Belgacom Bbox

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Infernal
Starter
Starter

hallo,

is het mogelijk om de bbox in client mode te zetten?
Heb een Linksys WRT54GL met DD-WRT firmware erop beneden staan en de bbox zou voor digitale tv en italk boven staan. Ik moet ze alleen wireless kunnen connecten aangezien ik geen zin heb om een kabel te trekken tot boven. Probleem is dat de bbox dat niet toelaat. Heeft iemand dit ooit al geprobeerd of kent er iemand 3rd party firmware dat compatibel is met die router?
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

Ik vrees dat je plan niet zal doorgaan

de bbox heeft geen alternatieve firmware verkrijgbaar en die instellingen die jij wil laat BCG niet toe dus ....
The eternal and true pessimist :D
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

a3ke schreef:de bbox heeft geen alternatieve firmware verkrijgbaar en die instellingen die jij wil laat BCG niet toe dus ....
er wal wel ergens alternatieve firmware voor bestaan. Maar waar? Belgacom produceert die beestjes namelijk niet zelf.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Infernal
Starter
Starter

mja had zoal iets verwacht, Belgacom zelfs heef er ook geen support op. Ga waarschijnlijk boven ook een routertje van linksys plaatsen, weet ik zeker dat het werkt en kan ik nog uitbreiden ook ^^. Thx voor de replies
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”