Gedeelde kalender met "aanwezigheden"

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Hey,

Ik heb een "speciaal" vraagje. Wij gaan met een 8tal vrienden de zondagmorgen gaan fietsen. Nu is dit altijd de zaterdag in de vooravond iedereen opbellen om te weten wie mee zal gaan, waar we zullen afspreken en hoe laat we afspreken. Nu had ik plots de ingeving om eens rond te kijken op internet als er zo nergens iets bestaat waar je met die 8 personen op inlogt en er een kalender tevoorschijn komt. Op die kalender zouden we dan het uur/en locatie plaatsen waar we afspreken. Het zou ook handig zijn mocht je ergens op een knopje kunnen drukken met uw status (zal meegaan/zal niet meegaan) zodat we 's morgens weten op wie we nog moeten wachten/verwachten

Iemand die hier een website voor kent, of die tips heeft om dit op te zetten?
Hopelijk verstaan jullie mijn vraag een beetje :P

Groeten
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Gmail/Google kalender?
Deze heeft een optie waarbij je anderen toelaat om een event in je kalender bij te schrijven, of eventueel kunnen jullie een nieuwe account aanmaken en delen.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Je kan in Google Calendar ook "persoonloze" agenda's maken en delen trouwens. Maar de nette manier zou gewoon via een "vergaderverzoek". Ik weet niet of Google Calendar dat principe goed interpreteert, maar je kan dan meerdere mensen uitnodigen en kan mooi tracken wie geaccepteerd heeft en wie niet.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Wij gebruiken om af te spreken de calendar via www.doodle.com, zeer eenvoudig in gebruik en er is geen login enzo nodig.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik zal die verschillende oplossingen eens bekijken en eens zien wat best bij ons zou passen :)

Groeten
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”