VDSL2 ROP -> geen vrije poorten beschikbaar?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
M@tt
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 apr 2009, 18:52

Hallo, om eerst even mijn situatie te schetsen:
Wat vooraf ging:

Als bestaande trouwe adsl go klant is sinds een maand voor mij uiteindelijk belgacom tv met 2streams (VDSL2) beschikbaar. Daarom besloot ik in volle verwachting begin deze maand mijn bestelling te plaatsen in de lokale belgacom teleboetiek. Daar kreeg ik te horen de omschakeling binnen 3 dagen ging gebeuren en ik kreeg er de fameuze do it yourself take away kit met de bbox2 mee naar huis. Na 4dagen nog niks gehoord te hebben besloot ik dan maar eens terug de belgacom winkel te contacteren waar ik te horen kreeg dat de omschakeling naar vdsl2 een tweetal weken opgeschoven was. Geen probleem, zo gezegd zo gedaan, twee weken de dag na de vooropgestelde datum nog steeds geen teken van leven, dan maar de 0800 hulplijn gecontacteerd. Daar wisten ze mij te vertellen dan te technische installatie om onbekende reden op geblokkeerd stond, ze vertelden mij er tevens bij dat ik de volgende dag opgebeld ging worden door iemand van het technisch team. Deze belofte veranderde uiteindelijk in de volgende dag zelf terug te bellen naar de 0800 lijn :-o . Deze maal wisten ze mij echter te vertellen dat er namelijk geen vrije poorten meer beschikbaar waren en konden ze mij eveneens vertellen dat ze niet konden mee delen wanneer deze terug beschikbaar zouden zijn, het kon zowel een week of 2 maanden duren. In ieder geval beloofde de helpdeskmedewerker mij uiteraard dat ik telefonisch zou gecontacteerd worden wanneer deze wel terug beschikbaar zouden zijn. :-)


Met de desbetreffende poorten veronderstel ik dat ze hierbij hardware in de ROP bedoelen?
Het geen-vrije-poorten verhaal zou mij namelijk sterk verbazen omdat de dienst maximaal nog maar een maand beschikbaar is. Ik vrees echter gewoon dat nog niet alle apparatuur in de ROP aanwezig is. Dit zou echter voor mij als klant mijn zorg niet mogen zijn, aangezien de status: beschikbaar mij voldoende zegt, of zie ik dit verkeerd? Nu is mijn vraag of iemand al een gelijkaardige "geen vrije poorten" ervaring heeft gehad en/of er iemand wel weet hoe lang dit zou kunnen duren? :-)

Mvg,
Matt
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”