voip er nogmaals uit (lang geleden)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
krizzie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 03 okt 2008, 18:51

voip blijkt hier niet te werken, natuurlijk weer op de verkeerde moment
juist telefoonrek gehad waren redelijk content prijzen / bereikbaarheid
en nu weer niets :/

nog mensen last hier van zone 09
tjahhh
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 jul 2008, 11:05
Bedankt: 1 keer

hier zone 014 ook geen telefoon.
sabe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 okt 2008, 23:39

hier zone 056, ook geen tel.
MStichel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 aug 2008, 11:03
Locatie: Belgie

idem hier, ook 056
jammer, het ging lang goed :(

hopelijk geen te lange onderbreking
sabe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 okt 2008, 23:39

toen ik daarstraks naar m'n ouders belde, ging hij niet over maar ze krijgen wel het bericht van een gemist oproep
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

VOIP is en blijft een kneusje! Kijk naar de massale problemen van KPN in Nederland, de perikelen met Tele2 All-In. Waarom denk je dat Belgacom stopt met zijn iTalk? Hoe je het ook draait of keert, maar de klassieke vaste lijn is en blijft het meest betrouwbare systeem. In 3O jaar vaste lijn nog maar 1 keer 2 dagen zonder telefoon gezeten na een blikseminslag. Telenet lijkt aantrekkelijk maar is je modem of voeding defect, dan is het voor een paar dagen gedaan met telefoneren.
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

manu schreef:VOIP is en blijft een kneusje! Kijk naar de massale problemen van KPN in Nederland, de perikelen met Tele2 All-In. Waarom denk je dat Belgacom stopt met zijn iTalk? Hoe je het ook draait of keert, maar de klassieke vaste lijn is en blijft het meest betrouwbare systeem. In 3O jaar vaste lijn nog maar 1 keer 2 dagen zonder telefoon gezeten na een blikseminslag.

Daar ben ik het meer dan volledig mee eens !

manu schreef:Telenet lijkt aantrekkelijk maar is je modem of voeding defect, dan is het voor een paar dagen gedaan met telefoneren.

Maar Telenet telefonie is waarschijnlijk wel stukken beter dan VOIP over ADSL ? (het is ook een andere technologie)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

manu schreef:VOIP is en blijft een kneusje! Kijk naar de massale problemen van KPN in Nederland, de perikelen met Tele2 All-In. Waarom denk je dat Belgacom stopt met zijn iTalk? Hoe je het ook draait of keert, maar de klassieke vaste lijn is en blijft het meest betrouwbare systeem. In 3O jaar vaste lijn nog maar 1 keer 2 dagen zonder telefoon gezeten na een blikseminslag. Telenet lijkt aantrekkelijk maar is je modem of voeding defect, dan is het voor een paar dagen gedaan met telefoneren.


Kan misschien allemaal wel zijn, maar ik (en mijn portemonnee) heb het me nog geen seconde beklaagd dat ik mijn vaste lijn boom-biddy-bye-bye heb gewenst.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Toen Dommel het nieuws meldde dat zij een VoIP dienst gingen aanbieden, vond ik dit al vreemd.
Een Switch is niet zomaar een apparaatje dat je vlug vlug installeert.

Als je echt kwaliteit wil met een grote continuïteit moet je toch echt bij de gevestigde SIP providers zijn hoor!
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

dommel verkoopt al veel langer VOIP als dat homeconnect bestaat hoor. Vroeger noemde dat digitel. Ik ben zelfs vrij zeker dat ze voor 3starsnet al bezig waren, en dat is toch wel een van de namen hier in België.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

Jan_B schreef:Maar Telenet telefonie is waarschijnlijk wel stukken beter dan VOIP over ADSL ? (het is ook een andere technologie)


vast en zeker.
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

manu schreef:
Jan_B schreef:Maar Telenet telefonie is waarschijnlijk wel stukken beter dan VOIP over ADSL ? (het is ook een andere technologie)


vast en zeker.


En 2 maal zo duur ook.

Zone 059 geen problemen gemerkt.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Hier 09 zone.
Geen problemen m-e-t VOIP

P.S. What the f***. Is dat hier een 1 april grap ofzo ?
Ik tik "m e t" en dat komt er als "z o n d e r " uit :roll:

Ik dacht daarnet al even, dat sommige mensen hier geen nederlands meer kunnen tikken.
Maar wat ik nu zelf schrijf, klinkt zeker als rubbish...

Enfin, vandaag best niet teveel posten, vrees ik :-)
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

ge moet uw gsm i n iemand anders zijn gat steken
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

t'is 1 april voor iets he gasten:p
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

dommel verkoopt al veel langer VOIP als dat homeconnect bestaat hoor. Vroeger noemde dat digitel. Ik ben zelfs vrij zeker dat ze voor 3starsnet al bezig waren, en dat is toch wel een van de namen hier in België.


Gr4vity, als ze dan toch al zolang bezig zijn met Dommel hoe komt het dan dat er nog zo veel fouten in zowel facturatie als onnet communicatie zitten. Om niet te vergeten de inkomende calls van andere netwerken die niet geregistreerd werden?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”