"oldskool" tegenover nieuwe klanten?

Plaats reactie
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Hebben de pre 2006 abo's nog voordeel in prijs/aanbiedingen?
Het lijkt me van niet.

Ik heb nog zo'n Tele2 allin van 40 euro per maand toen de regel gold 10GB download limit, als je er over ging 1 euro per GB tot maximum 5 euro. 45 euro voor unlimited dus...

Toen later was het voor iedereen unlimted voor 1 jaar. Dit is nu veranderd zonder tijdspanne en blijft het dus gelden.

Als ik mijn factuur bekijk moet ik voor het internetgedeelte van "TELE2 All In (4Mb) " 32.97 euro ex btw, dus 39.8937 wat een 40 euro per maand is betalen.
Nieuwe klanten krijgen 6 maanden 18.40 euro en erna 39.90 euro per maand. Hetzelfde als ik dus.

Krijgen we dan niets meer extra ?
Weet iemand hier meer van ?
Laatst gewijzigd door splinterbyte op 15 jun 2009, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Qua promos zie ik al een tijdje niets meer gebeuren - alles blijft steken op niveau van zomer '08 door de Scarlet-price-squeeze. De interessante abos zie je enkel waar ISPs hun eigen infrastructuur kunnen gebruiken.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Mja, dacht al zoiets. De promo's zijn dan ook voor nieuwe klanten...

Ik heb namelijk nog een andere tele2 verbinding (Pure adsl, alleen internet) pas en heb deze sinds bijna 3 maand.
Daarbij heb ik het probleem om geen 2 x 4mbit te halen, 2mbit per lijn haal ik als ik simultaan download op beide.
Elke lijn apart(als er niets gebeurd op de andere) gaat wel tot 4mbit.
Deze komen door dezelfde belgacom kabel, 2 paren. Mijn binnenbekabeling is goed en pas vernieuwd.
Ik vermoed dat beide elkaar storen ofwel is er in de centrale niet genoeg bandwidth ofzo...

Ik heb dit probleem al aangekaart bij 320i. Deze heeft zich er met een collega over gebogen maar kunnen tot nu niet echt een oplossing vinden.

Ik vind dit dus overbodige kosten.
Ik kan niet zomaar deze nieuwe lijn opzeggen (met veel kabaal enzo mischien wel) maar wel maklijk de oude.

Dit ga ik ook doen denk ik. Telefoon nr zet ik dan over op 3starsnet. Deze laatste is trouwens maar 20 euro per jaar per nummer en tele2 zonder tel verschilt 5 euro tegenover tele2 met.
5 euro per maand tegenover 20 euro per jaar.
Bijkomend voordeel is dat een dedicated voip provider zoals 3starsnet overal te gebruiken is maar tele2 alleen via hun internet lijn.
Bij 3starsnet is nummerweergave gratis en bij tele2 is dit 2.5 euro per maand extra.

edit: wat bijvoegsels en aanpassingen
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Die nummerweergave werkt hier gratis. Een voordeel van T2 tov 3stars is het gratis bellen na 17h. Bij T2 betaal je op die moment ook geen connectiekosten.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Nummerweergave is bij Tele2 normaal toch 2.5€/maand.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Sinds enige tijd hebben we hier ook nummerweergave zonder dit aangevraagd te hebben, en ik heb ook nergens gelezen dat dit gratis ging worden.
Goed de volgende fakturen in 't oog houden dus :eek:
Deze keer voorlopig niet aktief reageren hé 320i ? :wink:

En het enige voordeel dat bestaande klanten kunnen halen, is uw bestaand abo met 1 jaar vastleggen. Dan krijg je van Tele2 10 euro korting.
Eénmalig welteverstaan. Maar een jaar later kan je weer opnieuw voor 1 jaar vastleggen.
Zelfs ik heb dit nog niet gedaan. Ik vind namelijk ook dat de snelheid wel wat omhoog mag voor gelijke prijs. De concurrrentie is dichterbij gekomen, en Tele2 doet niets. Als je extra betaalt wel ja, maar dat is NOT the bedoeling :nono:

Langs de helpdesk is mij wel gezegd dat er 'iets' ging gebeuren de komende periode voor bestaande klanten. Ik wacht nog even af...
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Mja, 10 euro minder op een jaar tegenover de vrijheid van opzeggen.. ik heb dit vorig jaar toegezegd maar ga het toch niet meer doen (tenzei het een veel interesanter aanbod bevat)

De snelheid blijft inderdaad nogal steken terwijl het op adsl-1(voor de klanten die in hun buurt nog geen adsl-2 hebben, zoals ik) toch wel wat sneller kan als 4mbit/s.. zeker de schrale upload snelheid 384kbit/s...

Ik zal ook nog eventjes afwachten maar niet te lang...
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Over twee maanden verloopt mijn contract ook. Ik verwacht op dat moment dan ook een beter voorstel van T2. Vooral de Smartshake waar je voor 2€ extra in de maand 3xsneller surft, lijkt mij interessant als low-downloader.

De goede hulp hier van 320i is me anderzijds ook wel wat eurokes waard.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”