eva kan je eens zeggen wanner volgende problemen gaan opgelost geraken bij jullie
- meer dan 1 programma ineens opnemen telenet 2
- meer dan 3 dagen op voorhand programeren telenet 14 dagen
- nieuwsuitzendingen opvragen van regionale tv telenet geen probleem
- als ge iets doorspoeld datie nie begint door te spoelen bij het begin van het programma
voor eva
-
- Pro Member
Laatst gewijzigd door proximusboy 29 mei 2009, 20:12, in totaal 1 gewijzigd.
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 3500 TMF
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Euhm,
1: Gaat al heeeel lang.
2: Gaat ook al heel lang zolang uwe digicorder interactief is.
3: nog nooit geprobeerd
4: Ge zult altijd vanaf het begin van een opgenomen programma moeten beginnen door te spoelen. Uwe digicoder kan niet weten vanaf wanneer ge wilt doorspoelen he. Ge kunt voor sneller door te spoelen wel op de rechter richtingknop duwen en dan ga je in blokken vooruit.
1: Gaat al heeeel lang.
2: Gaat ook al heel lang zolang uwe digicorder interactief is.
3: nog nooit geprobeerd
4: Ge zult altijd vanaf het begin van een opgenomen programma moeten beginnen door te spoelen. Uwe digicoder kan niet weten vanaf wanneer ge wilt doorspoelen he. Ge kunt voor sneller door te spoelen wel op de rechter richtingknop duwen en dan ga je in blokken vooruit.
-
- Pro Member
metal
kan je me zeggen welken decoder jij hebt van belgacom ?
1 ik kan geen 2 programmas tegelijkertijd opnemen
2 3 dagen op voorhand opnemen is echt het max bij mij
4 dus jij vind da normaal als je mijn restaurant opneem en het is pauze en je wilt doorspoelen datie begint te spoelen vanaf het begin van het programma met ander woorden het programma is 1u bezig en er zijn reclames en je spoelt door dan begint hij de spelen vanaf 0 niet altijd maar soms. Wel ik vind dat niet normaal en zeker niet als ge het anders gewend waard bij telenet
kan je me zeggen welken decoder jij hebt van belgacom ?
1 ik kan geen 2 programmas tegelijkertijd opnemen
2 3 dagen op voorhand opnemen is echt het max bij mij
4 dus jij vind da normaal als je mijn restaurant opneem en het is pauze en je wilt doorspoelen datie begint te spoelen vanaf het begin van het programma met ander woorden het programma is 1u bezig en er zijn reclames en je spoelt door dan begint hij de spelen vanaf 0 niet altijd maar soms. Wel ik vind dat niet normaal en zeker niet als ge het anders gewend waard bij telenet
nokia 3500 TMF
nokia 3500 TMF
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Als je een opname stopt met bekijken, kan je de volgende keer verder gaan waar je gebleven was... als dat je vraag was.proximusboy schreef:- als ge iets doorspoeld datie nie begint door te spoelen bij het begin van het programma
Ow... je vraag ging over Belgacom... bij Telenet is het allemaal geen probleem dus.proximusboy schreef:kan je me zeggen welken decoder jij hebt van belgacom ?
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 29 mei 2009, 19:47, in totaal 1 gewijzigd.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Ik dacht ook dat de decoders van BGC maar 1 tunerkaart hadden en zodoende maar 1 programma tegelijk kan opnemen..
TN heeft 2 tuners om die reden. En opnemen en kijken naar iets anders digitaal, en 2 opnemen en kijken analoog.
TN heeft 2 tuners om die reden. En opnemen en kijken naar iets anders digitaal, en 2 opnemen en kijken analoog.
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik had dus ook begrepen dat het over telenet ging.
Vraag toch eens duidelijker stellen en zeggen dat het over belgacom gaat. (ge hebt ook coditel enzo dusja)
Van belgacom weet ik niks.
Dus vergeet mijne post maar.
Vraag toch eens duidelijker stellen en zeggen dat het over belgacom gaat. (ge hebt ook coditel enzo dusja)
Van belgacom weet ik niks.
Dus vergeet mijne post maar.
-
- Pro Member
euhm ik denk niet dat het verstandig zou zijn een vraag te stellen aan een medewerkster van belgacom over telenet
nokia 3500 TMF
nokia 3500 TMF
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Euhm, als ze maar 1 tunerkaart zouden hebben, dan zou je toch niet kunnen kijken én tegelijk opnemen?Dafke schreef:Ik dacht ook dat de decoders van BGC maar 1 tunerkaart hadden en zodoende maar 1 programma tegelijk kan opnemen..
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Deel van't meubilair
In tegenstelling tot Telenet waar je effectief een tuner nodig hebt om op de juiste DVB-C mux af te stemmen, is het signaal bij BGC al meteen IP verkeeer. Ik denk dus dat je bij BGC zelfs helemaal geen tuner nodig hebt, het is louter een kwestie van de data naar disk te dumpen.Maglor schreef:Euhm, als ze maar 1 tunerkaart zouden hebben, dan zou je toch niet kunnen kijken én tegelijk opnemen?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Voor belgacom heeft r2504 inderdaad gelijk. Vandaar dat je met VLC-player en wat gepruts met netwerkinstellingen op je pc naar BGC-TV kan kijken. Uiteraard kan er nog altijd een laag encryptie bovenop gelegd worden, en dat is/was voor een aantal (allemaal?) zenders het geval.
-
- Deel van't meubilair
Maar dat staat los van een eventuele tuner... en encryptie is ook maar louter software, dus in princiepe kan je bij BGC zoeveel streams opnemen als je maar wil, in de veronderstelling dat je genoeg bandbreedte zou hebben, en de decoder krachtig genoeg is.meon schreef:Uiteraard kan er nog altijd een laag encryptie bovenop gelegd worden, en dat is/was voor een aantal (allemaal?) zenders het geval.
Bij Telenet blijf je echter steeds met de beperking van de tuners zitten (en dat zijn er dus twee).