Ik heb een niet officieel viertalig(DE-EN-IT-ES) firmware ANNEX A+B voor de Fritzbox 7170 gevonden.
Het bevat alle laatste functionaliteiten zoals antwoordapparaat en fax ontvangen.
Bij het installeren kan men kiezen naar Annex A of B en naar één van de vier beschikbare talen.
Het is gebaseerd op het officieel duits firmware 7170.58.04.67 met een GUI afgeleid van het firmware FRITZ.Box_Fon_WLAN_7270_16.AnnexB.en-de-es-it.54.04.67.
Ik heb een duits Fritzbox Annex B op Ebay aangeschaft en probeerde er een engelstalig AnnexA versie van maken.
Het is wel gelukt, bij het starten kon ik kiezen voor AnnexA en voor het engelsetaal, alles liep probleemloos.
Toch enkele (klein) nadelen: het starpagina bevat een Paypal button en een italiaans warning zeggend dat het niet commercieel gebruikt mag worden.
Een recovery naar het officieel AVM engelstalige Annex-A recovery zou daarna steeds mogelijk zijn met het voordeel dat het paypal button en het italiaans warning verdwijnen, hier lukte het niet, maar bij anderen wel.
Enjoy

http://www.mrfritz.co.cc/it/download.ht ... wdown&id=2