Binnenlijn?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ostendenoare
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 jan 2009, 15:02

Beste allemaal,

Om de prestatie van mijn internet te verbeteren wou ik graag mijn oude tf lijn vervangen door een cat5 met afscherming.
Maar ik vind de koppeling tussen hetgeen van de straatnaar binnen in huis komt niet.
Is het zo dat die koppeling in de straat, dus buiten huis in één ruk doorgetrokken is naar binnen, of is er ergens in de serviceput in huis nog een verbinding???

Wie o wie, (iemand van Belgacom :oops: )

Marcel
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

alles wat zich niet binnen je huis bevind , AFBLIJVEN :twisted: :angel:

waarschijnlijk ergens in je inkomhal ,of kelder komt de dropkabel binnen , vanaf daar mag je vernieuwen
The eternal and true pessimist :D
ostendenoare
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 jan 2009, 15:02

Beste a3ke,

Bedankt voor de info, ik ga mijn hoofd eens in dat keldergat steken en zien of daar ergens een verbindingsdoos of ander soort koppeling zit. Buiten waag ik me niet aan de rtt kabel die zit ergens voor mijn huis en daar blijf ik natuurlijk af. :wink:
Binnenshuis zit ik nu met twee koppelingen in de kabel, waarvan ik er één had gesoldeerd omdat de plaats waar die voorbijkwam nogal vochtig was, dus een kabel uit een stuk en op de koop toe afgeschermd lijkt me beter.
Dat zal zeker ook beter zijn voor mijn kortgolfradioontvangst :-D

Marcel
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”