[Gezocht] wireless toegangspunt / bridge

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
flashcs
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 03 jan 2006, 13:29

hallo,

ik zoek een wireless ontvangertje waarmee je een niet draadloos apparaat in dit geval een dreambox, draadloos kunt maken.

het schijnt dat deze bestaan van asus en linksys maar ik heb geen idee welk type en hoe zo'n apparaatje heet.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

flashcs schreef:hallo,

ik zoek een wireless ontvangertje waarmee je een niet draadloos apparaat in dit geval een dreambox, draadloos kunt maken.

het schijnt dat deze bestaan van asus en linksys maar ik heb geen idee welk type en hoe zo'n apparaatje heet.

een game-adapter:

neeem anders een b versie, zijn goedkoop te vinden op o.a. ebay.
Linksys Wireless-B Game Adapter WGA11B
Wireless-g Game Adapter WGA54G
...

Je sluit dat aan en dat werkt meteen(evt. schuifbutton op andere stand zetten)
psmammoth
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 jun 2008, 15:59
Locatie: Leuven

flashcs schreef:hallo,

ik zoek een wireless ontvangertje waarmee je een niet draadloos apparaat in dit geval een dreambox, draadloos kunt maken.

het schijnt dat deze bestaan van asus en linksys maar ik heb geen idee welk type en hoe zo'n apparaatje heet.


Ik gebruik al jaren (staat 24h/24h op) een SMCWEBT-G EU. Toen 2dehands gekocht voor 15 Euro. Zie ook http://www.smc.com/index.cfm?event=viewProduct&localeCode=EN_BEL&cid=5&scid=84&pid=1475
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

flashcs schreef:hallo,

ik zoek een wireless ontvangertje waarmee je een niet draadloos apparaat in dit geval een dreambox, draadloos kunt maken.

het schijnt dat deze bestaan van asus en linksys maar ik heb geen idee welk type en hoe zo'n apparaatje heet.


in het mooi engels heet dat een "Ethernet bridge". Met een ethernet bridge maak je elk toestel, voorzien van een Ethernet aansluiting, draadloos. Zo heb ik onder andere een Dreambox via een bridge met mijn netwerk verbonden. Mijn printer hangt ook aan een bridge. Denk dat ik er nog eentje op overschot heb, ik zal eens kijken. Als het zo is dan stuur ik je wel een bericht met de prijs
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”