Overstappen naar FULLADSL of ACADEMIC BROADBAND
Geplaatst: 17 maa 2009, 14:06
Hallo,
ik wou toch even mijn eerste ervaring met de overstap naar FULLADSL of ACADEMIC BROADBAND neerschrijven want ik ben danig pissed-off door het feit dat men daar de telefoon heeft dichtgegooid als ik gebeld heb voor meer uitleg.
Afgelopen maand ben ik na jaaaaren klant te zijn bij SKYNET/BELGACOM overgestapt naar FULLADSL of ACADEMIC BROADBAND.
Aanvankelijk leek de overstap vlekkeloos te verlopen.
Wat moet je doen :
Je moet je SKYNET abonnement opzeggen waarbij de ADSL signaal van je vaste lijn moet
en je moet de aansluitingskosten en je eerste maand op VOORHAND betalen.
Dat heb ik allemaal netjes gedaan.
De betaling werd vorige maand (in feb) uitgevoerd.
Nu krijg ik 3 weken laten een mail in mijn mailbox dat ik nog een openstaande factuur heb van 47,50 euro en dat ik die nog moet betalen.
Gelukkig is mijn domiciliering nog niet actief anders was dit bedrag NOG een keer van mijn rekening afgegaan.
Dus ik stuur een email met bewijs van betaling naar FULLADSL.
Maar daar wordt niet op gereageerd.
Ik stuur in totaal 3 mails en bel hen ook 3 keer op. Maar niemand weet daar van niets en niemand neemt ook "ownership" van mijn "probleem".
Meer zelfs, ik heb een zekere A* V****n aan de lijn, en die gooit gewoon de telefoon dicht.
En kijk, dat is er nu net te veel aan he.
Je bent pas klant en je wordt zeer onbeleefd behandeld door de telefoon die dichtgegooid wordt.
De factuur staat nog steeds open maar men vindt niets terug.
Zijn er nog mensen die diezelfde chaos hebben meegemaakt bij FULLADSL ?
Ik heb al lichtjes spijt van mijn overstap. Dit maakt je toch niet mee bij Belgacom hoor.
Groetjes,
Stefaan
Edit door Goztow: gelieve geen rode tekst te gebruiken (voorbehouden voor moderators)
ik wou toch even mijn eerste ervaring met de overstap naar FULLADSL of ACADEMIC BROADBAND neerschrijven want ik ben danig pissed-off door het feit dat men daar de telefoon heeft dichtgegooid als ik gebeld heb voor meer uitleg.
Afgelopen maand ben ik na jaaaaren klant te zijn bij SKYNET/BELGACOM overgestapt naar FULLADSL of ACADEMIC BROADBAND.
Aanvankelijk leek de overstap vlekkeloos te verlopen.
Wat moet je doen :
Je moet je SKYNET abonnement opzeggen waarbij de ADSL signaal van je vaste lijn moet
en je moet de aansluitingskosten en je eerste maand op VOORHAND betalen.
Dat heb ik allemaal netjes gedaan.
De betaling werd vorige maand (in feb) uitgevoerd.
Nu krijg ik 3 weken laten een mail in mijn mailbox dat ik nog een openstaande factuur heb van 47,50 euro en dat ik die nog moet betalen.
Gelukkig is mijn domiciliering nog niet actief anders was dit bedrag NOG een keer van mijn rekening afgegaan.
Dus ik stuur een email met bewijs van betaling naar FULLADSL.
Maar daar wordt niet op gereageerd.
Ik stuur in totaal 3 mails en bel hen ook 3 keer op. Maar niemand weet daar van niets en niemand neemt ook "ownership" van mijn "probleem".
Meer zelfs, ik heb een zekere A* V****n aan de lijn, en die gooit gewoon de telefoon dicht.
En kijk, dat is er nu net te veel aan he.
Je bent pas klant en je wordt zeer onbeleefd behandeld door de telefoon die dichtgegooid wordt.
De factuur staat nog steeds open maar men vindt niets terug.
Zijn er nog mensen die diezelfde chaos hebben meegemaakt bij FULLADSL ?
Ik heb al lichtjes spijt van mijn overstap. Dit maakt je toch niet mee bij Belgacom hoor.
Groetjes,
Stefaan
Edit door Goztow: gelieve geen rode tekst te gebruiken (voorbehouden voor moderators)