Ik ben vorige week overgeschakeld van analoge tv naar telenet digi tv (via een gekochte digicorder).
Het abonnement voor analoge tv heb ik in januari aan WVEM betaald voor een heel jaar. Digitv is aan een lager btw-tarief.
Moet ik normaal geen creditnota krijgen door de lagere btw? Hoe zit die facturatie nu juist in elkaar? Wordt die logischerwijze niet door Telenet overgenomen? Op hun FAQ kom ik vooral tegen dat INFRAX deze blijft innen.
Creditnota overstap Infrax-gebied naar Telenet TV ?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Je moet inderdaad een creditnota krijgen voor de verlaging van de BTW.
Hoe het precies zit met de overname van de kabelnetten en TN weet ik niet... misschien dat je vanaf volgend jaar maandelijks moet betalen aan TN ipv. nu jaarlijks.
Hoe het precies zit met de overname van de kabelnetten en TN weet ik niet... misschien dat je vanaf volgend jaar maandelijks moet betalen aan TN ipv. nu jaarlijks.
- Dave
- Pro Member
- Twitter: davefrombelgium
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Creditnota, in jouw geval lijkt me dat logisch aangezien je al een heel jaar ineens betaald hebt ...
Ik betaal 2maandelijkse VOORSCHOTTEN, dus maw ik heb dit onmiddellijk gemeld, maar ik moest gewoon dezelfde voorschotten verder betalen en pas bij de afrekening zou dit worden rechtgezet.
Tenminste da's wat men mij verteld heeft toen ik hiervoor belde ... heb ondertussen nog geen afrekening gekregen ...
Ik betaal 2maandelijkse VOORSCHOTTEN, dus maw ik heb dit onmiddellijk gemeld, maar ik moest gewoon dezelfde voorschotten verder betalen en pas bij de afrekening zou dit worden rechtgezet.
Tenminste da's wat men mij verteld heeft toen ik hiervoor belde ... heb ondertussen nog geen afrekening gekregen ...
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik heb ondertussen die creditnota gekregen. Ik hap in ieder geval op meer gehoopt
U krijgt inderdaad nog 0,92 Euro in uw voordeel verrekend. Deze kleine aanpassing is het resultaat van enerzijds de tariefwijziging begin februari en anderzijds uw Btw-teruggave voor de periode 20 april 2009 -januari 2010.