, maar dat staat er op... dus als iemand er ervaring mee heeft hoor ik het graag.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

ik zit met hetzelfde probleem

de ene keer zijn het redelijk nummer dan is het 32-00045724572, de andere keer 0 34 0 -xxxxx ofzo.

ik ben ook al lang aan het kijken voor nieuwe telefoon, maar ik durf er geen kopen aangezien ik nergens vind welke telefoons goed werken
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

nummerweergave werkt hier ook maar half, de ene keer wel de andere keer niet, soms zoveel nummerkes dat ze niet meer op het display geraken, ...
nummerweergave werkt wel perfect op mijn pc met x-lite, misschien dat het beter werkt met een sip-telefoon ... (heb ik zelf nog niet getest)
...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”