Hallo,
Ik heb sinds gisteren een wel erg vreemd probleem.
Zondagavond sluit ik PC en router af, alles in orde...
Gisterenavond (maandag) start ik alles op, MSN logt niet in en xFire ook niet, mIRC gaat wel, sites als www.9lives.be en www.jim.be gaan niet, en andere sites gaan wel...
Kdacht ja, klein probleempje mss, zal morgen wel in orde zijn, maar niets is minder waar.
Wat ik al heb geprobeert:
- Andere router gebruikt.
- Andere browser (FF ipv IE).
- Andere DNS servers opgegeven in de router.
Niets helpt, het rare is, de overbuurvrouw heeft ook Skynet ADSL en heeft geen enkel probleem met bovengenoemde sites...
Help ?
Met dank op voorhand, Davion.
Netwerkstoringen Diest?
Nope, niets verandert aan de configuratie, kheb alleen vorige week vrijdag IE8 geïnstalleerd, maar zat+zon geen nkel probleem gehad, bovendien staat er op de laptop (2de PC achter de router) nog altijd IE7 (nog niet geupdate) en daar is het probleem ook...
Kben echt ten einde raad...
Enige wat der mss nog overschiet, ik ben bij mijn OVERbuur gaan kijken, daar werkte alles, mss dat het alleen aan mijne kant van de straat is, maar der is niemand aan deze kant nog die BGC ADSL heeft bij mijn weten..
Kben echt ten einde raad...
Enige wat der mss nog overschiet, ik ben bij mijn OVERbuur gaan kijken, daar werkte alles, mss dat het alleen aan mijne kant van de straat is, maar der is niemand aan deze kant nog die BGC ADSL heeft bij mijn weten..
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Inderdaad, want dit ziet er mij een PEBCAK situatie uit.liger schreef:makkelijkste lijkt me nu met uw laptop bij iemand gaan testen
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
Ik zit ook in Diest centrum ( VDSL2) -> heb géén problemen ondervonden.
Groetjes,
P
Groetjes,
P
- Bijlagen
-
- 714670272.png
- (20.32 KiB) 50 keer gedownload
Laatst gewijzigd door thiebapa 12 feb 2010, 18:01, in totaal 1 gewijzigd.
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/ Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Wat is PEBCAK ? :o
Soit, alles is hier sinds deze avond terug in orde.
Ik vermoed dat het met de Scarlet problemen te maken heeft.
Soit, alles is hier sinds deze avond terug in orde.
Ik vermoed dat het met de Scarlet problemen te maken heeft.
Ahzo, mij een beetje uitlachen dus?rowan schreef:PEBCAK"Problem Exists between Chair and Keyboard"
M.a.w., je geloof mij niet ofwat ?
Je had gerust mogen komen kijken hoor als jullie alles dan toch zoveel beter weten.
Volgens mij zitten der hier toch andere PEBCAK gevallen hier.
Zielige mentaliteit me dunkt.