Afwachten goedkeuring voor verwijdering?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
riji
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 05 maa 2007, 18:11
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

Sinds ik in januari ben overgegaan op ADSL-home, heb ik in "My EDPnet" configuratie bij "Overzicht xdsl-verbinding" twee verbindingen staan. De eerste heeft de vermelding "Afwachten goedkeuring voor verwijdering" gevolgd door een rood bolletje. Ik dacht dat dit te maken had met een financieel administratieve afrekening, maar die moet nu al lang achter te rug zijn. Ik begrijp dit dus niet.
Ik moet nu ook extra op het "Wijzigingen" icoontje klikken van de actieve verbinding om een grafiek met mijn actueel verbruik te zien. Ik denk dat dit vroeger vlotter ging.
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Dat rood bolletje is het teken dat die verbinding niet meer actief is. Die 'afwachting' zal gewoon het laatste status bericht zijn geweest voor de afsluiting en die zal blijven staan zijn.

Voor je verbruik te volgen is ispmonitor aan te raden ;-)
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Braindamage schreef:Dat rood bolletje is het teken dat die verbinding niet meer actief is. Die 'afwachting' zal gewoon het laatste status bericht zijn geweest voor de afsluiting en die zal blijven staan zijn.

Voor je verbruik te volgen is ispmonitor aan te raden ;-)

Al werkt ISPMonitor voor het moment niet 100% met EDPnet. Een andere oplossing is de minimeter plugin voor firefox (mits je firefox als browser gebruikt natuurlijk). ISPMonitor zal ook wel terug in orde geraken, nu werkt die enkel bij de eerste pagina van de logs. Daarna komt er gewoon 2 keer de eerste pagina bij of iets dergelijks en klopt de meter dus niet meer.

edit: er zal blijkbaar voor ISPMonitor binnen afzienbare tijd een update komen zodat EDPnet terug goed zou werken. Dit kan ik natuurlijk alleen maar toejuichen.
riji
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 05 maa 2007, 18:11
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

Dank voor de hulp.
Ik vind dit een rare bedoening.
Ik denk: moest de actieve verbinding als eerste staan dan zou ik weer meteen het grafisch overzicht van mijn verbruik zien.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”