Synctoy 2.0

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 56 keer
Provider

Beste,

Ik heb net synctoy geinstalleerd een laptop hier om bij het afsluiten van de computer "mijn documenten" te sychroniseren met de persoonlijke netwerk drive.
Dit is tot op heden niet mogelijk. Je kan synctoy alleen maar uitvoeren bij het aanmelden. Dit heeft echter een probleem in bepaalde gevallen. Als het gebruikers zijn die draadloos connectie hebben met het netwerk slaat synctoy soms de sychronisatie over omdat de connectie laptop <-> netwerk er nog niet is.

Daarom had ik in gedachten op synctoy eventueel met een delay van 5 minuten of juist voor het uitloggen/afsluiten uit te voeren. Zijn er nog mensen die dit probleem voorgehad hebben en die mij eventueel kunnen helpen/tips geven?

Groeten
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 763 keer
Te Koop forum

Gebruik dan gewoon offline files? Zit zelfs standaard in Windows in.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

Argon schreef: Ik heb net synctoy geinstalleerd een laptop hier om bij het afsluiten van de computer "mijn documenten" te sychroniseren met de persoonlijke netwerk drive.
Dit is tot op heden niet mogelijk. Je kan synctoy alleen maar uitvoeren bij het aanmelden. Dit heeft echter een probleem in bepaalde gevallen. Als het gebruikers zijn die draadloos connectie hebben met het netwerk slaat synctoy soms de sychronisatie over omdat de connectie laptop <-> netwerk er nog niet is.
Als je een "AD" hebt kan je een "logoff" script maken dat jouw synctoy actie opstart. Met een standalone kan je dat ook geloof ik, via de local policy settings. Anderzijds is selder's alternatief er ook nog, ook al is dat gelimiteerd in gebruik.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 56 keer
Provider

Hey,

Thx, zal ik eens uittesten !
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

Ik heb Synctoy als local logoff script draaien (SyncToyCmd.exe -R). Ik gebruik het om mijn foto's zowel lokaal (workstation) als op server te hebben.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”