Overstappen naar FULLADSL of ACADEMIC BROADBAND

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Ubremoved_3817
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 12 keer

Hallo,
ik wou toch even mijn eerste ervaring met de overstap naar FULLADSL of ACADEMIC BROADBAND neerschrijven want ik ben danig pissed-off door het feit dat men daar de telefoon heeft dichtgegooid als ik gebeld heb voor meer uitleg.

Afgelopen maand ben ik na jaaaaren klant te zijn bij SKYNET/BELGACOM overgestapt naar FULLADSL of ACADEMIC BROADBAND.
Aanvankelijk leek de overstap vlekkeloos te verlopen.
Wat moet je doen :
Je moet je SKYNET abonnement opzeggen waarbij de ADSL signaal van je vaste lijn moet
en je moet de aansluitingskosten en je eerste maand op VOORHAND betalen.

Dat heb ik allemaal netjes gedaan.

De betaling werd vorige maand (in feb) uitgevoerd.

Nu krijg ik 3 weken laten een mail in mijn mailbox dat ik nog een openstaande factuur heb van 47,50 euro en dat ik die nog moet betalen.
Gelukkig is mijn domiciliering nog niet actief anders was dit bedrag NOG een keer van mijn rekening afgegaan.

Dus ik stuur een email met bewijs van betaling naar FULLADSL.
Maar daar wordt niet op gereageerd.
Ik stuur in totaal 3 mails en bel hen ook 3 keer op. Maar niemand weet daar van niets en niemand neemt ook "ownership" van mijn "probleem".
Meer zelfs, ik heb een zekere A* V****n aan de lijn, en die gooit gewoon de telefoon dicht.
En kijk, dat is er nu net te veel aan he.
Je bent pas klant en je wordt zeer onbeleefd behandeld door de telefoon die dichtgegooid wordt.
De factuur staat nog steeds open maar men vindt niets terug.

Zijn er nog mensen die diezelfde chaos hebben meegemaakt bij FULLADSL ?

Ik heb al lichtjes spijt van mijn overstap. Dit maakt je toch niet mee bij Belgacom hoor.

Groetjes,
Stefaan

Edit door Goztow: gelieve geen rode tekst te gebruiken (voorbehouden voor moderators)
gunny
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

Ik doe een gok: in februari heb je betaald voor maart, dus lijkt het mij logisch dat ze je in maart laten betalen voor april...
Stefaand schreef:Ik heb al lichtjes spijt van mijn overstap. Dit maak je toch niet mee bij Belgacom hoor.
Soms blijf je beter waar je bent. :twisted:
Ubremoved_3817
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 12 keer

Nee, klopt niet wat je zegt.
Het is de aansluiting samen met de eerste maand die ze me 2 keer aangerekend hebben. En dat is 2 keer exact hetzelfde bedrag.
sloef
Starter
Starter

Hoi,

Ben al 2 jaar klant bij fulladsl en heb nog nooit problemen gehad, alles verliep vlekkeloos en heb onlangs nog 2 tickets aangemaakt en de dag daarop had ik steeds een correct en beleefd antw

Greetz
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Ik ben een 3-tal jaar klant geweest, hun administratie is inderdaad een ramp. Ze hebben ook eens 2x het maandbedrag afgehouden in eenzelfde maand, toen ze het zelf terug betaald hadden - ik had de dubbele afhouding nog niet gemerkt - dacht ik eerst dat het ging om een teruggave omdat die maand de verbinding langs geen kanten gewerkt had !

Opzegging : mijn opzeggingsbrief aangetekend en tijdig verstuurd, NOOIT een antwoord op gekomen. De verbinding bleef trouwens ook gewoon doorwerken na mijn opzegging :!:

Helpdesk: soms eens een antwoord, meestal een paar weken na schrijven dikwijls ook geen antwoord.

En inderdaad: bij het openen van een account moet je wel erg diep in de buidel tasten voor er ook maar 1 byte gedownload is.

Let ook op met de mail mocht je die daar gebruiken: als je niet bijbetaald voor anti-spam scan worden je full adsl adressen na een tijd overspoeld met spam.

Ik zit nu zelf bij Belgacom, na een jaartje T2 (wat technisch gezien dan ook geen succes was), en het is inderdaad een wereld van verschil: modem gratis, activatie gratis al 3 weken online en nog geen euro betaald.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”