Problemen met de userbase-server
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Er was vandaag een probleem bij onze hostingprovider. Het probleem lag in het interne netwerk van het datacenter. De site is hierdoor ongeveer 40-50 minuten offline geweest. Er werd aan het probleem met man en macht gewerkt en het zou nu opgelost moeten zijn.
We verontschuldigen ons voor deze ongemakken.
Cheers
We verontschuldigen ons voor deze ongemakken.
Cheers
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
[update]
Er zijn/waren deze avond terug problemen. We hebben zelf geen controle over de dingen. Onze hostingprovider doet al het mogelijke om zo snel mogelijk de problemen te verhelpen.
Onze excuses voor de ongemakken.
Cheers
Er zijn/waren deze avond terug problemen. We hebben zelf geen controle over de dingen. Onze hostingprovider doet al het mogelijke om zo snel mogelijk de problemen te verhelpen.
Onze excuses voor de ongemakken.
Cheers
Ikzelf host bij http://www.vespacious.com , das een site van men vriend (vscomp) (hij zit hierook op het forum) wie weet, mss sponsoren ze jullie wel
.
Zeg hem dat je door kim gestuurd bent en hij zal zeker iets regelen.

Zeg hem dat je door kim gestuurd bent en hij zal zeker iets regelen.
- Nob
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 125 keer
Da's vriendelijk van jou Kim, maar we hebben onze eigen server al (enkel het mobo moet nog geregeld worden) en we worden gratis gehost bij Adsl2fit.
greetz,
Nob
greetz,
Nob
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 7 keer
Ow, daar komt een aap uit een mouwNob schreef:Da's vriendelijk van jou Kim, maar we hebben onze eigen server al (enkel het mobo moet nog geregeld worden) en we worden gratis gehost bij Adsl2fit.

En laten we hopen dat bij A2F de hostservice beter is als hun klantenservice...
If you can't beat them, confuse them.
Sub Zero, jij deed gewoon je melding, de col van mijn hemd werd vandaag te eng...Sub Zero schreef:Er was vandaag een probleem bij onze hostingprovider. Het probleem lag in het interne netwerk van het datacenter.

Dat probleem ligt idd bij de server users skynet be, tot hiertoe was ik altijd geduldig en maande de users (lezers) aan tot kalmte en geduld, maar nu is ook bij mij een pijnpunt overschreden.
Skynet, schenk de users klare wijn in, vóór zij het idee krijgen het af te stappen bij Skynet.
Dat spelleke van die downs is niet meer normaal, onze factuur loopt echter wel door, hoelang gaat dat kinderspel nog duren?
De emmer loopt over

Laatst gewijzigd door Blue-Sky 18 jan 2004, 08:04, in totaal 2 gewijzigd.

-
- Elite Poster
Blue : ik dacht dat de userbase site niet bij Skynet gehost wordt hoor... (enkel de files van de speedtest staan bij Skynet, voor zover ik het begrepen heb)
/edit : wat niet wil zeggen dat je geen gelijk hebt natuurlijk... ik begin me stilaan hoe meer vragen te stellen bij de zgn. professionaliteit van al onze providers in dit Belgenlandje...
/edit : wat niet wil zeggen dat je geen gelijk hebt natuurlijk... ik begin me stilaan hoe meer vragen te stellen bij de zgn. professionaliteit van al onze providers in dit Belgenlandje...
Laatst gewijzigd door CueBoy 17 jan 2004, 20:44, in totaal 1 gewijzigd.
- Nob
- Erelid
CueBoy,
het enige wat A2F van ons verlangt is dat we de waarheid zeggen, no more, no less, we zijn en blijven dus compleet onafhankelijk. (dat was ook 1 van de voorwaarden voor onze nieuwe hosting.)
Op userbase.be komt dan ook geen reclame, enkel een sponsorpagina (met de winkels erop die de hardware gesponsord hebben, alsook het bedrijf dat ons de bandbreedte verstrekt)
greetz,
Nob
het enige wat A2F van ons verlangt is dat we de waarheid zeggen, no more, no less, we zijn en blijven dus compleet onafhankelijk. (dat was ook 1 van de voorwaarden voor onze nieuwe hosting.)
Op userbase.be komt dan ook geen reclame, enkel een sponsorpagina (met de winkels erop die de hardware gesponsord hebben, alsook het bedrijf dat ons de bandbreedte verstrekt)
greetz,
Nob
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
-
- Elite Poster
Ik insinueer niks, zou niet durven, maar laat me toch maar mijn sceptische zelve zijn in deze...Nob schreef:het enige wat A2F van ons verlangt is dat we de waarheid zeggen, no more, no less, we zijn en blijven dus compleet onafhankelijk. (dat was ook 1 van de voorwaarden voor onze nieuwe hosting.)

/edit : tiepe es moeileik.
Laatst gewijzigd door CueBoy 17 jan 2004, 21:31, in totaal 1 gewijzigd.
Aaah, vandaar dat er dus zo verdraagzaam gereageerd wordt ten overstaan van A2F betreffende hun snelheidsproblemen. 't Zal alleen maar erger worden dus.Nob schreef:Da's vriendelijk van jou Kim, maar we hebben onze eigen server al (enkel het mobo moet nog geregeld worden) en we worden gratis gehost bij Adsl2fit.
greetz,
Nob
CueBoy,
Als mijn website plat lag bij users-skynet-be lag deze avond, lag ook userbase plat, dus trek ik daar de conclusie uit dat het een totaal skynet probleem is.
(was) en zoals ik al schreef, ik heb er langzaam genoeg van!
Hoeveel maanden houden ze ons al het lijntje zonder dat er een serieuze oplossing komt...enne ja ik ben heel erg ontevreden, terwijl de factuur maar doorloopt alsof er niets aan de hand is...
Als mijn website plat lag bij users-skynet-be lag deze avond, lag ook userbase plat, dus trek ik daar de conclusie uit dat het een totaal skynet probleem is.

Hoeveel maanden houden ze ons al het lijntje zonder dat er een serieuze oplossing komt...enne ja ik ben heel erg ontevreden, terwijl de factuur maar doorloopt alsof er niets aan de hand is...

- Nob
- Erelid
Gast,
lees mijn reply aan paar posts terug...
Zo'n reacties als de jouwe hadden we wel verwacht, maar zoals gezegd heeft dat niks met elkaar te maken. We hebben is een bezoek gedaan aan A2F en hebben het ginder gezien hoe het in elkaar zat, vandaar misschien de verdraagzaamheid tegen A2F, omdat ze aan de meeste dingen zelf niks kunnen doen. En zelfs dan nog.
greetz,
Nob
lees mijn reply aan paar posts terug...
Zo'n reacties als de jouwe hadden we wel verwacht, maar zoals gezegd heeft dat niks met elkaar te maken. We hebben is een bezoek gedaan aan A2F en hebben het ginder gezien hoe het in elkaar zat, vandaar misschien de verdraagzaamheid tegen A2F, omdat ze aan de meeste dingen zelf niks kunnen doen. En zelfs dan nog.
greetz,
Nob
Staan de servers van Webvisie bij hun zelf in hun kantoren aan de Oudaan? Zoja dan zitten die wel krap denk ik? Zijn er toevallig geen foto's van jullie bezoek 

Er is wel nog plaats genoeg hoor.meon schreef:Voor zover ik weet staan al die servers daar, en ja, het is er krap (heb ik van de wel degelijk bestaande servers mogen afleiden :P).
Is dit tevens de nieuwe slogan van Skynet ofzo?...Cue Boy : If you can't beat them... confuse them
stephan
http://stephan.b3.nu
There are two types of planes : Fighters and Targets 

Even off-topic
Als jullie de server van userbase bij adsl2fit plaatsen of kunnen plaatsen dan zullen velen inzien waarom jullie soms zo'n partijdig zijn voor adsl2fit
Neutraliteit van dit forum zal dan gewoon verdwijnen
Ik persoonlijk vind dit zeeeeer spijtig
Als jullie de server van userbase bij adsl2fit plaatsen of kunnen plaatsen dan zullen velen inzien waarom jullie soms zo'n partijdig zijn voor adsl2fit

- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
gast,
hier zijn wij ons wel degelijk van bewust, en hebben wij ernstig overwogen om het al dan niet te doen.
hier zijn dan ook documenten voor opgesteld en deze zullen door iedereen te bekijken zijn, deze komen online als de server er staat, op het ogenblik zijn het nog voorlopige docs en er wordt nog veel aangepast.
maar wees gerust, onze onpartijdigheid wordt niet aangetast,
ps zouden we het niet verzwijgen dat de server daar komt te staan, als we onze onpartijdigheid zouden verliezen?
hier zijn wij ons wel degelijk van bewust, en hebben wij ernstig overwogen om het al dan niet te doen.
hier zijn dan ook documenten voor opgesteld en deze zullen door iedereen te bekijken zijn, deze komen online als de server er staat, op het ogenblik zijn het nog voorlopige docs en er wordt nog veel aangepast.
maar wees gerust, onze onpartijdigheid wordt niet aangetast,
ps zouden we het niet verzwijgen dat de server daar komt te staan, als we onze onpartijdigheid zouden verliezen?
- NuKeM
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 261 keer
Wel, ik kan je zeggen dat we ook erg hebben zitten twijfelen om het al dan niet te doen, juist om de reden dat mensen onze neutraliteit in vraag zouden kunnen gaan stellen.Gast schreef:Even off-topic
We waren al van plan ergens een server te zetten, maar zoiets kost erg veel geld... toen we door ons contact met A2F toevallig aan de weet kwamen dat zij dat voor ons wel wouden doen, konden we dat niet echt laten liggen (dat voorstel kwam dus een hele tijd nadat de review geschreven was en dat we hier topics hadden over A2F, niet omgekeerd!).
Je moet het eigenlijk ook vanuit onze kant zien, wij zijn ook maar gewone mensen (zoals onze bezoekers) die dit allemaal in onze vrije tijd doen. We hebben veel plannen voor nieuwe dingen op deze site, maar die gaan niet altijd door omdat we beperkt zijn door de webhosting omgeving. Als iemand ons dan voorstelt dat we een eigen server kunnen plaatsen, dan is dat voor ons natuurlijk een grote kans om een stap vooruit te kunnen zetten en onze 'dromen' verder waar te maken om zo onze gebruikers meer te kunnen bieden.
Terug naar die neutraliteit. We zijn trouwens van plan zoveel mogelijk providers eens aan te schrijven omdat wij ons ook bewust zijn van het feit dat we nu wat te monotoon bezig zijn. Ook zal in het contract met A2F betreffende de server housing duidelijk staan dat we geen verplichtingen hebben naar A2F toe, als dit niet gaat, dan zetten we de server daar niet (maar ik denk niet dat dat een probleem gaat worden).
NuKeM
Ik geloof heel goe en ben der mij bewust van dat jullie alles met de beste bedoelingen doen
Maar ik persoonlijk heb geen vertrouwen meer in het bedrijf ADSL2FIT
Ze komen zelfs hun eigen contractvoorwaarden niet na voor hun klanten zelfs nie als men hen erop wijst met aangetekende brieven of via advocaat Persoonlijke ervaring en dit gaat nie om afsluitingen
Daarmee dat ik zo negatief ben gaan denken over dat bedrijf, doet mij terug denken aan de beginperiode toen in leuven een provider met naam PING bestond Had zelfde manier van werken maar is tenslotte daardoor overkop gegaan en opgenomen in grotere groep PlanetInternet
Maar ik persoonlijk heb geen vertrouwen meer in het bedrijf ADSL2FIT
Ze komen zelfs hun eigen contractvoorwaarden niet na voor hun klanten zelfs nie als men hen erop wijst met aangetekende brieven of via advocaat Persoonlijke ervaring en dit gaat nie om afsluitingen
Daarmee dat ik zo negatief ben gaan denken over dat bedrijf, doet mij terug denken aan de beginperiode toen in leuven een provider met naam PING bestond Had zelfde manier van werken maar is tenslotte daardoor overkop gegaan en opgenomen in grotere groep PlanetInternet
NuKeM schreef:Wel, ik kan je zeggen dat we ook erg hebben zitten twijfelen om het al dan niet te doen, juist om de reden dat mensen onze neutraliteit in vraag zouden kunnen gaan stellen.Gast schreef:Even off-topic
We waren al van plan ergens een server te zetten, maar zoiets kost erg veel geld... toen we door ons contact met A2F toevallig aan de weet kwamen dat zij dat voor ons wel wouden doen, konden we dat niet echt laten liggen (dat voorstel kwam dus een hele tijd nadat de review geschreven was en dat we hier topics hadden over A2F, niet omgekeerd!).
Je moet het eigenlijk ook vanuit onze kant zien, wij zijn ook maar gewone mensen (zoals onze bezoekers) die dit allemaal in onze vrije tijd doen. We hebben veel plannen voor nieuwe dingen op deze site, maar die gaan niet altijd door omdat we beperkt zijn door de webhosting omgeving. Als iemand ons dan voorstelt dat we een eigen server kunnen plaatsen, dan is dat voor ons natuurlijk een grote kans om een stap vooruit te kunnen zetten en onze 'dromen' verder waar te maken om zo onze gebruikers meer te kunnen bieden.
Terug naar die neutraliteit. We zijn trouwens van plan zoveel mogelijk providers eens aan te schrijven omdat wij ons ook bewust zijn van het feit dat we nu wat te monotoon bezig zijn. Ook zal in het contract met A2F betreffende de server housing duidelijk staan dat we geen verplichtingen hebben naar A2F toe, als dit niet gaat, dan zetten we de server daar niet (maar ik denk niet dat dat een probleem gaat worden).
Man man wat zijn jullie zagen

Wees blij dat ze een server mogen plaatsen bij Webvisie!
Dit zal hun onafhangkelijkeid volgens mij niet veranderen!!
-
- Elite Poster
Wat jij zagen noemt, heet in de grote mensen wereld een gezonde discussie.Stijnvs schreef: Man man wat zijn jullie zagen(niet de userbase crew maar de bezoekers)
Wees blij dat ze een server mogen plaatsen bij Webvisie!
Dit zal hun onafhangkelijkeid volgens mij niet veranderen!!
Wat ik persoonlijk erger zou vinden, is als er op dit forum geen plaats zou zijn voor bedenkingen/opmerkingen/aanmerkingen.
Natuurlijk is het goed voor de Crew dat ze zo de kosten kunnen drukken, en natuurlijk zullen er mensen zijn die dit verhaal in het achterhoofd gaan houden, en natuurlijk zal dit gebruikt worden wanneer A2F ("alweer") eens "voorgetrokken" of "vriendelijk behandeld" wordt... maar so what : zolang de bedenkingen kunnen gepost worden, is het voor mij goed... en mag jij het zagen noemen.
En dan nu waarom ik sceptisch tegenover deze move sta - ik was van plan dit voor mij te houden, maar soit, dan ben ik blijkbaar aan het zagen : ik hoop alleen maar dat als de UB-server gehost wordt bij A2F, dat'm dan ook effectief bereikbaar zal zijn... if you catch my (nagging) drift.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Je bent niet de enige die die bedenking heeft hoorCueBoy schreef:ik hoop alleen maar dat als de UB-server gehost wordt bij A2F, dat'm dan ook effectief bereikbaar zal zijn... if you catch my (nagging) drift.

Ik heb gisteren userbase gemirrored op een andere server, maar ja, databases worden niet gesynchroniseerd, dus de bruikbaarheid kan in twijfel worden getrokken

Nu, ik weet maar al te goed dat die server die bij WebVisie komt te staan voor wrevel gaat zorgen, but hey, een gegeven paard niet in de bek kijken eh

Studiant.be wordt overigens ook van daar gehost (met de populaire Pureesoiree.be / ManZonderKop.be o.a.). Dus als je de bereikbaarheid van die sites eens nagaat kan je een idee krijgen van wat je van userbase.be kunt verwachten.
Oei geen enkele van die sites werken 
[edit]
o sorry je moet er www voorplaatsen.

[edit]
o sorry je moet er www voorplaatsen.
Modbreak:
Sub Zero
Sub Zero
Ha dus bewijs is gelevert en denk dat dit bericht ook zal verwijdert worden
zoals voorgaande reactie op plaatsen server bij adsl2fit Jullie doen echt aan censuur wat negatieve berichten betreft adsl2fit
zoals voorgaande reactie op plaatsen server bij adsl2fit Jullie doen echt aan censuur wat negatieve berichten betreft adsl2fit
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Goh, technisch gezien heb je gelijk natuurlijk: We hebben 1 bericht gewist en de inhoud daarvan in een vorig bericht gezet, maar dat kan je moeilijk censuur noemen, eerder "huishouding".Gast schreef:Ha dus bewijs is gelevert en denk dat dit bericht ook zal verwijdert worden
Of was dit een poging om een relletje te starten?

Ook als gast kun je best eens de rules lezen (in het Nederlands regels).meon schreef:Of was dit een poging om een relletje te starten?
Deze vind je boven links van deze pagina,...en er staat een ? naast

Daar staat onder andere te lezen, "Post geen berichten om een persoon aan te vallen, & Respecteer de andere gebruikers, Provider medewerkers, Belgacom medewerkers, moderators, administrators. & ...Post geen onzinnige antwoorden."
Ook als gast dien je u aan de regels te houden, dit is een voorwaarde als je dit forum gebruikt.
Greetz,
Blue-Sky

Ik was inderdaad weer eens vergeten in te loggen
.
Er is helemaal niets van men post verwijdert!
Ikzelf denk ook dat het plaatsen van de server bij Webvisie geen probleem zal vormen, je zou dom zijn om zo'n aanbod niet aan te nemen!
Welke provider biedt dit aan? Geen enkele! Ik zou zeggen neem dit aanbod aan en plaats er die server,ik ben er ook zeker van dit dit jullie onafhangkelijkheid in geen geval zal beinvloeden!.
Vraagje
:
Gaat de speedtest ook op die server komen?
Met vriendelijke groet,
Stijn

Er is helemaal niets van men post verwijdert!

Ikzelf denk ook dat het plaatsen van de server bij Webvisie geen probleem zal vormen, je zou dom zijn om zo'n aanbod niet aan te nemen!
Welke provider biedt dit aan? Geen enkele! Ik zou zeggen neem dit aanbod aan en plaats er die server,ik ben er ook zeker van dit dit jullie onafhangkelijkheid in geen geval zal beinvloeden!.
Vraagje

Gaat de speedtest ook op die server komen?

Met vriendelijke groet,
Stijn
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Ok,
ff mij ingooien.
Ik weet dat het eerste dat naar ons ging gegooid worden als we bekend zouden maken dat Webvisie voor onze colocatie zorgt was dat we partijdig waren en dat we daarom zo beschermend waren en dat het nu nog erger zal worden. Nuja, dat wordt gezegd van de mensen die ofwel de posts niet lezen of de posts slechts half lezen.
Nu, iedereen stond er sceptisch tegenover en we hebben dit met de crew uitvoerig besproken en zoals eerder gezegd wordt daarom trent een colocatieovereenkomst (die ik aan het opstellen ben) voor getekend waarin A2F afstand zal moeten doen van inspraak etc etc en nog zo'n ganse resem voorwaarden. Het getekende document zal dan nadien in pdf online beschikbaar zijn.
Maw: we blijven onafhankelijk en de dag dat A2F nen ferm grote kemel schiet, zal het op onze site geweten zijn en em zal online blijven. De dag dat ze op zoiets de stekker op ons uittrekken zal er ff ferm keet geschopt worden.
Kortom, alles is gedaan om de objectiviteit en neutraliteit te vrijwaren. Webvisie heeft niks in de pap te brokken op de server nog de content, nog de organisatie van Userbase. Het gaat over een een servercase die in een rack wordt gezet en waar nen utp wordt ingestoken. Nothing more!
Enfin, dit is dus allemaal voor jullie om jullie nog beter te kunnen dienen, dus we kzou zeggen wacht met commentaar geven alvorens het zover is.
ff mij ingooien.
Ik weet dat het eerste dat naar ons ging gegooid worden als we bekend zouden maken dat Webvisie voor onze colocatie zorgt was dat we partijdig waren en dat we daarom zo beschermend waren en dat het nu nog erger zal worden. Nuja, dat wordt gezegd van de mensen die ofwel de posts niet lezen of de posts slechts half lezen.
Nu, iedereen stond er sceptisch tegenover en we hebben dit met de crew uitvoerig besproken en zoals eerder gezegd wordt daarom trent een colocatieovereenkomst (die ik aan het opstellen ben) voor getekend waarin A2F afstand zal moeten doen van inspraak etc etc en nog zo'n ganse resem voorwaarden. Het getekende document zal dan nadien in pdf online beschikbaar zijn.
Maw: we blijven onafhankelijk en de dag dat A2F nen ferm grote kemel schiet, zal het op onze site geweten zijn en em zal online blijven. De dag dat ze op zoiets de stekker op ons uittrekken zal er ff ferm keet geschopt worden.
Kortom, alles is gedaan om de objectiviteit en neutraliteit te vrijwaren. Webvisie heeft niks in de pap te brokken op de server nog de content, nog de organisatie van Userbase. Het gaat over een een servercase die in een rack wordt gezet en waar nen utp wordt ingestoken. Nothing more!
Enfin, dit is dus allemaal voor jullie om jullie nog beter te kunnen dienen, dus we kzou zeggen wacht met commentaar geven alvorens het zover is.
I love it when a plan comes together!
als jullie nu gewoon gezorgd hadden om te verzwijgen dat er een server ging komen bij webvisie dan was deze topic wel heel onnodig 
ach ja whatever wat kan mij het schelen dat het gehost wordt bij A2F
als je een belgische site wil op een eigen server dan is het wel logisch (DUH) dat ze een provider kiezen
en volgens mij is A2F wel een betere
want ik denk niet dat het leuk is moest degene die een server draait onder skynet over zen limiet gaan door topics als deze 
maar er is wel degelijk censuur hier
alle vuile taal wordt verwijderd volgens mij
maar das normaal denk ik (alhoewel ik wel graag es vloek! maarja opvoeding van minderjarigen! Don't say the F-word!)
groete
cide

ach ja whatever wat kan mij het schelen dat het gehost wordt bij A2F
als je een belgische site wil op een eigen server dan is het wel logisch (DUH) dat ze een provider kiezen

maar er is wel degelijk censuur hier

groete
cide
de pispaal <<
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Ga nog eens mengen:
1. censuur plegen we hier niet. Iedereen kan hier zijn gedacht zeggen, zolang het op een volwassen en beschaafde manier gebeurd. Als we het klein kind uithangen ja dan kan het goed zijn dat we om het boeltje leesbaar te houden hier en daar de onnodige scheldpartijen eruit halen ofzo. indien het echt te gortig wordt. maar je gedacht zal je altijd kunnen zeggen. just remember: argumenteer het!
2. we gingen het jullie sowieso gezegd hebben ivm die server, want wij spelen geen spellekes met ons users. wij spelen openkaart! We wisten dat de critici en spectici hier gingen stijgeren... maar dat we dit hebben aangepakt met de nodige legal-stuff om alles te vrijwaren.
3. het heeft meerdere voordelen dat wij daar nen server zetten:
- ping, meer services, acccurate speedtest etc etc.
EN: wij zullen ergens iets zijn als een 'klant' maw: wij betalen er wel niet voor, maar genieten in priniciepe dezelfde service als nen andere klant zou genieten. Maw: als het fout gaat of A2F werkt tegen zullen we het op die manier snel weten en jullie ook.
1. censuur plegen we hier niet. Iedereen kan hier zijn gedacht zeggen, zolang het op een volwassen en beschaafde manier gebeurd. Als we het klein kind uithangen ja dan kan het goed zijn dat we om het boeltje leesbaar te houden hier en daar de onnodige scheldpartijen eruit halen ofzo. indien het echt te gortig wordt. maar je gedacht zal je altijd kunnen zeggen. just remember: argumenteer het!
2. we gingen het jullie sowieso gezegd hebben ivm die server, want wij spelen geen spellekes met ons users. wij spelen openkaart! We wisten dat de critici en spectici hier gingen stijgeren... maar dat we dit hebben aangepakt met de nodige legal-stuff om alles te vrijwaren.
3. het heeft meerdere voordelen dat wij daar nen server zetten:
- ping, meer services, acccurate speedtest etc etc.
EN: wij zullen ergens iets zijn als een 'klant' maw: wij betalen er wel niet voor, maar genieten in priniciepe dezelfde service als nen andere klant zou genieten. Maw: als het fout gaat of A2F werkt tegen zullen we het op die manier snel weten en jullie ook.
I love it when a plan comes together!