Dvico Tvix m-6500A -opnemen + "icon mode"

Plaats reactie
travers
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 mar 2009, 20:25

Weet er iemand of het mogelijk is om op te nemen met deze multimediaspeler zonder de tuner ?
Meer bepaald van de Telenet Digicorder, door deze rechtstreeks aan te sluiten op de multimediaspeler. (Via usb of zo.)

Verder heb ik ook problemen met de "icon-mode", vanaf een bepaald punt geeft de speler voor iedere map dezelfde icon weer op het scherm & om de één of andere reden kan ik niet terugschakelen van de "icon-mode" naar de gewone lijstweergave. (Menu verschijnt niet als ik op de "function"-toets druk.)
Weet er iemand waaraan dit kan liggen ?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Aangezien de Tvix geen enkele input-mogelijkheid heeft (alle aansluitingen zijn output) is opnemen volgens mij niet mogelijk.
Van de digicorder opnemen zal enkel kunnen met een 'normaal' opname-apparaat, zoals een hardeschijf/dvd/video-recorder over scart (dus niet digitaal).
Tenzij iemand een apparaat of systeem kent dat HDMI-in heeft en kan opnemen?

En uw tweede vraag kan ik niet beantwoorden, ik heb een Popcorn Hour, geen Tvix ;-)
Gebruikersavatar
TL@
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 12 jun 2007, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

via de pc het bestandje icon in de desbetreffende map verwijderen, dan gaat icon mode uit.

Ben je zeker dat je de laatste firmware hebt, want normaal zijn de TViX redelijk stabiel zonder problemen (bij mij toch)
travers
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 mar 2009, 20:25

Bij de ingebruikname heb ik de firmware vernieuwd, 'k heb het nu nog even gecontroleerd, en de recentste (niet beta-)firmware die op de site staat is nog steeds van 2008.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”