ik heb nu 1 maand belgacom tv
mijn periode van de gratis zenders zijn voorbij en weggevallen
is dat normaal dat al die zenders herschikt zijn en op een andere plaats staan zoals ik ze gezet heb ?
Zal dit iedere keer zo zijn dat ik de zenders moet verplaatsen ieder keer er een nieuwe zender bijkomt of weggaat
herschikking zenders belgacom tv
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Dag allemaal,
Bij een update van de TV gids kan het voorkomen dat de persoonlijke zendervolgorde plots verdwenen is. De vermoedelijke oorzaak is een softwarebug.
De oplossing hiervoor is eerst de zendervolgorde terug in standaardvolgorde te plaasten:
(Instellingen -> zendervolgorde -> standaard -> bevestigen)
Nadien kan je de zendervolgorde terug personaliseren:
http://tinyurl.com/zendervolgorde
vriendelijke groet,
Eva
Bij een update van de TV gids kan het voorkomen dat de persoonlijke zendervolgorde plots verdwenen is. De vermoedelijke oorzaak is een softwarebug.
De oplossing hiervoor is eerst de zendervolgorde terug in standaardvolgorde te plaasten:
(Instellingen -> zendervolgorde -> standaard -> bevestigen)
Nadien kan je de zendervolgorde terug personaliseren:
http://tinyurl.com/zendervolgorde
vriendelijke groet,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Eva_van_Belgacom schreef:De vermoedelijke oorzaak is een softwarebug.
De oplossing hiervoor is eerst de zendervolgorde terug in standaardvolgorde te plaasten:
(Instellingen -> zendervolgorde -> standaard -> bevestigen)
Nadien kan je de zendervolgorde terug personaliseren:
Hmm, fout. De oplossing hiervoor is de bug er uit halen. Zadel je klanten niet op met problemen die je zelf kan oplossen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- rowan
- Premium Member
- Berichten: 578
- Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
- Locatie: 59GIS0
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 21 keer
Hmm, wat is dat nu weer voor een reactie. Eva geeft hier (tijdelijke) oplossing, in afwachting voor een nieuwe firmware.Hmm, fout. De oplossing hiervoor is de bug er uit halen. Zadel je klanten niet op met problemen die je zelf kan oplossen.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Was een beetje sarcastisch denk ik... Eva haar "oplossing" is een workaround als we de puntjes op de "i" zetten.rowan schreef:Hmm, wat is dat nu weer voor een reactie. Eva geeft hier (tijdelijke) oplossing, in afwachting voor een nieuwe firmware.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Sarcastisch, ja en neen. Het enige woordje dat me stoorde aan het antwoord was 'oplossing'.
Eva laat in haar reactie uitschijnen dat het probleem al langer gekend is dan vandaag en dat het te wijten is aan een bug. Als er dan toch met de regelmaat van de klok nieuwe firmware updates worden gereleased vind ik het maar raar dat die bug er nog steeds inzit.
En haar 'workaround' is er eigenlijk geen. Het is gewoon een uitleg over hoe je de zendervolgorde reset en dan terug naar je hand kan zetten.
Eva laat in haar reactie uitschijnen dat het probleem al langer gekend is dan vandaag en dat het te wijten is aan een bug. Als er dan toch met de regelmaat van de klok nieuwe firmware updates worden gereleased vind ik het maar raar dat die bug er nog steeds inzit.
En haar 'workaround' is er eigenlijk geen. Het is gewoon een uitleg over hoe je de zendervolgorde reset en dan terug naar je hand kan zetten.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Pro Member
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
eva heeft gezegd dat het vermoedelijk een softwarebug is.
dus het is niet helemaal zeker.
en als het een bug is, zal dit wel opgelost worden.
maar niet elke bug is op 123 opgelost.
trouwens, uwe posten terug rangschikken naar een persoonlijke volgorde is maar een kleinigheidje, de moeite niet waard om over te zeuren. Er zijn ergere dingen dan dat hoor
dus het is niet helemaal zeker.
en als het een bug is, zal dit wel opgelost worden.
maar niet elke bug is op 123 opgelost.
trouwens, uwe posten terug rangschikken naar een persoonlijke volgorde is maar een kleinigheidje, de moeite niet waard om over te zeuren. Er zijn ergere dingen dan dat hoor
Al ooit gedaan zamba posten terug herschikkenZamba schreef:eva heeft gezegd dat het vermoedelijk een softwarebug is.
dus het is niet helemaal zeker.
en als het een bug is, zal dit wel opgelost worden.
maar niet elke bug is op 123 opgelost.
trouwens, uwe posten terug rangschikken naar een persoonlijke volgorde is maar een kleinigheidje, de moeite niet waard om over te zeuren. Er zijn ergere dingen dan dat hoor
Da s wel iedere post afzonderlijk hoor en wachten tot je antwoord krijgt van centraal systeem
Die info staat nie op uw hardeschijf maar in het centraal systeem
Ik vraag me nog steeds af waarom er nummers overgeslagen worden bij toekennen van de kanalen
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Bij TN zat er initieel wel wat logica in... Vlaamse zenders, muziek zenders, sportzenders... zo'n beetje in groepjes bij elkaar, maar ondertussen is het ook stilaan een rommeltje aan het worden (zeker met de HD kanalen die dan weer compleet elders zitten).Lion schreef:Ik vraag me nog steeds af waarom er nummers overgeslagen worden bij toekennen van de kanalen
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Dag allemaal,
De werkwijze die hierboven werd voorgesteld kan het euvel verhelpen. Dit is inderdaad geen structurele 'oplossing', zoals Maglor al stelt.
Ik heb het probleem gemeld aan het TV-team zodat ze er iets aan kunnen doen.
vriendelijke groet,
Eva
De werkwijze die hierboven werd voorgesteld kan het euvel verhelpen. Dit is inderdaad geen structurele 'oplossing', zoals Maglor al stelt.
Ik heb het probleem gemeld aan het TV-team zodat ze er iets aan kunnen doen.
vriendelijke groet,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- kaas2
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
Ook ik ervoer vandaag dit probleem, bijzonder irritant om je zender volgorde weer één voor één te moeten instellen.
Antw: van BGC klantendienst: alles terug manueel op eigen volgorde zetten...
Bug-team van belgacom TV heeft het blijkbaar te druk...
Eva, heb jij al een update, omtrent dit probleem?
Antw: van BGC klantendienst: alles terug manueel op eigen volgorde zetten...
Bug-team van belgacom TV heeft het blijkbaar te druk...
Eva, heb jij al een update, omtrent dit probleem?
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
hier ook er is een update geweest en een fout megestuurd zeiden ze bij kd
bijgevolg alle zenders door elkaar
bijgevolg alle zenders door elkaar
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Bug-team bij Belgacom TV? Neen, een handjevol Indiërs van een bedrijf die Belgacom outsourced en die ze dik mogen betalen.kaas2 schreef:Bug-team van belgacom TV heeft het blijkbaar te druk...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Starter Plus
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 20:44
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 8 keer
? Ik heb belgacom nog nooit veel bugs weten oplossen hoor.Ken schreef:Bug-team bij Belgacom TV? Neen, een handjevol Indiërs van een bedrijf die Belgacom outsourced en die ze dik mogen betalen.kaas2 schreef:Bug-team van belgacom TV heeft het blijkbaar te druk...
Kijk maar naar die pvr bug, waardoor sommige opnames niet lukken..is er al sinds het begin van de pvr.
- kaas2
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
Het is weer zo ver mijn zenders staan weer door elkaar!! Joepie kan weer opnieuw beginnen.
Eva is zeker op vakantie? Bij deze vraag ik het Eva nog eens persoonlijk, wanneer gaan jullie dit vrij simpele probleem oplossen? Wanneer blijven jullie van mijn zender volgorde af? Ik ben deze verspilde tijd beu!!
Voor iedereen die nog geen digitale TV heeft, hou dit zo of neem in ieder geval geen BCG tv.....
Eva is zeker op vakantie? Bij deze vraag ik het Eva nog eens persoonlijk, wanneer gaan jullie dit vrij simpele probleem oplossen? Wanneer blijven jullie van mijn zender volgorde af? Ik ben deze verspilde tijd beu!!
Voor iedereen die nog geen digitale TV heeft, hou dit zo of neem in ieder geval geen BCG tv.....
- kaas2
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
Het volgende bericht heb ik naar EVA gestuurd:
Het is weer zo ver mijn zenders staan weer door elkaar!!
Wanneer gaan jullie dit probleem oplossen, dat de zender volgorde spontaan gereset word van jullie kant?
Ben het namelijk zat om elke maand mijn zender volgorde aan te moeten passen.
Vind het erg amateuristisch dat jullie dit soort problemen niet oplossen, mede gezien dat uit dit forum blijkt dit probleem toch al meer dan een jaar te bestaan.
Het is weer zo ver mijn zenders staan weer door elkaar!!
Wanneer gaan jullie dit probleem oplossen, dat de zender volgorde spontaan gereset word van jullie kant?
Ben het namelijk zat om elke maand mijn zender volgorde aan te moeten passen.
Vind het erg amateuristisch dat jullie dit soort problemen niet oplossen, mede gezien dat uit dit forum blijkt dit probleem toch al meer dan een jaar te bestaan.
- kaas2
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
Enige tijd geleden stuurde ik bovenstaande bericht naar Eva persoonlijk...Tot op heden heeft ze nog niet gereageerd. Jammer.
Misschien een idee op een nieuwe thread te openen: "wat Eva tot nu toe bereikt?"
Misschien een idee op een nieuwe thread te openen: "wat Eva tot nu toe bereikt?"
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
zij schrijft de code niet, he.kaas2 schreef:Enige tijd geleden stuurde ik bovenstaande bericht naar Eva persoonlijk...Tot op heden heeft ze nog niet gereageerd. Jammer.
Misschien een idee op een nieuwe thread te openen: "wat Eva tot nu toe bereikt?"
Ze kan het enkel doorgeven als IT-management hun tijd wil aan iets anders spenderen...
Trouwens zij is de WN van belgacom en niet UB, dus wij moeten ons dat niet afvragen.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Maar zowel Eva als Charlotte hebben de taak van "officieel" communicatie kanaal op zich genomen, en dat schept natuurlijk verwachtingen. Als het louter was om op de klassieke vraagjes te antwoorden waarop we hier allen het antwoord ook weken dan is de toegevoegde waarde van hen ook nul.liger schreef:zij schrijft de code niet, he.
Internet maakt enorm krachtige interactie mogelijk tussen producent en klant... het vraagt dus ook een krachtige response !