Hey,
Ik heb een "speciaal" vraagje. Wij gaan met een 8tal vrienden de zondagmorgen gaan fietsen. Nu is dit altijd de zaterdag in de vooravond iedereen opbellen om te weten wie mee zal gaan, waar we zullen afspreken en hoe laat we afspreken. Nu had ik plots de ingeving om eens rond te kijken op internet als er zo nergens iets bestaat waar je met die 8 personen op inlogt en er een kalender tevoorschijn komt. Op die kalender zouden we dan het uur/en locatie plaatsen waar we afspreken. Het zou ook handig zijn mocht je ergens op een knopje kunnen drukken met uw status (zal meegaan/zal niet meegaan) zodat we 's morgens weten op wie we nog moeten wachten/verwachten
Iemand die hier een website voor kent, of die tips heeft om dit op te zetten?
Hopelijk verstaan jullie mijn vraag een beetje
Groeten
Gedeelde kalender met "aanwezigheden"
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Je kan in Google Calendar ook "persoonloze" agenda's maken en delen trouwens. Maar de nette manier zou gewoon via een "vergaderverzoek". Ik weet niet of Google Calendar dat principe goed interpreteert, maar je kan dan meerdere mensen uitnodigen en kan mooi tracken wie geaccepteerd heeft en wie niet.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Wij gebruiken om af te spreken de calendar via www.doodle.com, zeer eenvoudig in gebruik en er is geen login enzo nodig.
Grtz,
Sasuke
Grtz,
Sasuke