Tele2 + ThomasCook

Plaats reactie
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Vandaag zat er een brief van Tele2 in de bus: "U heeft gewonnen..." :-)

Zijnde een reis-cadeaubon van maar liefst 400€ via ThomasCook (da's zelfs meer dan wat mijn Tele2 abo in totaal kost). Er staat bij dat dit op naam is, maar de bon is nog niet ingevuld en ik neem aan dat ThomasCook enkel de code kent die erop staat - soit, of ik deze bon kan doorgeven of verkopen aan familie zoek ik wel uit.

Pittig detail: de brief is een welkomstgeschenk voor nieuwe klanten (ik ben klant sinds juli '08) en eindigt met 'Prettige feestdagen', dus even op de envelop gekeken en wat blijkt: de brief is afgestempeld met Wemmel1, 10.|||.08 (met 3 streepjes in het midden) - dus oktober '08 ? Of zijn ze in Wemmel vergeten van hun stempels aan te passen en is dat maart '09? De cadeaubon is geldig van 2 jan 2009 tot 2 jan 2010, dus dat duidt ook meer in de richting van de voorbije feestdagen. Deze brief zou dan blijkbaar ook al een serieuze reis gemaakt hebben :-D
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Gefeliciteerd ! :beerchug:
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Dank u vriendelijk, kaween! :beerchug:
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Proficiat, en waar zou de reis naar toe gaan? :-)
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

nogChoco schreef:Pittig detail: de brief is een welkomstgeschenk voor nieuwe klanten (ik ben klant sinds juli '08) en eindigt met 'Prettige feestdagen', dus even op de envelop gekeken en wat blijkt: de brief is afgestempeld met Wemmel1, 10.|||.08 (met 3 streepjes in het midden) - dus oktober '08 ? Of zijn ze in Wemmel vergeten van hun stempels aan te passen en is dat maart '09? De cadeaubon is geldig van 2 jan 2009 tot 2 jan 2010, dus dat duidt ook meer in de richting van de voorbije feestdagen. Deze brief zou dan blijkbaar ook al een serieuze reis gemaakt hebben


Dit was van de wedstrijd in september blijkbaar, waar je LCD tv's etc kon winnen, de cheques waren het laatste dat nog uitgestuurd moest worden.
de afstempeldatum van 10 maart (|||) 08 klopt, is een fout op de frankeermachine - dank u NogChoco voor deze vermelding! - en prettige feestdagen, dat was omdat de cheques iets sneller verwacht waren.

Maar de bon is wel geldig!
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

320i schreef:Dit was van de wedstrijd in september blijkbaar, waar je LCD tv's etc kon winnen, de cheques waren het laatste dat nog uitgestuurd moest worden.
de afstempeldatum van 10 maart (|||) 08 klopt, is een fout op de frankeermachine - dank u NogChoco voor deze vermelding! - en prettige feestdagen, dat was omdat de cheques iets sneller verwacht waren.

Maar de bon is wel geldig!

haha, jullie hebben dus x-duizend brieven verstuurd met een foutieve datum? :-)

En De Post reclameert daar niet op?
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Dfrog schreef:haha, jullie hebben dus x-duizend brieven verstuurd met een foutieve datum? :-)

En De Post reclameert daar niet op?


Niks gemerkt dus.
Maar de post... da's ook een verhaal op zich hé :-)
Heb zo onlangs post gehad voor iemand dat vroeger op mijn adres woonde. Ik doorstreep die barcode etc. schrijf er op dat die daar niet meer woont en steek die in een rode bus.

Op zo'n moment gaat die terug haar ronde doen en bij de postbode terecht komen. Deze ziet dan mijn notering "woont niet meer op dit adres" en moet ze dan voorzien van een stickertje en terug naar afzender sturen.
Ik had ze 2 dagen later toch wel niet terug in de bus zonder sticker zeker en met mijn notatie derop...
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Dfrog schreef:Proficiat, en waar zou de reis naar toe gaan? :-)

Dank u wel, Dfrog :beerchug: nog geen idee qua bestemming, eigenlijk :-)

320i schreef:Dit was van de wedstrijd in september blijkbaar, waar je LCD tv's etc kon winnen

Ooh, dan heb ik veel chance gehad, want ik geloof dat ik toen op de afsluitingsdag nog gauw de inschrijving gedaan heb :angel: Bedankt voor de extra uitleg, 320i - dat klaart het mysterie helemaal op :beerchug:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”